Rainy day part 3

38 6 11
                                    

חג שמח !!
פרק שאני נורא אוהבת אני מקווה שתאהבו כמוני

עבר כבר שבועיים  מאז שראיתי אותו ועדיין הוא במחשבות שלי והוא לא יוצא המחומצן עם העיינים התכולות שגורומות לך לשכוח מכול דבר אחר.


" היי עוגיפלצת הכול בסדר ? " "כן הכול בסדר אופניק אל תדאגי " החברה הכי טובה שלי אופניק או בשמה המקורי שנית שאלה אותי .

אני ואופניק חברות מגיל 6 ותמיד הינו ביחד קשה היה להפריד אותנו ושניסו הינו מדביקות את השולחנות שלנו בסלוטייפ הכיינוים הגיעו מטיול שנתי של כיתה ו' ששנית התלוננה יותר מדי ואני התעצבנתי שניגמרו כול העוגיות שהבאתי לטיול.

אנחנו מוזרות .

" את בטוחה שאת בסדר ? את נראת כיאלו אין יותר עוגיות בכול העולם "  "אני אמורה להיות זה שדואגת לא את " " אני לא צוחקת מה קרה ?"

זה משנו ששנאתי ואהבתי בשנית היא לא תפסיק לשאול עד שהיא תדע שאני בסדר .

" זה עוד פעם הבחור מחומצן הזה?  נווו איך קראו לו מייל גייל בייל" " נייל קראו לו נייל וכן שוב הוא אני לא יודעת איך הוא גילה על ה'ציורים' שלי " לחשתי

" טוב כנראה שתוכלי לשאול אותו בעצמך " היא אמרה בזמן שהיא הסתכלה על אחד מהשולחות

" למה את מתכוונת ? " " הוא פהו וכנראה שהביא איתו עוד מישהו " "מההההה " צעקתי כולם הסתכלו עליי ואני הסמקתי כמו עבנייה " סליחה " מילמלתי בבישנות.

"קדימה עוגיפלצת הגיע הזמן לתמודד עם השולחן הכי יפה שהיה לך עד היום ואם את כבר שם תשיגי לי את המספר של החבר שלו " " באמת אופניק באמת " " מה ראית את השיער שלו אני צריכה משהו למשוך בו בזמן ס.. " במהירות שמתיי את ידי על אוזני " להל לה לה תפסיקי אני לא רוצה לדעת כלום על חיי המין שלך. אז תפסיקי " "אשמתי שיש לי כאלה. " שמתי את ידיי על פיה  " אמרתי מספיק " נהייתי אדומה והפעם מכעס ובושה כי לי הייה חבר אחד וזה נגמר אחריי שנתיים בעוד שלשנית היה ספר של מספרים שהיא מקבלת ועוד רשימה של גברים ששברה להם את הלב  ואני לא יכולה לאשים את אותם בחורים היא הייתה יפיפיה ,עיינים כחולות  שיער שחור כהה חיוך יפה וכמובן מבנה גוף שכול אישה הייתה רוצה והאישיות שלה הייתה רועשת וחוצפנית בעוד אני הייתי בישנית ושקטה .

" הוא בוהה בך " " מי ? " " אבא שלי מהקבר הוא בה רק בשביל לבהות בך , מייל והחבר שלו " " זה נייל " " לכי כבר " " הולכת , רק אל תרצחי אותי " " אני עצלנית בשביל זה אלמו ירצח אותך בשבילי  " צחקתי ולקחתי שניי תפריטים והלכתי אליהם "אלמו מת עליי " שמעתי אותה צוחקת ואחרי שנרגעתי דיברתי בנחמדות " שלום לכם וברוכים הבאים למסעדה של ברברה זה תפריטים שלכם ואם תרצו להזמין משהו רק תקראו לי " החבר של נייל סקר אותי ואז חייך חיוך פלרטני. "אני אשמח לאכול את הפיש אנד צ'יפס  עם בקבוק קולה " נייל אמר ובזמן שניסה ליצור קשר עיין בעוד אני התחמקתי והסתכלתי אל חברו " ומה אתה תרצה אדוני ?"  הוא חייך אלי וחשף בפניי את שתיי הגומות שלו " אני רוצה לדעת מה את ממליצה ?" הייתי טיפה מופתעת מהקול שלו גברי עם מבטא שקשה לפספס  " אני ממליצה על הפנה פיצה שזה פסטת פנה ברוטב עבניות שמעליו גבניה מותחת " אז אני אקח את זה ולשתות קולה " "אוקי עוד משהו?" " אולי בהמשך " " המנות היו מוכנות עוד כמה דקות " אמרתי ולקחתי את התפריטים .

 Rainy day N.HWhere stories live. Discover now