Prolog

77 1 0
                                        

Jag sprang ifrån honom, åkte ner till våning två med hissen men sprang sedan ur då den skulle stanna och ta emot massa människor på de andra våningarna, så istället sprang jag ner för alla 1665 trappsteg, med tårar rinnandes ner för mina kinder, hur kunde han göra så emot mig?? Vi hade det så bra, alla kallade oss för det perfekta paret och så förstörde han allt, vi hade ju precis löst allt. Skulle jag någonsin klara av att förlåta honom? Jag tänkte tillbaks på för bara några dagar sedan då allt fortfarande var bra när vi löst allt, men nu får jag veta detta, han gjorde något oförlåtligt, han förstörde allt. Är allt han någonsin sagt till mig lögner? Jag sprang genom regnet till vårt hotell, jag vill inte stanna i denna staden en sekund till. Jag slängde ihop alla mina grejer i min resväska och la kortet till rummet på skrivbordet innan jag sprang mot hissen för att åka ner till entréplan. När jag var påväg ut mötte jag den ända jag absolut inte ville träffa, han kollade sorgset på mig. Om han inte precis hade krossat mitt hjärta hade jag bara velat trösta honom, han såg helt förstörd ut.
-Det är slut, okej!?, var det ända jag sa, eller nästan skrek, till honom innan jag hoppade in i närmsta taxi.
Väl vid flygplatsen gick jag fram till närmaste disk,
-Excuse me, when goes the next flight to Sweden? To Umeå? I really need to catch it, frågade jag.

___
Detta var då prologen och alla delar kommer släppas idag/imorgon<3

ForgiveCerita yang bikin terobses. Temukan sekarang