❤️פרק 12❤️

12.7K 427 24
                                    

-נקודת מבט לין-
אני ומור יצאנו לבריכה ומור צילמה אותי, בחרתי תמונה אחת ושלחתי לרון👇🏻

רשמתי מתגעגעת, לאחר 7 דקות הוא ענה,רון: מזה בייב? את בדיאטה? רזית בטירוף ואיפה את? ועם מי?אני: אני בחקירה?רון: יש מצב, את מתכוונת לענות?אני: לא לא התחלתי דיאטה, לא יוצא לי לאכול פשוט, ואני עם מור בבריכה בבית שליירון: מזה לא יוצא לך לאכול? זה לא מצ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

רשמתי מתגעגעת, לאחר 7 דקות הוא ענה,
רון: מזה בייב? את בדיאטה? רזית בטירוף ואיפה את? ועם מי?
אני: אני בחקירה?
רון: יש מצב, את מתכוונת לענות?
אני: לא לא התחלתי דיאטה, לא יוצא לי לאכול פשוט, ואני עם מור בבריכה בבית שליי
רון: מזה לא יוצא לך לאכול? זה לא מצחיק אותי לין.
אני: אני שולחת לך תמונה ורושמת שאני מתגעגעת, וזה מה שמעניין אותך?
רון: אם חברה שלי לא אוכלת אז כן.
אני: וואי רון די!
רון: מה די מה? תתחילי לאכול.
אני: תפסיק לריב איתי על כל דבר תפסיק!
רון: אני לא רב איתך אני דואג לך.
סיננתי והלכתי לשחות, אחרי שעה ששחיתי יצאתי וראיתי מלא הודעות בוואצפ מרון,
רון: בייב?
רון: מה עכשיו את ברוגז כאילו?
רון: שבועיים לא ראיתי אותך, התגעגעתי!
רון: דברי איתי כשתרצי.
אני: בידיוק שבועיים לא ראית אותי ובמקום להגיד שאתה אוהב אותי ואתה מתגעגע אליי, אתה רב איתי.
רון: מצטער בייבי, אבל אני בסה״כ דואג לך.
אני: זה בסדר.. באיזה שעה אתה חוזר מחר.
רון: 8 בבוקר אני אצלך.
אני: סבבה, תעיר אותי.
רון: אני יכנס לישון איתך, חייב לזוז אוהב אותך.
אני: גם אני אותך.
״מורררר״ צעקתי, ״אני פה מה את צועקת״ היא אמרה, ״נראלי שאני מוכנה״, ״מוכנה למה?״, ״נו.. מוכנה לתת לרון״ אמרתי מובכת, ״דייי הוא בטח מזה ישמח, הוא מחכה שנה״, ״אני לא יודעת כלכך מה לעשות בקטע הזה״, ״זה בסדר גם אני לא ידעתי, אורי הוביל בכל הקטע הזה״ היא אמרה והרגיעה אותי, השעה הייתה 19:00 ונכנסתי להתקלח, לבשתי פיג'מה ונכנסתי למיטה, ראיתי את הסידרה האהובה עליי 90210, לאחר שעתיים של צפייה נרדמתי, הכי מוקדם שלי החופש הזה כנראה הבריכה עייפה אותי.
-
הרגשתי את המיטה שוקעת, הבטתי הצידה וראיתי את רון במטושטש בגלל השינה, ״היי בייב״ אמרתי, ״שיט לא התכוונתי להעיר אותך״ הוא אמר, ״איזה חתיך אתה במדים״ אמרתי בחיוך, ״גם את יפה בלי חזייה״ אמר וחייך חיוך גדול, ״היי יסוטה!״ צעקתי עליו, ״טכניץ את חברה שלי, מותר לי״ נתתי לו כאפה וקמתי לצחצח שיניים, ״לאן זה?״ שאל, ״לצחצח שיניים״, ״כלכך רוצה נשיקה אה?״, ״משתוקקת לשפתיים שלך פשוט״ אמרתי בציניות, צחצחתי שיניים ויצאתי, רון כבר היה רק עם בוקסר והמדים היום על הריצפה, ״תלבש משהו ימגעיל״ אמרתי, ״שתקי את מתה עליי״ הוא אמר ונישק אותי לפחות 4 דקות, ״בייב אוויר״ מילמלתי לנשיקה, ״חייבת להרוס את אה? התגעגעתי אלייך יואו״ אמר והרים אותי באוויר, ״די תוריד אותי, אנחנו נעיר את בר״ אמרתי, ״אליו התגעגעתי הכי הרבה״ הוא אמר, אאוץ, ״איזה חוצפן!״, ״יאלה בואי בואי לישון״ הוא אמר ונרדמנו.
