Merhaba arkadaşlar kitabı yendiden ve farklı bir kurgu ile yazacağız seveceğinizi düşünuyoruz iyi okumalar
Hava soğuktu... ankara'nın sert rüzgarı vücudumu yakıp geçerken soğuğu hissediyordum çünkü bugün benim doğum günüm aynı zamanda annemin ölüm günüydü.Bunun acısı zaten vücudumu ve tüm benliğimi yakıp kavuruyordu tek çarem yektaydı. onun güvenli kollarının arasında olmaya ve o sıcaklığı hissetmeye ihtiyacım vardı.Eve az kalmıştı fakat sabahtan beri annemin mezarında olmamın verdiği acıyla ve yorgunlukla bacaklarım beni tam anlamıyla verdiği acıyla bacaklarım beni tam anlamıyla taşıyabilecek bilecek bir hale değildi.Zar zor durup kotumun cebinden bi siragara çıkarıp ağzıma götürürken çakmağımın olamadığını fark ettim.Hava çok soğuk olduğu için sokaklar nerdeyse boştu.Biri var mı diye etrafıma baktım bakındım.Bankta oturan siyah çocuğun yanına giderek çakmak istedim.Kafasını kaldırdığında sert yüz hatlarına sahip,boncuk mavi gözlü çocukla karşılaştım.Çakmağını bana uzatırken göz kontağımızı kesmedik.O gözlerde beni çeken birşey vardı.Tanıdık bir his sigaramı yaktıktan sonra zar zor göz kontağımızı kestim ve son kez yüzüne bakarak teşekkür etim.Fakat o bana hala enkazmışım gibi bakmaya gibi bakmaya devam etti.Ona aldırmayarak yanından ayrıldım.Yüzü çok tanıdıktı,o gözlerdeki bakış çok tanıdıktı.Her neyse deyip aklımdan bu konuyu silmeye çalıştım.Daha düşünecek çok şeyim vardı ve yektanın evinin olduğu caddeye döndüm.Berbat bir halde olsam da onun karşısına böyle çıkmak umrumda değildi.2,5 senedir sevgiliydik ve her kötü zamanımda yanımdaydı.Ve işte kapısının önündeyim izmaritine kadar içtiğim sigarayı yere attım ve zile bastım.Kapı açıldığında kafamı kaldırdım ve çakma sarışın benim yaşlarımda benden kısa,yarı çıplak bir kızla karşılaştım.Arkadan yekta gözüktü bana korkulu gözlerle baktı.Kız çok nazik bi şekilde;
''Kime bakmıştınız acaba ?''dedi. Yekta ile göz kontağı kurarak cevap verdim;
''Kusura bakmayın,ben evleri karıştırdım ama işe bakılırsa baya kötü karıştırmışım bir pezevenk.'in evini bulmak zordur tesadüf gelmişim''
Olabildiğinde hızlı bir şekilde oradan ayrıldım.İşte bu kadardı insanlar için kalp kırmak bu kadar kolaydı...
VOUS LISEZ
Sadece
Roman pour AdolescentsBen hayatını zor yaşıyan insanlardanım acı çeken gece uyamayan üvey annesini sevmeyen sadece kendine güvenen bi kızım ama aras bunu değiştirdi İşte onun hikayesi
