פרולוג

8K 470 53
                                    

העניים שלהם שטופות קנאה כשהם מביטים בי, גורמים לי לנוע בחוסר נוחות וביטחון.

אני יודעת שהם מקנאים בי, אבל אין להם במה. הם מיוחדים, אני רק בת אנוש. הם הופכים לזאבים בליל ירח מלא בעוד שאני נשארת סגורה בחדר. יש להם חושים חדים יותר, הם סתם שחצנים עם המבטים שלהם.

אני לא מבינה למה הם חושבים שהם מפלצות. הם מסתובבים בין בני עמם, הם חיים בממד העל טבעי, הם לא מפלצות הם רגילים ואילו אני, אני חריגה, שונה באופן מעצבן כל כך.

בזמן שיש כאלה ששותים דם העונים לשם עפרדים, אליהם אסור לנו להתקרב, צעד אחד ודמנו יתרוקן וגופתנו לעולם לא תמצא שרועה על האדמה, כי לעולם לא ימצאו את גופנו.

המכשפים, עושים כשפים בעוד אני מתבוננת בהתלהבות. שלא נתחיל לדבר על הכשפים באש ובמים, מהם אני הכי מתלהבת. אני בעיקר אוהבת לראות את תעלולוי האש והמים שהתאומים עושים. בריידן כשף אש וריין כשף מים, התעלולים שלהם בכשפים משעשעים את כולם.

המחוננים שנולדים עם תכונה שמיחדת אותם ומשייכת אותם לעולם הזה. ויש עוד מלא גזעים במימד, כל מה שבאגדות בני האנוש, אמיתי לחלוטין כאן.

אני משתייכת למשפחת הזאבים. אבא האלפא בלהקה ואחריו יקח את התפקיד אחי הגדול איתן, פרוותו היפה ביותר מכל הזאבים במימד.

אני לא מבינה מה אני בכלל עושה כאן. מחר אני חוגגת חמש עשרה ואם עד מחר לא יכל שינוי מסוים יעבירו אותי למימד האנושי, לשם אני שייכת, עם משפחה אומנת.

משפחתי מקנאים בי גם הם, כמו שאמרתי, הם רואים בעצמם כמפלצות בזמן שאני המפלצת היחידה, ואני בחיים לא הבין איך זה להיות זאב. כי אני כמו שבני אנוש מכנים, ״הכבשה השחורה במשפחה.״

בחיים לא חשבתי שיום הולדתי החמש עשרה יתנהל בצורה כזאת שחיילי המימד עומדים על יד דלת ביתנו וקוראים לי לבוא איתם.

אבל החיים מפתיעים והוכחה לכך, הנה אני, בדרך לבית המלוכה לאחר שנפרדתי מהוריי ומאחיי, איתן ונועם ואחיותי, לין ומיה.

השומרים עומדים על יד הדלת, ביחד איתי, מחכים למלך שיגיע, דין, בן ארבעים ושלוש אם אני לא טועה. הוא נראה הרבה יותר צעיר עכשיו שהוא עומד מולי לאחר שנכנס באיחור דרך דלתות החדר.

״נואר קיילי?״ הוא אומר כשמסיים לבחון את פניי ואת שערי הארוך. אני מהנהנת והוא מהנהן גם הוא כברכת שלום. כמה שניות לאחר מכן הוא ממלמל כמה מילים ולאחר מכן אני מוצאת את עצמי בעולם האנושי, כי אני מפלצת, ועכשיו, אני מפלצת בין מפלצות.

אל תתביישו להגיב מלא ולהצביע.
אני אשמח לביקורות ולשמוע מה דעתכם על הרעיון של הסיפור.

X

The black wolf in the familyWhere stories live. Discover now