Hi!!!

28 1 2
                                    

Bab 28

[Nurul]

Dear diary,

Welcome to the real world my babies!!!

5 . 5 . 2 0 1 6

Alhamdulillah. Anak  mummy selamat dilahirkan dan  daddy,mummy,grandpa,grandma. Sayang kamu berdua.Mummy harap kamu jadi anak yang soleh dan solehah.

Daddy kamu sudah pun mengambil tugasan baru lagi iaitu tugasan menjadi Sekarang ayah.Arwah atuk mummy pesan kalau dapat anak lelaki arwah atuk akan bawak ke Mekah.Herm,bukan anak lelaki je arwah nenek mummy pun nak bawak anak perempuan.Tapi,apakan daya arwah atuk dan nenek sudah tiada.

Kalau anak mummy baca.Janganlah nangis ye.

Dan bile mummy pun dah takda jangan jadi budak yang nakal eh.Dengar cakap daddy dan atuk nenek.Jangan selalu merayau sini sana.

Kalau mummy sempat jaga anak² mummy.InsyaAllah mummy akan jaga baik².

Mummy tak bagitahu daddy lagi yang penyakit mummy sudah pun ke tahap seterus nya.Mummy cover rambut mummy dari daddy .mummy don't want your daddy's sad.So take care my child's. Maybe I can take care of you in 1 years.Yah...tak lama lagi.Eh eh jangan sedih ye.
I love you.

Sekian.

***

[Tengku Hakimee]

'Ya Allah kau berikanlah kesempatan kepada isteri Ku untuk menjalankan tugas sebagai IBU kepada anak²ku.Kau berikanlah isteri Ku peluang..Dan kau berikan lah kami petunjuk yang betul ....amin..ya rabbal alamin..'

Selepas saja solat isyak ,aku tengok isteri aku ni tersengih-sengih tulis diari dye.Haih,apa lah agak nya dalam tuh ehh..

Aku pergi ke katil dan cium kedua-dua anak aku yang sudah pun berusia  5 tahun itu.Kemudian,aku pun cium isteri aku berkali-kali.

Yah,aku sudah pun minta cuti lebih sebab nak jaga dan nak spent time together.

Banyak plan yang aku rancang.Mungkin hujung minggu ni kami akan pergi.

"Sayang.."

"Ye bang.."

"Kenapa gelak senyum sorang² ni?"

"Ehehe,takde paper lah."

"Abang nak baca boleh?"

"Hmm.skang tak boleh nanty lah kalau sayang dah...."

Diari Si GadisWhere stories live. Discover now