Hayatımın 5 yılını ne kadar da günahlar içerisinde yasamisim. Namaz kilmamis kuran okumamış şükür bile etmemisim. Bunları yazarken bile diyorum ki keşke yerin dibine girsem keşke. Bu kadar iğrenç bir insan olmak icin nasıl da cabalamisim. Ergenlige girdiğim ilk yılda farz olduğumu bildiğim için tesetture girmiş namaz kılan kuran okuyan cevsenle gezen kizken lise 3 te düz liseye gecmem ile yaşadığım iğrenç değişim ailemi mahvetmis beni de mutsuzluk içinde mutlu olduğumu hissettiren çok büyük bir degisimdi.
YOU ARE READING
Gurur!
SpiritualYaşadığım büyük değişim ile gurur duyuyorum. Aldığım bu yeni karar tüm hayatımı değiştirdi. Allahima layık bir kul olma yolunda ilk adımlarımi koşarak atıyorum...
