1

64.7K 256 33
                                    

Hafiz sekarang berada di airport untuk menjemput Alia..Alia tahu siapa yg akan mengambilnya jdi dia memakai bju yng ketat2.Alia memakai dress yg melekat d badannya.Yg menunjukkan boobiesnya dan punggungnya yg besar.Alia juga x mengunakan bra..Sebelum dia menaiki kapal dia sempat membawa sekali ubat yng membuat seseorang itu bernafsu untuk membuat sex.

Semasa di kapal,Alia telah mengoda seorang lelaki yng berumur 50 an.Mula2 Alia sengaja menyimpan tangannya di tengah2 lelaki tersebut.Mereka berpandangan..Lelaki tersebug tersenyum nakal manakala Alia mula memicit-micit batang lelaki itu sambil mengigit bibirnya agar tampil sexy.

Selepas goda punya goda mereka berdua masuk ke tandas dan buat sex.Lelaki tua itu menjilat vagina Alia dengan rakus sambil memasukkan dua jari ke dalamnya.

Alia teriak berasa puas.Selepas itu,lelaki tua tersebut duduk di mangkuk tandas sambil seluarnya tiada.Batangnya tegak berdiri dan basah kerana diisap oleh Alia.

Alia duduk untk memasukkan batang tersebut.Selepas masuk lelaki tua itu memegang pinggang Alia dan membuat Alia menunggangnya dng laju.Selesai dengan itu mereka memakai bju kembali.Semasa Alia ingin menarik ke bawah pungungnya di pukul dan diramas oleh lelaki tua itu.

Sepupu Ku Sex Mate KuWhere stories live. Discover now