Kaza

138 16 0
                                        

Evden cikarken unuttugum birseyin olup olmadigini kontrol ettim ve ciktim . Adim Yagmur 18 yasindayim hayatimin en guzel gectigi zaman . Basbelasi bi arkadasimla yasiyorum :) ailem memlekette onlari özluyorum ama halimden cok memnunum . Gida bolumu okuyorum . Hayallerimi gerceklestirmek icin elimden geleni yapiyorum . Ben hayallerimi dusunurken unuversite ye coktan gelmistim derse girdim . Herzamanki gibi sıkıci geciyordu . Hayallerimi dusundum kucuk ama guzel bi pastane acmak istiyordum . Esmer ve yakisikli bir es tatli bir oglum olmasini . Benim mavi gozlerim uzun kahverengi saclarim dikkat cekiciydi . Ben hayallere dalmisken ders bitti . Uc derse daha girdikten sonra eve dogru yurumeye basladim pastanemi hayal ederken yolun ortasinda ve bana hizla gelen bi araba farkettim kipirdayamiyorum . Kacmak istiyordum ama yapamiyorum . Tam araba carpacagi an kendimi yerde hissettim ve basimda bi aci . Gozlerimi actigimda basimda basbelasi ama tatli olan ev arkadasim Ela vardi . Yine cenesi hic durmadi bana birsuru soru sordu hicbirine cevap vermeden yataktan kalktim ve odadan disariya ciktim ne oldugunu merak ediyodum . İlk gordugum hemsireye ne oldugunu sordum "Araba carpacagi sirada bi bayan sizi itleyip arabanin onune atlamis su an yogun bakimda " hemen yogun bakimin yerini ogrenip kosturmaya basladim . Yogun bakimin onunde caresizce bekleyen uzun boylu esmer daginik sacli ela gozlu yakisikli bi adam bekliyodu . Beni gorunce gozleri sanki alev aldi . O bakislar kendimi suclu hissetmeme sebep oldu . Ne yapicaktim simdi . Benim dalginligim yuzunden biri hayatdan kopabilirdi. Cocuga dogru yaklastim o da bana bi adim atti . O kadar sert bakiyordu ki bi an beni oldurecegini dusundum . "Nasil durumu iyi mi ? Kim kurtardi beni ? Nie atladi arabanin onune? " cok soru sormustum ama bu sorular kafamdan cikmiyodu. " Yogunbakimda durumu hic iyi degil " dedi ve o elanin en guzel rengi olan gozlerinden bi damla yas asagiya dogru yavas yavas akti . Goz yasini silmemek icin kendimi zor tutuyordum . Bana yogun bakimin cam yerini gosterdi . Hemen kostum iceride sarisin guzel bi kiz yatiyordu . Su an hayatimda yasadigim en kotu andi . Bu kizdan ve sevgilisinden bile caresizdim . " Peki neden tanimadigi biri icin hayatini goze onune aldi ? " diye sordum . Konusmak ile konusmamak arasinda kalmis gibi gorunuyodu . " Bilmiyorum son bir haftadir cok tuhaf davraniyodu ama birsey soylemiyodu "dedi . Tam agzimi acip birsey soyleyecekken kosturarak doktorlar iceriye girdi . izledigimiz cami kapatti . Kizin sevgilisi bi anada kukredi ne oldugunu anlamaya calisiyodu . Kapiya yoneldi hemsireler girmesine izin vermedi . ama o com direndi .Kosup onu biraz ilerideki oturaklara oturttum . Gozlerimden yaslar akiyodu ve ben bunu durduramiyodum . Aglamamam gerekiyodu ama kendimi durduramiyodum . Kendimi izleyip agladigim dizilerde gibi hissettim . Olmesini istemiyordum . Yada bu cocugun uzulmesini. Doktor iceriden cikti . Bana ve yanimdaki ismini hala bilmedigim cocuga bakti . Birsey demeden gitti . Cocuk cok sinirlendi onun o sinirli sekilde bakmasindan cok korkuyordum . Sanki gidip doktoru