thea | 17

2.9K 114 96
                                    


תיאה סטון-


לוק מתקדם לכיוון המטבח, מוציא לעצמו כוס ומוזג לתוכה מים. אני הולכת אחריו בלי להגיד מילה. אין לי ממש מה להגיד לו, זה לא שהכנתי את עצמי לזה שהוא יבוא לכאן. אני בלי חזיה, אני לובשת חולצה קצרה ומכנס פיג'מה קצר, ממש חם בבית. "באתי לכאן בשביל לארח לך חברה." לוק אומר שוב בחיוך.

"כן אני יודעת. כבר אמרת לי את זה, למרות שאני לא צריכה." אני אומרת ומשלבת את ידיי. מה שעשיתי עכשיו גרם ללוק להסתכל על החזה שלי, הו אלוהים לא. "תרים את העיניים שלך משם." אני מסתכלת עליו במבט קודר והוא מרים את ידיו באוויר כחף מפשע.

"זאת לא אשמתי שאת מסתובבת לי פה עם חולצה קצרה בלי חזיה, אני ממש יכול לראות את הציצים שלך רק שתדעי." לוק אומר בלי בושה ומחזיק את שפתיו בין שיניו.

"אתה כל כך סוטה." אני נאנחת ולוקחת את הג'קט שלי שהיה על הכיסא ושמה אותו עלי. "עכשיו אין לך על מה להסתכל." אני מגלגלת את עייני בכוונה שיסתכל. אני לא בטוחה שהוא בא לפה בשביל לארח לי חברה או לראות איתי סרטים.

"אני יותר אהבתי שהג'קט היה מחוץ לתחום." הוא מתקדם אלי צעד קטן ומחזיק ברוכסן הג'קט. לעזאזל למה לא עמדתי רחוק ממנו. הוא לאט לאט מוריד אותו ולאחר מכן מוריד ממני את הג'קט. צמרמורת עוברת בכל גופי ברגע שידיו של לוק נכנסות אל מתחת לחולצתי ומלטפות את גבי. אני מתנשמת ועוצמת את עייני, נצמדת יותר לגופו של לוק.

היה שקט בבית, יכולתי לשמוע רק את הנשימות הכבדות שלי ברגע שלוק נגע בי והשאיר לי סימנים. עוד לא הרגשתי את שפתיו על שלי, ואני מרגישה שאני מתחילה לאבד את הסבלנות. משום מה אני לא רוצה לעצור אותו, אני רוצה שימשיך, שיגע בי, שינשק אותי, אני רוצה את כל זה.

אני מתנתקת מלוק וקופצת על השולחן. עכשיו, יוצא מצב שאני כמעט ובגובה של לוק. אני מקרבת אותו אלי ואני רואה אותו מחייך ואפילו שומעת אותו צוחק על המעשה שלי. "אני רוצה את זה. אני רוצה את מה שהצעת." אני מתנשמת ואומרת. אני חייבת את זה יותר נכון, בלי רגשות, רק סקס.

"פאק. תודה לאל." הוא נושם לרווחה ואז נצמד אלי, "אלוהים, את אפילו לא מבינה כמה את הולכת להנות מזה." לוק מחייך ונושך את שפתיו. הוא חייב להפסיק לנשוך את השפתיים שלו. אני מושכת בחולצתו ומצמידה את שפתיי לשפתיו. הוא מנשק פאקינג טוב.

לוק מעביר את ידיו על רגליי, "אני חושב שכדאי שנעבור לחדר." הוא אומר ומסתכל עלי, אני מהנהנת במהירות והוא עוזר לי לקום מן השולחן. כמה פעמיים הייתי צריכה לנקות את השולחן הזה אם היינו עושים עליו סקס.

Club | Lukeحيث تعيش القصص. اكتشف الآن