Merhaba arkadaşlar bu kitabı yazmayı, daha doğrusu önce yazmayı çok denedik. Fakat çok fazla olumsuzluklar yaşadığımız için kitabı yazmayı bıraktık. Umuyoruz ki bu sefer bir sıkıntısız bir şekilde devam edeceğiz. Daha önce ceydacivas hesabımızda bu kitabı okuyanlar olabilir, hesabımızın şifresini unuttuğumuz için giremedik ve hesabı kaybettik. KİTAP KESİNLİKLE BİZE AİTTİR. Kitabımız üzerinde biraz oynamalar yaparak tekrar size sunuyoruz, iyi okumalar. Geri döndük!
YOU ARE READING
SADECE
General Fiction(ARKADAŞLAR @ceydacivas HESABINDA Kİ SADECE KİTABINA BURADAN DEVAM EDİYORUZ)Ben, hayatını zor yaşıyan insanlardanım.Acı çeken, gece uyuyamayan, üvey annesini katiyen sevmeyen ve sadece kendine güvenen bir kızdım.Ama onunla tanışıp dünyanın karanlık...
