PART 5

241 7 1
                                    

setibanya di jeti aku langsung tidak menghiraukan dayana, daren dan Mamat poyo tu.. Dengan menaiki feri akhirnya kami sampai ke destinasi yang dituju iaitu pulau Redang..

Okey guys kita da sampai kata prof Adam... Yeaayyy semua bersorak keriangan.. Okey semua tujuan saya adakan perkhemahan Arau kem ini adalah untuk kalian semua tenang kan fikiran dengan menikmati keindahan alam.. Jadi korang semua berseronoklah oke?  Yang pasti utamakan keselamatan terutama semasa menjalankan aktiviti air.. Jelas prof adam..

Prof siapa yang prof cakap tetamu istimewa tu? Soal dayana.. Aku lah tu weh kata daren... Euuu perasan lah kau.. Kau istimewa ke? Rasanya x kot.. Kataku lagi... Aku istimewa la tapi kat hati dayana je kata daren... Chia chia chia kata dayana... Lalu mereka berdua gelak diikuti najah.. Whatever la korang.. Susahnya nak hadap pasangan sweet s jiour nie.. Kataku..

Okey guys nie saya kenalkan tetamu istimewa kita Tengku Faiq Ashraf.. Dia yang menganjurkan perkhemahan plus percutian untuk kita semua kata prof Adam.. Semua bertepuk tangan termasuklah aku dalam pelajar lain duk sibuk bertepuk tangan sempat lagi dia duk memandang ke arahku lalu mengenyitkan matanya.. Dalam masa yang sama prof Adam hanya memerhatikan tingkah laku sahabat baiknya itu tanpa disedari oleh faiq...

Ceh, poyo ar Mamat nie duk kenyit-kenyit mata plak dah lah mata sepet.. Aku rendam gak kan mata dia lam air laut nie.. Nanti xpasal-pasal plak jadi jeruk mata masin.. Umm mesti dia perasan yang dia tu cam park bogum kan? Patutlah poyo sangat.. Omelku lam hati..

Amboi,  cik Farah adriana kenapa renung saya cam tu?  Dah berkenan ke? Usik faiq tanpaku sedar dia sudah berada di sebelahku ternyata lama juga aku termenung takdi.. Hehe

Eh.. Eh mane ade jangan nak perasan sangat leh tak?  Mr sepet balasku sambil berlalu mendapatkan rakan-rakanku

MY HUBBY MR.SWEETNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