dovecek gibi oldu ama hic hali yoktu . Yanimiza bi hemsire yaklasti . " Lutfen sakin olun elimizden geleni yaptik ama cok hasar alamis organlari ve fazla dayanamadi " ne demek elimizden geleni yaptik yaaa biride demiyo ki elimizden geleni yaptik hasta cok iyi diye . Kafami yana cevirdigimde cocuk yoktu ben doktoru dovmeye gittigini dunuruken bi an acik olan kapiya gozum cevrildi . Sevgilisinin olu bedeninin yaninda sessiz bir sekilde agliyordu. Ellerini sari saclarinda gezdiriyordu . Peki ben simdi ne yapacaktim ? Bunu nasil atlatacaktim ? Bu cocuk nasil atlatacakti ? Hicbirsey demeden hastaneden ciktim . Yurumeye basladim . Su an bi araba daha gelip bana carpasini istiyodum .Kayaliklara geldigimde kendimi soguk sulara birakmak ve bu dusuncelerden uzaklasmak bana iyi gelebelirdi. Yanima birinin oturdugunu hissttim ve hemen dondum o cocuktu . Hava kararmisti kac saattir burdaydim ? Hemen ona " iyimisin " dedim . Bu ne sacma soru benim yuzumden sevgilisi oldu nasil iyi olabilir di ki . Cevap vermedi . " Peki bana kizgin misin " . Gozlerimin icine bakti . Ve sonra hemen kacirdi. Biraz sustuktan sonra " senin bir sucun yok " dedi . Az da olsa icim rahatladi ama gozlerindeki ofke hic dinmiyordu . Bu beni cok endiselendiriyo . Ne yapicagimi bilmiyorum nasil davranicagimi. " yarin cenazesi var " dedi titrek bir sesle . Cok sert bir yapisi vardi . Ama aci cekiyordu . Cenazeye gidecektim . uzun bi sure konusmadik . " Bu arada ben yagmur bu olay icin cok uzgunum gercekten ama senin icin elimden geleni yaparim " dedim . gozlerime bakti ama tekrar kacirdi . Neyden korkuyodu nie gozlerime bakamiyordu. " Gökalp " dedi sert bir sekilde . Artik ona cocuk demekten kurtulmustum . " Artik seni evine birakayim cok gec oldu eger istersen sabah seni de alirim cenaze icin" dedi denizin dalgalarina hayran bir sekilde bakarken . "Tamam " demekle yetindim .Kapi calmisti hazirdim siyah bir pantolon siyah bir t- short ve ince bir ceket . Sabaha kadar uyumamistim . Kapiyi actim arkasi donuk bir sekilde duruyorud . Yanina ilerledim gozluklerini cikarmadi . Arabasina dogru yurumeye basladi . Arlasindan ilerledim cok guzel siyah bir arabasi vardi zengin birine benziyoru .Arbaya bindik emniyet kemerini baglamadan hizla surmeye basladi kalbim yerinden cikacak gibi atiyordu zorla kemerimi bagladim . Mezarliga geldigimde cok az kisi vardi . Neden ? . Ama aklimdaki sorulari simdi soramazdim . Arabanin icinde bi sure bekledi . donuk bir sekilde tabuta bakiyordu . Ben arabadan indim . Ona baktigimda hala inmemisti el hareketiyle yanima cagirdim . Yavasca arbadan indi ve yurumeye basladi . Onun gozlerindeki caresizlik ve ofke hic hosuma gitmiyordu . Su anada onu sevgilisini gomerken izliyordum aglamiyordu kendini aglamamak icin zorliyordu. Bi anda yere oturudu ve yine donuk bir sekilde bakmaya basladi . Herkez gitmisti ne yapicagimi bilemedim . Yanina gidip kolundan tuttum kaldirmak icin ugrastigimda beni sertce ittirdi . kendimi o kadar kotu hissettim ki kosarak uzaklasmaya basladim . Arkami dondugumde Gozkerinden yaslar hizla asagiya dogru kayiyordu . Ve bu benim canimi acitiyordu ...

SON DARBEDes histoires addictives. Découvrez maintenant