פרק 5- כשאדם ממוצע (עם אח תאום) והחומר הכי נדיר ביקום מתחברים...

44 5 0
                                    

הגענו לאדם הבא בסיפור שלנו... אז... לייב הוציא שני קלפים נוספים למשחק, האדם ששולט בלייטנינג קארבון (lightning carbon) (פחמן ברקים). אז... לסיפור...

מארק מלינג, אדם גאון, כימאי. מארק בחר לעשות את הדוקטורט שלו על חומר נדיר במיוחד שנמצא במהלך החפירות של שון מקוויליאמס...

" כששון המשיך בחפירות והגיע לעומק של 2000 קילומטר מתחת לאדמה, שון נתקע בסלע שחור ואפל שהיה עטוף בערפל שחור וברקים סגולים. הסלע גרם לכשל מערכות במכונת החפירה של שון והוא הוציא אותו החוצה בשביל שיוכל להמשיך לחפור."

החומר הינו צורה של פחמן עם יכולות נסתרות שאותם חקר מארק. כמו במקרה של שון, סמארט התעניין במחקרו של מארק ועזר לו עם ממון כספי ויעוץ חופשי בכל זמן שהיה צריך.

כעת מארק לא היה עוד סתם גאון... מארק ישב ימים ולילות במשך שנים כדי לגלות איך פועל החומר הזה.

מארק גילה שכאשר מעבירים בו זרם חשמלי, החומר פולט ברקים סגולים, הברקים נצמדים לחומרים מורכבים וקלים לפירוק. אלא אם יש פחמן בחדר ואז כל הברקים ילכו אליו. הברקים מפרקים את החומרים לפרוטונים ניוטרונים ואלקטרונים כשהם נצמדים אליהם. אז הברקים חוזרים אל החומר, ומרכיבים אותו כפחמן ברקים.

מארק בעצם גילה שכשמעבירים זרם בפחמן ברקים, הפחמן מפרק חומרים מן הסביבה ויוצר מהם פחמן שמסודר כפחמן ברקים. וכך פחמן הברקים מייצר עוד פחמן ברקים.

אף אחד לא ידע הרבה על הלייטנינג קארבון חוץ משהחומר משנה מצבי צבירה ללא קשר לטמפ', שכשמעבירים בו זרם חשמלי הוא מיצר עוד מעצמו ושככל שמפעילים עליו יותר כוח כך הוא יותר חזק.

יום אחד החליט מארק לעשות ניסוי ולנסות לתפוס את אחד הברקים. מארק בנה סגסוגת של פחמן עם טונגסטן (שהוא המתכת עם נקודת ההתכה הכי גבוהה) והשאיל מסמארט סוללה עם כח קיבולת ששוה למחצית מכח הקיבולת של הסוללה שבאי של לוסי.

מהסגסוגת הוא הכין אנטנה עם כבל מטונגסטן. הכבל היה מחובר לסוללה.
מארק העביר זרם בפחמן הברקים והברקים נצמדו אל האנטנה.

הסוללה התמלאה בתוך שניות ספורות, מארק הפסיק את אספקת החשמל וניתק את הסוללה. כשמארק הרים את הסוללה כדי להביא לסמארט, ידו החליקה והסוללה נפלה על הרצפה. חתיכת מתכת נפלה מן הסוללה.

כשמארק הרים אותה שוב החלו לצאת ממנה ברקים סגולים שנצמדו לידו של מארק והחלו לפרק אותו, מארק ניסה לברוח אך הברקים משכו אותו ברגע זה לא הייתה לו יד וכתף. הוא ניסה להתנגד ותפס במוט ברזל שיצא מהאדמה (וואוו אתה גאון שזה משהו) הזרם עבר דרכו והמעגל נסגר- מוט הברזל היה אנטנה של המעבדה.

החשמל שרף את גופו ומערכות גופו קרסו. מפסק החירום של מארק הופעל והספקת החשמל הופסקה. מארק נפל על הרצפה מחוסר הכרה ללא יד ימינית וכתף ימנית כשמערכות גופו שרופות מבפנים.

הפעם הבאהUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum