Ik heb mijn ander verhaal waar ik aan begonnen was weg gehaald.
Daarom begin ik met een nieuw, met een paar regels voor mezelf.
Dit zal niet de enige blijven, ik zit vol ideeën en ben ze aan het uitwerken. Ik heb tot nu toe al 2 verhalen in gedachten, daarom ga ik als volgt:
ik publiceer mijn verhalen pas als ze helemaal klaar zijn,
het boeit me geen reet als ik niet veel lezers haal of sterren ik doe het voor mezelf en opdat ik het top verhalen vindt,
ik wil bewijzen aan mijn leerkracht dat ik wel Nederlands kan schrijven (hehe >:)) (waarschijnlijk al mislukt xD),
ik wil genieten van het schrijven,
ik hoop dat de mensen die wel lezen er blij of goed vinden.
Hopelijk genieten jullie er van en kunnen jullie lang wachten xD
VOCÊ ESTÁ LENDO
Another world
FantasiaSam is een gewoon meisje, niet te slim maar zeker niet dom. Ze kan goed haar plan trekken en haalt altijd het positieve uit anderen. Ze is super loyaal aan haar vrienden die ze vertrouwt en aan haar vader. Lenig en als een vechtersbaas zal ze prober...