-
״מלאך?״ שמעתי את רון, ״ממ?״ המהמתי, ״בואי נלך לארוחת בוקר״, ״כןן אני גוועת״, ״אש יאלה תתארגני אני אכנס להתקלח״ אמר, הלכתי להוציא בגדים מהארון ובחרתי שורט ג'ינס בהיר וחולצת בטן שחורה וסנדלים שחורות.
ניגשתי לשיחת האיפור שמתי טיפה פודרה ומסקרה, ״לא נמאס לך לעצבן אותי עם השורטים האלה?״ רון שאל, ״ממ לא״ אמרתי גורמת לו להזעיף פנים, ״יאלה זעפני אני רעבה״ אמרתי ויצאנו.
-
״מה בשבילכם?״ המלצרית שאלה מבליטה את שדייה לכיוון רון, ״פתטית״ מילמלתי בגילגול עיניים, ״מה את רוצה בייב?״ רון שאל אותי, ״אני רוצה את הארוחת בוקר, ובמקום חביתה ביצת עין, לשתייה תפוזים״ אמרתי, ״אוקיי רשמתי ומה בשבילך?״ חייכה חיוך פלרטטני לכיוונו, הוא גילגל עיניים וענה, ״פסטה שמנת פיטריות עם אקסטרה גבינה וקולה״, ״כבר מגיע״ קרצה והתקדמה למטבח, לא שמה לב שהוא שלי הזונה, ״אז מה? איך היה השבועיים בלעדיי?״ רון שאל, ״חרא, היו לי שני בגרויות מועד ב והלך לי חרא״ אמרתי בתסכול, ״אל תדאגי בייב, את חכמה את בטוח סתם חושבת שלא הלך טוב״ הוא אמר מנסה להרגיע אותי, ״אה עוד משהו, אתה זוכר את דולב?״ שאלתי, ״זה שהתחיל איתך בקניון?״ שאל, ״כן, הוא אז הוא התקשר אליי שלשום״, ״מה הוא רצה?״ הוא התקשח, ״הוא אמר שהוא עושה מסיבה והוא שלח הודעה לכל אנשי הקשר שלו ואליי הוא החליט להתקשר״ אמרתי, ״ואת הולכת למסיבה הזאת?״ שאל בצמצום עיניים, ״בייב מה לי ולמסיבות?״, ״מצוין, גם אם היית רוצה לא הייתי נותן לך ללכת״ אמר מתגאה בעצמו, באתי להגיד משהו עד שקול מעצבן קטע אותי, ״הנה האוכל שלך״ היא הגישה לרון את הפסטה והקולה שלו, ״מה עם שלה?״ שאל, ״אוי שיט שכחתי לבקש מהטבח ארוחת בוקר, לא נורא היא במילא צריכה דיאטה״ היא אמרה, בת זונה, ״עזבי אל תטרחי, אנחנו נלך למקום אחר״ רון אמר וקם ואני אחריו, אחרינו בא האחראי משמרת, ״למה אתם עוזבים?״ הוא שאל, ״תשאל את המלצרית השרמוטה שלך״ רון אמר, ״רון די״ אמרתי בשקט, ״מאז שבאנו היא לא מפסיקה לפלרטט איתי מול חברה שלי, עם הציצים המזויפים שלה, להתראות״ אמר לאחראי ויצאנו.
-
השעה 23:00 כל היום אני ורון הסתובבנו ואפילו הוא בא איתי לקניון, עכשיו אני הולכת להגיד ליד אני מוכנה, לקחתי נשימה עמוקה, ״רון?״, ״אה בייב?״, ״אני מוכנה״ אמרתי בהיסוס, הוא הסתכל עליי במבט מבולבל, ״למה?״ שאל, ״נו.. אתה יודע״ אמרתי והסמקתי, ״הוו, את בטוחה?״ שאל, ״כן״ אמרתי בטוחה בעצמי, ״אז עכשיו כאילו?״ שאל, ״כן כאילו״ אמרתי וקמתי לסגור את הדלת,
