Evden cikarken unuttugum birseyin olup olmadigini kontrol ettim ve ciktim . Adim Yagmur 18 yasindayim hayatimin en guzel gectigi zaman . Basbelasi bi arkadasimla yasiyorum :) ailem memlekette onlari özluyorum ama halimden cok memnunum . Gida bolumu okuyorum . Hayallerimi gerceklestirmek icin elimden geleni yapiyorum . Ben hayallerimi dusunurken unuversite ye coktan gelmistim derse girdim . Herzamanki gibi sıkıci geciyordu . Hayallerimi dusundum kucuk ama guzel bi pastane acmak istiyordum . Esmer ve yakisikli bir es tatli bir oglum olmasini . Benim mavi gozlerim uzun kahverengi saclarim dikkat cekiciydi . Ben hayallere dalmisken ders bitti . Uc derse daha girdikten sonra eve dogru yurumeye basladim pastanemi hayal ederken yolun ortasinda ve bana hizla gelen bi araba farkettim kipirdayamiyorum . Kacmak istiyordum ama yapamiyorum . Tam araba carpacagi an kendimi yerde hissettim ve basimda bi aci . Gozlerimi actigimda basimda basbelasi ama tatli olan ev arkadasim Ela vardi . Yine cenesi hic durmadi bana birsuru soru sordu hicbirine cevap vermeden yataktan kalktim ve odadan disariya ciktim ne oldugunu merak ediyodum . İlk gordugum hemsireye ne oldugunu sordum "Araba carpacagi sirada bi bayan sizi itleyip arabanin onune atlamis su an yogun bakimda " hemen yogun bakimin yerini ogrenip kosturmaya basladim . Yogun bakimin onunde caresizce bekleyen uzun boylu esmer daginik sacli ela gozlu yakisikli bi adam bekliyodu . Beni gorunce gozleri sanki alev aldi . O bakislar kendimi suclu hissetmeme sebep oldu . Ne yapicaktim simdi . Benim dalginligim yuzunden biri hayatdan kopabilirdi. Cocuga dogru yaklastim o da bana bi adim atti . O kadar sert bakiyordu ki bi an beni oldurecegini dusundum . "Nasil durumu iyi mi ? Kim kurtardi beni ? Nie atladi arabanin onune? " cok soru sormustum ama bu sorular kafamdan cikmiyodu. " Yogunbakimda durumu hic iyi degil " dedi ve o elanin en guzel rengi olan gozlerinden bi damla yas asagiya dogru yavas yavas akti . Goz yasini silmemek icin kendimi zor tutuyordum . Bana yogun bakimin cam yerini gosterdi . Hemen kostum iceride sarisin guzel bi kiz yatiyordu . Su an hayatimda yasadigim en kotu andi . Bu kizdan ve sevgilisinden bile caresizdim . " Peki neden tanimadigi biri icin hayatini goze onune aldi ? " diye sordum . Konusmak ile konusmamak arasinda kalmis gibi gorunuyodu . " Bilmiyorum son bir haftadir cok tuhaf davraniyodu ama birsey soylemiyodu "dedi . Tam agzimi acip birsey soyleyecekken kosturarak doktorlar iceriye girdi . izledigimiz cami kapatti . Kizin sevgilisi bi anada kukredi ne oldugunu anlamaya calisiyodu . Kapiya yoneldi hemsireler girmesine izin vermedi . ama o com direndi .Kosup onu biraz ilerideki oturaklara oturttum . Gozlerimden yaslar akiyodu ve ben bunu durduramiyodum . Aglamamam gerekiyodu ama kendimi durduramiyodum . Kendimi izleyip agladigim dizilerde gibi hissettim . Olmesini istemiyordum . Yada bu cocugun uzulmesini. Doktor iceriden cikti . Bana ve yanimdaki ismini hala bilmedigim cocuga bakti . Birsey demeden gitti . Cocuk cok sinirlendi onun o sinirli sekilde bakmasindan cok korkuyordum . Sanki gidip doktoru dovecek gibi oldu ama hic hali yoktu . Yanimiza bi hemsire yaklasti . " Lutfen sakin olun elimizden geleni yaptik ama cok hasar alamis