●13

366 25 2
                                    

נקודת מבט לוקאס:
הנסיעה עברה בשקט והבנתי שהרגע הזה זה הרגע שאני צריך לשבור את השקט!,  נכנסנו הביתה ואנחלה רצה בטיל לחדר, אני לא מאשים אותה כנראה היא הבינה שהבטחה שלי זאת הבטחה וכשהבטחתי שהיא תהיה איתי לנצח אני גם אקיים את זה.

נקודת מבט כללית:
"אנחלה!!!"  לוקאס קרא אך אנחלה החליטה להתעלם ולשחק עם הגורל, אבל לוקאס לא מוותר ועולה לחדר שלה, הוא עולה ומסתכל על החדר דרך החריץ שבדלת אנחלה יושבת שם מחבקת את רגלייה כשהדמעות מרוחות על פנייה, הוא נכנס לחדר קצת יותר מרוכך כדי שהיא לא תפחד הוא מתיישב על המיתה ושם את ידו הגדולה על ידה הקטנה והחמודה. ..

נקודת מבט אנחלה:
לוקאס נכנס ושם עת ידו על ידי באותו רגע ניבהלתי והעפתי את ידי במהירות ...
"א... את מפחדת ממני?" הוא שאל אותי מה הוא חושב שאני לא אפחד הוא כמעט וירה בחברה הכי טובה שלי שהיא כמו אחותי
"לא" אמרתי בטיפשות "את מנסה לעבוד עלי?" הוא אמר ופלת גיחוך קטן "אתה יודע מה?! כן אני מפחדת ולמה ?! כי אתה עמדת להרוג את סיילו מול העיניים שלי ואתה היית עושה את זה כדי להשיג את המטרה שלך ואם הייתי נלחמת בך ולא נכנעת כדי שתשחרר אותם היית הורג לא רק את סיילו היית הורג גם את סול וכן הלאה וכן הלאה עד שהייתי נכנעת! אז אתה עוד מצפה שאני אהיה סבבה עם זה כי אם כן אתה משוגע ל~ג~מ~ר~י~!"
"אנ.. אני לא יודע מה להגיד לך..." פתאום הקול שלו נהיה רך ופתאום זוג ידיים עוטפות אותי וכמובן שזה לוקאס, "ל.. למה, פתאום אתה חמוד?" שאלתי ופתאום הוא התנתק ממני ושם אצבע על שפתיי "ששש, אל תהרסי את הרגע שאלות למחר" וחזר לחבק אותי ואני בפתאומיות בלי ששמתי לב חיבקתי אותו חזרה וככה נרדמנו ...

היי פרק קצר אני יודעת אבל כמו שאומרים הפרק היה "השקט שלפני הסערה..."  טוב שבת שלום אוהבת המון עדן😚😘😙

Her Bad Boyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن