AŞK BANA GÖRE SADECE ACI VE HASAR VERİR. AŞK SADECE SENİ VE KARŞINDAKİNİ YOK EDER.KISACASI AŞKA İNANMA SENİ YOLDA BIRAKIR SAKIN UNUTMA. AŞIĞIM DİYİPTE İKİ GÜN SONRA BİRİYLE ÇIKMAK MI AŞK BENCE BU SADECE İHANETTİR. BE ADAMIM. BOŞUNA HAYALLERE KAPILIPTA KENDİNİ AŞIK SANMA...
Aşk defterim benim için sonsuzluğa kapandı ve tekrar açılmayada hiç niyeti yok. Çünkü 2.bi şans verilen kalp bilki tekrar kırılır. ♡♡&♡♡
Sana aşığım demeyi o kadar çok isterdim ama yok yapamıyorum.Aşığım desem hem kalbime hem sana hem de içimdeki sana yalan söylemiş olacaktım.Bundan sonra sana güvenmiycem desemde senin yüzünü bile görmek istemiyorum desemde aslında sana yalan söylemiş olacam HA haberin olsun yalan söylemiyide senden öğrendim♡:)♡:)♡
YOU ARE READING
HAYAT
Teen FictionSadece nefret etmek istiyorum.Sadece Üzgün olmayı istiyorum. Mutsuz olmayı istiyorum...Bu hayata bakış açım hep böyle olsun hep karanlık tarafım olsun istiyorum.Sevmek mi aşk mı yanımdan bile geçmez aşık olmaktan birinden hoşlanmaktan nefret ediyoru...