*מכאן מתחיל הקטע הכחול- מי שלא אוהבת יכולה לדלג*
התקדמתי למיטה ונשכבתי עלייה, רון נשכב מעליי מנשק את צווארי נשיקות קטנות ורטובות, פי מוציא האנחות בלתי מוכרות, הוא יורד לעצם הבריח שלי ומנשק משאיר שובל ארוך של נשיקות, יורד לכיוון החזה ומנשק גם כן, ״אפשר?״ הוא שואל מתכוון להסיר חולצתי, הנהנתי והוא הוריד אותה, מנשק את בטני החשופה, לאחר זמן מה שנינו ערומים, ״בייב זה יכאב, אני ישתדל להיות עדין״ הנהנתי לאישור והוא הלביש קונדום וחדר לתוכי, כאב חד פילח לבין רגליי וזעקת כאב יצאה מפי, לאחר כמה דקות הכאב התחלף להנאה, והאנחות יצאו מפי, ״רון״ גנחתי, כשתחושת הנאה שלא לעולם לא הכרתי הגיעה, ״אני גומר״ הוא הודיע וגמר, נשכב לידי מתנשף וכך גם אני, רון הסתכל עליי ומבוכה מיהרה להגיע ואדום מילא את לחיי, ״ביישנית שלי״ אמר ונישק אותי, וכך נרדמנו.
-
״איה״ צעקתי כאשר ניסיתי לקום, ״מה יש?״ רון שאל, ״כואב לי״ אמרתי בכאב ודמעות הגיעו לעיניי, ״אל תבכי בייב, כמה ימים וזה עובר״ אמר, ״אתה אשם, אז תעזור לי לקום לכיור לשטוף פנים ולצחצח שיניים״ אמרתי בהוראה, ״כן המפקדת, היה לי מדהים אתמול״ אמר, ״הלוואי הייתי יכולה להגיד את אותו דבר״ אמרתי בציניות, ״לא נהנת איתי?״ שאל במבט נעלב, ״ברור שכן בייבי״ אמרתי והוא חייך, ״יהיו לנו עוד כאלה נכון?״ שאל, ״שתוק יחרמן״ אמרתי לו והוא צחק.
-נקודת מבט אן-
״בייבי של אמא אתה״ אמרתי לבר, ״ואני לא בייבי של אמא?״ דין שאל וחיבק את מותניי, ״בייב צריך לרשום אותו לגן״ אמרתי, ״אני יחפש גן פרטי״ הוא אמר, ״למה לא גן רגיל?״ שאלתי, ״כן רגיל ישאלו אותנו מלא שאלות על איך אנחנו מגדלים אותו ואת עדיין לא 18 וכל זה, גן פרטי לא שואלים שאלות״, ״אוקיי״ אמרתי, ״בוקרר״ שמעתי את לין צועקת, ״אני מבין שאת רוצה להחריש לי את הילד״ דין אמר לה, ״חס וחסה״ היא אמרה בצחקוק ורון ירד אחרייה במדרגות, שמתי לב שהיא קצת צולעת, ״בייב תשמור רגע על בר״ אמרתי והתקדמתי ללין, ״בואי למטבח״ אמרתי לה, ״בייב תכיני לי קפה בבקשה, אני בסלון״ רון אמר לה, ״בסדר״, התקדמנו למטבח, ״שכבתם?״ שאלתי, ״איך את יודעת?״ היא שאלה בבהלה, ״את צולעת״ אמרתי, ״אה וחוץ מזה לא שמעתם כלום נכון?״ היא שאלה בפחד, ״לא אל תדאגי״ צחקתי, ״נו איך הוא?״ שאלתי בסקרנות, ״בהתחלה זה כאב, אבל אחרכך ממש נהניתי, עכשיו קצת כואב לי״ היא אמרה, ״ככה בהתחלה, גם לי זה היה דין לא מרחם״, ״איככ דייי״ היא צרחה, ״מה קרה?״ דין שאל מהסלון, ״אל תדבר איתי אתה ימגעילל״ היא אמרה לו וצחקתי, ״מה עשיתי?״ הוא שאל ואני ולין התחלנו לצחוק.

לין ורון❤️Where stories live. Discover now