פסל של ליצן

2.7K 123 72
                                    

בלוס אנג'לס שבארצות הברית, קרה מקרה מאוד מוזר בשנת 2001.

משפחת היל הייתה גרה בבית מאוד גדול. מסוג הבתים שהיו בגודל כל כך מגוחך שהיו בהם כל כך הרבה חדרים לא משומשים.

לילה אחד כשההורים רצו לצאת לראות סרט, הם הזמינו בייביסיטר. לפני שההורים יצאו, הם אמרו לבייביסיטר שבשבע תכניס את הילדים למיטה ואז תלך לחדר מסוים בקומה השניה (ההורים לא רצו שתחטט להם בבית). הם נתנו לה כסף להזמין פיצה ויצאו.

לאחר שהבייביסיטר השכיבה את הילדים לישון, היא הלכה לחדר שאמרו לה ללכת אליו וראתה טלוויזיה. אבל היה פסל של ליצן שגרם לה להרגיש מאוד לא בנוח. היא ניסתה להתעלם ממנו במשך הרבה זמן, אבל בסוף נשברה. היא התקשרה להורים ושאלה אם היא יכולה לעבור לחדר אחר.

ברור שההורים שאלו למה, והבייביסיטר אמרה להם שהיא מוטרדת מהפסל של הליצן שיש להם בחדר.

ההורים אמרו לה לקחת את הילדים, לצאת מהבית, ולהתקשר למשטרה. כששאלה למה, אמרו לה שיסבירו לה אחר כך ושהיא חייבת לצאת באותו הרגע.

לאחר שהבייביסיטר הזמינה משטרה, ההורים הגיעו והסבירו לה מה קרה. הם אמרו שאין להם פסל של ליצן, ושהילדים התלוננו כל הזמן שיש ליצן שצופה בהם כשהם ישנים. כמובן שהם חשבו שהם סתם מדמיינים, אבל אחרי שהבייביסיטר אמרה להם על הליצן הם כבר האמינו.

המשטרה נכנסו אל הבית ויצאו כשהם מחזיקים איש לבוש בחליפה של ליצן.

הסתבר שהאיש היה הומלס לבוש בחליפת ליצן שהצליח לחדור לבית. מפני שהיה בית גדול עם הרבה חדרים, הצליח האיש לא להתגלות על ידי המשפחה. בכל לילה היה נכנס לחדר של הילדים בגלל שההורים היו בודקים את כל החדרים בלילה חוץ מהחדר של הילדים. הוא שרד מהאוכל ומהמים שלהם. כשהבייביסיטר נכנסה לחדר והוא במקרה היה שם, לא היה לו איפה להסתתר והוא פשוט נעמד כמו פסל וקיווה שהיא לא תשים לב שהוא אמיתי.

הסיפור הזה הוא מקרה אמיתי שקרה בשנת 2001 בלוס אנג'לס.

_______________


תודה רבה לכל מי שקורא את הספר שלי!! בבקשה תצביעו אם אהבתם את הצ'יזבט★
כל אחד שיכתוב כמה הפחיד אותו הסיפור הזה מ1 עד 10, ותיהיו כנים אף אחד לא ישפוט אתכם אם פחדתם.
apandora

צ'יזבטים Where stories live. Discover now