Soms wil ik naar nergens gewoon in een diepe slaap vallen zonder dromen gewoon in een zwart gat vallen.
Maar de andere keer wil ik naar ergens waar geen haters zijn, waar geen misguners zijn, waar geen pijn is, pijn van binnen en van buiten, waar geen verdriet is, waar geen leugenaars zijn, waar geen racisten zijn, waar geen mensen zijn die jou beoordelen, waar geen verkrachters zijn, waar geen mensen zijn die denken dat ze de koning en de koningin zijn, waar geen bedriegers zijn, waar geen arme mensen zijn, waar geen rijke mensen zijn, zodat iedereen even is en even veel heeft, ...
