פרק 13

445 25 4
                                    


***נקודת מבט של אלירן***

  התחלתייי לרוץ אחרייה גם ....פשוט רצתייי לא ראיתייי שום דבר חוץ מאותה מלפניי רציתייי כמוו מטורףף ראתייי מלפנייי מעבר חצייה , פשוט המשכתיי לרוץ לא היסתכלתיי לא ימינה ולא שמאלה , ופתאום הרגשתי משהו פוגע בי עפתייי ונחתי בבום על הריצפה , "אלירן אלירן אלירן " שמעתיי צעקות של ליאן ומאז פשוט ראיתי שחור .

***נקודת מבט של ליאן***

בקושיי ראיתייי לאןןן רצתייי פשוטטט המשכתיי לרוץ קדימה היה מלפניי מעבר חצייה חציתייי אותו ישר מהר ופתאום שמעתיייי בווםםםם חזק וחריקה רציניתתת היסתובבתי אחורה בבהלה וראיתי את אלירן שוכב על הרצפה , "אלירן אלירן אלירן " צעקתיי , רצתיי לעברו רואה שמסביבו יש שלולית של דם והוא מעולף, הנהג של הרכב יצא וראה אותי ואותו וכך גם כולם יצאו.

"מישהוווווו הצילווווו" צעקתי לעזרה. פתאום יצאו רופאים עם אלונקה " בואו מהרר הוא בלי הכרה" צעקתי בוכההה הרופאים באו הם הרימו אותו לתוך הבית חולים וראיתי את דור בא אליי רצתי אליו כולי בוכה הוא עטף אותי בחיבוק חם ואוהב "הכל יהיה בסדר יפה שליי " דור אמר לי "זה אשמתי הכל באשמתי אני כזאת מטומטמת" אמרתי בוכה "היי יפה שלי דיי את לא אשמה בכלום " דור אמר .

נכנסו לתוך הבית חולים  וחיכיתי שיצא הרופא. יצא רופא מתוך החדר וצועק "תכינו לנו חדר בטיפול נמרץ המצב לא כל כך טוב" שהרופא אמר את זה הלב שלי התחיל לפעום על מאתיים וכולי בוכה פתאום ראיתי שחור שמעתי רק צעקות תרימו אותה מהר ומאז לא שמעתי כלום. קמתי בחדר מוכר בחדר שהייתי בו בניתוח ראיתי את דור ואת לירן הם הסתכלו עליי וחייכו "איפה אלירן??" שאלתי בלחץ "יפה הכל בסדר הוא עכשיו בתוך החדר ניתוח" דור אמר. באתי לקום אך לירן תפס אותי "את לא קמה לשום מקום" אמר "אני רוצה לראות אותו הוא שוכב שם בגללי" אמרתי נזכרת בתמונה הזאת "תבואו איתי וככה לא יקרה כלום" ניסיתי לשכנע אותם ובסופו של דבר הם הסכימו.

יצאנו לכיוון החדר שאלירן נמצא בו, הרופא יצא והתקדם אלינו ושאל "אתם לאלירן?" "כן, אמרנו כולנו ביחד "אני צריך שתישבו יש לי משהו לספר לכם" עצר לרגע חיפש את המילים כדי לספר לנו "נו מה איתו" זרזתי אותו "אז ככה אלירן עבר תאונה קשה יחסית והוא איבד כמות גדולה של דם גם אחרי שהוא תרם לך דם שלא יקרה לך כלום, והמכות שהוא קיבל בתאונה פגעו באברים הפנימים שלו אני מצטער אבל אלירן נהיה צמח זה אומר שהוא חי אבל הוא לא יכול לדבר הוא לעשות משהו אחר הוא רק נושם" הרופא אמר ואני הייתי בשוק בגללי הוא צמח בגלל שאיבד כמות גדולה של דם אחרי שנתן לי כדי שאני לא אמות ועכשיו הוא זה ששוכב שם כמו מת ודור ולירן היו גם הם בשוק כאילו לא יודעים איך לעכל את מה שקרה. "אני יכולה להיכנס אליו בבקשה" אמרתי עם דמעות בעיניים הרופא הנהן "אבל אני מבקש  בזהירות רק" הוסיף והנהתי.

נכנסתי לחדר של אלירן אני רואה אותו שוכב על המיטה הזאת עם עיניים עצומות , נתתי לדמעות לצאת והתיישבתי לידו והתחלתי לדבר אליו מקווה שהכל בסדר איתו "אלירן, איך זה קרה לנו איך זה קרה לך אני פשוט לא מאמינה שאני לא אוכל לראות אותך יותר , לדבר איתך אני פשוט לא מעכלת שזה קרה" עצרתי שניה נשמתי נשימה עמוקה והמשכתי "מאז הפעם הראשונה שנתקעתי בך ראיתי משהו מיוחד ואז הגיע לירון שהרס לנו הכל הוא איים עליי שאם אני יהיה איתך או בסביבתך, הוא יהרוג אותך או יגרום לך לנזק כלשהו, אני פשוט לא מאמינה איך בנאדם יכול לעשות דבר כזה, רציתי להגיד לך תודה על שהצלת אותי ובגללי אתה שוכב ככה, באמת תודה ואני מצטערת." אמרתי בוכה ועצרתי לרגע לחשוב על מה שאמרתי והיה רגע שנזכרתי שאמרתי לו שאם אני יהיה בסביבתו הוא יפגע בו יכול להיות שזה הוא פגע בו עם הרכב? לא יכול להיות הוא לא עד כדי כך אכזרי. שראיתי מה השעה כבר הבנתי שישבתי שם שעה הנחתי לו נשיקה קטנה על הלחי, באתי לצאת מהחדר ופתאום שמעתי "ליאן ,ליאן" הסתובבתי וראיתי את אלירן מזיז את היד ופתאום צפצופים החלו......  

******************************

הייי לכולם !!

איך החופש ??נהנים???

מה יקרה לאלירן??מה ליאן תעשה??מה לירון יגיד??

הכללל בפרק הבא!!

תצביעו ותגיבוו,

 אוהבתתתת!!!


סיפור ערסים - ליאן ו.....Where stories live. Discover now