19 - איך להיות מקובלת? + הודעות

978 68 54
                                    

בס"ד

אוקי, אז זה המדריך השני בסדרה של איך להיות, גם הפעם הרבה בנות ניגשו אליי אחרי שהן עשו את המהפך והן שאלו אותי, איך בעצם להיות מקובלת? אז הנה התשובה שלי מהמלכה שלכם!

1 - תמיד תזרמי כמו גלים בים, תצחקי (אלא אם יש לך צחוק של פרה אז תעשי צחוק מזוייף) ותדאגי שאף פעם לא תהיי לבד בהפסקות, יחשבו שאת ילדה פוסטמה מהחבורת ילדות כאפות של החננה בכיתה שלך, ותמיד ילדה מקובלת ופופולרית מוקפת באנשים ואם את מושלמת כמוני אז שפוטות כלבות זונות.

2 - ילדה מקובלת היא לא סתומה ואין לה שגיאות כתיב, הרבה שפוטות כלבות זונות שלי מהללות אותי על כך שאין לי שגיאות כתיב, עד בערך גיל 16 לא ידעתי להבדיל בין א' לע' ורשמתי כמו איזה דיסלקטית, אני יודעת, זה קשה, אבל את צריכה לדעת לרשום בלי שגיאות כתיב, גם אם זה יקח מיליון שנה ללמוד.

3 - לפעמים להיות מקובלת זה להיות זונה רצח ולצחוק על המורים המפגרים או על התלמידים פשוטי העם שלא כמוני קימוש חיימוש, גם אם אומרים לך שזה לא מוסרי, את יודעת מה לא מוסרי? טל מוסרי הבן זונה שעזב את ערוץ הילדים והרס לי את הילדות! זה לא מוסרי! לידו את נחשבת דתייה חסודה צדיקה.

4 - את חייבת תמיד לבלוט, לדרוש הכי הרבה צומי, יש כל מיני שיטות, לי אישית אין שיטה כי כאילו הלו אני מושלמת ואני מדהימה אז מתייחסים אליי לכל מקום שאני הולכת כי אני קים המלכה, אבל את כבר תמצאי שיטה מהר אני מבטיחה לך.

5 - תצלמייייי מיליוןןןןןן סלפיייייי עם פרצווףףף ברווז מושלםםםם ומושייי (ותיזהרי שלא יחשבו שאת ברווז וצריך לקחת אותך לגן חיות) או שתעשיייי עם הסנאפצאטטטט פילטררר של כלבבב עם אפקט סופרר מוגזםם שיהפוך אותך לכלבההה ותעלי לאינסטגרם המושלם שלך שחייב להיות לו לפחות עשר אלףף עוקבים פדופילים ערסיםםםם, תחליפי כל יום פרופיל בוואטצפפ שלא יחשבו שאת מכוערת שלא מצטלמת ביומיוםם!

6 - תלבשי תמיד תמיד מותגים ותשוויצי בזה, אבל זה רק למתחילות, המושלמות כמוני מבינות שלא צריך ללבוש כלום ושום דבר, כי את הכי יפה שאת בלי בגדיםםם! וגם לכולם אחרי זה נוזל ריר אחרי שאת הולכת ברחוב עם בושם מסריח של ללייייןןן ואת בקושי לובשת חזייהה ומכנסס קצרצר שמראה לך את כל התחתתת.

7 - את חייבת תמיד שהחבר שלך יהיה זה עם הטנק הכי ענק, עם התספורת של התרנגול, ועם הסט אדידס המושלם שהוא גנב מהשוק עם נעלי נייק (שזה כפי שהסברתי אמריקאי טחון חתיך) ורודות צהובותתת עם פקקים, והוא צריך להיות הכי שרירי וערסי בעולםםםם.

8 - תארגני מפגשים מגניבים כאלה, את יודעת למחששה לעשן סמים (כמובן שאת צריכה להיות ילדה טובה שמעשנת סוכר!) אבל את לא אשמה שכל מי שסביבך סתום פגום מעשן סמים.

9 - תמיד תהיי מטופחת ומאופרת (העלתי מדריך איך להיראות מושלמת כמוני בפרק 'את המתחזים הורגת ואת עצמי אוהבת') , שלאנשים פשוטי העם יהיה חשק להיות סביבך, והשפוטות כלבות זונות שלך יתגאו בך כאילו הלווו את הכי מדהימההה בעולםםם הזהה!

10 - אל תתייחסי לקנאים, קנאים תמיד יהיו ותמיד ישארו, את צריכה לשים זיין גדול (או במקרה שלך את הטנק הענקי של חבר שלך) ותמיד להראות שאת חזקה ולא מפחדת מאף אחד.

11 - מקובלות לא מפליצות ולא מחרבנות, אף פעם פעם פעם לעולמי עולמים, גם לא עושות גרפסים זה דוחה, את מבינה? את אף פעם לא מפליצה לא מחרבנת ולא תוקעת גרפסים את מושלמת בתולת עיניים נחיריים אף פה אוזן גרון.

והכי חשוב, אף פעם אל תהיי עצמך, תהיי אני קימוש חיימוש המלכה.

אוקיי עכשיו ההודעות שרציתי להודיע:

א' רציתי להגיד שאני שמח מאוד להשיק את האינסטגרם שלי לכתיבה, בשביל שאני יוכל לקדם את עצמי אני נורא נורא אשמח אם אתם נהנים מהכתיבה שלי לעקוב אחריי Uriel.aminov@, כמו כן יהיו שם גם עדכונים על הספרים שלי בוואטפד.

ב' לכבוד כך, החלטתי להשיק ספר חדש הנקרא "עובדות על זמרים מפורסמים" ספר נורא מעניין למי שאוהב לשמוע מוזיקה, מוזמנים להתרשם.

המשך יבוא 3>

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 18, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

אביאל וקים - סיפור ערסים♥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora