Onu anlatacağım size ; belki yorulacaksınız dinlemekten acıyacaksınız belkide bana , sıkılıp çocukluk aşkıda diyebileceksiniz , ama unutursun deyip teselli vermeyin bana unutamıyorum onu, yaptıklarını , Canımı yakışını , kaç kitap yazdırışını, mürekkebimin bittiği anda gözyaşlarımın anlatmaya devam edişini unutamıyorum ................
Kalbiminin bir odasına hapsedip zincirlediğim ADAMA..!!!!!!
