I

21 0 0
                                        

"Pagdali hoy! Ma-late nasab ta ani."

Paingon nami sa skwelahan ni Grace. As usual, late gihapon HAHAHAHA.

"Unsa na diayng orasa hoy!?" -si Grace while gadali sab

Akong gitan-aw akong phone kung unsa nang orasa. Pagtan-aw nako ..

"Patay hoy! Tagam na sab ta ani. Huhuhu" -ako

"Ha? Nganu?" -siya

"Kuan na hoy, 7:13 AM na. Diba 7:15 man atong cut-off?" -ako while gadagan na gyud kay di matabang

"Hala aw oh no? Paspas diha Linda!" -siya

"Ikaw ra man gud nang langayan."

"Ikaw pud!"

"Ikaw p-- Oy naa na'y bus oh" -ako

Naa nay bus. Hays salamat Lord. Makasakay na gyud mi.

Giatay lang kay late gihapon mi. Huhu unsaon na ni.

FF

Hays salamat. Naabot ra gyud mig skwelahan.

Gadali-dali ming Grace padulong sa room. Paglabay namo sa guard house, nakita namo nga 7:17 AM na. Sikat pa gyud mig ahat kay nadagma ko sa plaza while gadagan. Shet makaulaw kaayu. Pero kay baga ra man sab gud kog nawong gud. Baga sab kog fats haha 😂 joke

'Please. Good mood ra unta si Ma'am ba' -ako sa akong huna-huna

Ni ginhawa sa kog dako ayha dayun ko nisulod sa room.

And ALAS! Wa gyud siya diris room. Hahaha yes.

Dali-dali dayun mi ni Grace ug log in didto sa log book. Kay uso pa man ang 'pagminaro', gi us-usan namo ang oras 😂 From 7:17 to 7:13. Alangan man ug bakantehan nga ang oras before sa amo kay 7:10. Diba an saya? 😂

So tua na. Nanglimpyo nami sa among area. Naa mi ron sa likod, nanglimpyo. Yea but-an baya ko. Hihi

While nanilhig, nakuyawan ko kay nabasa kog tubig. Basa akong sayal.

"Shet kinsay agi ani?"

Nang lingi ang tanan sa akoa. Artista na pud 😏 Hahahaha

"Ako nganu man?"

Napalingi ko sa ga istorya. Si Jeff. Nagdala siyag balde, nangabo.

Ex-crush diay nako siya. Gwapo. Pero BAYOT oy hahaha 😂 Pareha mig gusto my God 😂

So, I rolled my eyes. Di man gud na magpapildi nako. As in feel sab niya nga baye siya. Ew.

Wa na nako siya gipansin. Nagpadayon kos akong pagpanilhig.

Nananananana-

Nanulod nami sa room. Bagting naman obviously.

Then I saw Thirdy. Akong Present and Living Crush 😍 Taason siya, then naay papangig. Hahaha ambot basta ma-fall ko anang mga laki nga naay papangig, kay marag laki gyud kaayu tan-awon ba. Pareha bang Russell 😍

Ms. Tae meets Mr. Kughit (Bisaya Short Story)Stories to obsess over. Discover now