organlari ve fazla dayanamadi " ne demek elimizden geleni yaptik yaaa biride demiyo ki elimizden geleni yaptik hasta cok iyi diye . Kafami yana cevirdigimde cocuk yoktu ben doktoru dovmeye gittigini dunuruken bi an acik olan kapiya gozum cevrildi . Sevgilisinin olu bedeninin yaninda sessiz bir sekilde agliyordu. Ellerini sari saclarinda gezdiriyordu . Peki ben simdi ne yapacaktim ? Bunu nasil atlatacaktim ? Bu cocuk nasil atlatacakti ? Hicbirsey demeden hastaneden ciktim . Yurumeye basladim . Su an bi araba daha gelip bana carpasini istiyodum .Kayaliklara geldigimde kendimi soguk sulara birakmak ve bu dusuncelerden uzaklasmak bana iyi gelebelirdi. Yanima birinin oturdugunu hissttim ve hemen dondum o cocuktu . Hava kararmisti kac saattir burdaydim ? Hemen ona " iyimisin " dedim . Bu ne sacma soru benim yuzumden sevgilisi oldu nasil iyi olabilir di ki . Cevap vermedi . " Peki bana kizgin misin " . Gozlerimin icine bakti . Ve sonra hemen kacirdi. Biraz sustuktan sonra " senin bir sucun yok " dedi . Az da olsa icim rahatladi ama gozlerindeki ofke hic dinmiyordu . Bu beni cok endiselendiriyo . Ne yapicagimi bilmiyorum nasil davranicagimi. " yarin cenazesi var " dedi titrek bir sesle . Cok sert bir yapisi vardi . Ama aci cekiyordu . Cenazeye gidecektim . uzun bi sure konusmadik . " Bu arada ben yagmur bu olay icin cok uzgunum gercekten ama senin icin elimden geleni yaparim " dedim . gozlerime bakti ama tekrar kacirdi . Neyden korkuyodu nie gozlerime bakamiyordu. " Gökalp " dedi sert bir sekilde . Artik ona cocuk demekten kurtulmustum . " Artik seni evine birakayim cok gec oldu eger istersen sabah seni de alirim cenaze icin" dedi denizin dalgalarina hayran bir sekilde bakarken . "Tamam " demekle yetindim .Kapi calmisti hazirdim siyah bir pantolon siyah bir t- short ve ince bir ceket . Sabaha kadar uyumamistim . Kapiyi actim arkasi donuk bir sekilde duruyorud . Yanina ilerledim gozluklerini cikarmadi . Arabasina dogru yurumeye basladi . Arlasindan ilerledim cok guzel siyah bir arabasi vardi zengin birine benziyoru .Arbaya bindik emniyet kemerini baglamadan hizla surmeye basladi kalbim yerinden cikacak gibi atiyordu zorla kemerimi bagladim . Mezarliga geldigimde cok az kisi vardi . Neden ? . Ama aklimdaki sorulari simdi soramazdim . Arabanin icinde bi sure bekledi . donuk bir sekilde tabuta bakiyordu . Ben arabadan indim . Ona baktigimda hala inmemisti el hareketiyle yanima cagirdim . Yavasca arbadan indi ve yurumeye basladi . Onun gozlerindeki caresizlik ve ofke hic hosuma gitmiyordu . Su anada onu sevgilisini gomerken izliyordum aglamiyordu kendini aglamamak icin zorliyordu. Bi anda yere oturudu ve yine donuk bir sekilde bakmaya basladi . Herkez gitmisti ne yapicagimi bilemedim . Yanina gidip kolundan tuttum kaldirmak icin ugrastigimda beni sertce ittirdi . kendimi o kadar kotu hissettim ki kosarak uzaklasmaya basladim . Arkami dondugumde Gozkerinden yaslar hizla asagiya dogru kayiyordu . Ve bu benim canimi acitiyordu ...
VOUS LISEZ
SON DARBE
ActionKendi caninizi kurtardiginiza sevinirken caninizin daha cok yanacagini kim bilirdi ki ??? Yada tam hayatim seninle canlandi dediginiz birisinin hayatinizi yasanilmaz kilacagini??? Bir kadinin ask acisiyken Bir adamin intikam planindaki Son Darbeydi...
