මේ වෙනකම් මගේ කතාත් එක්ක එකතු වෙලා, ඒවා වෙනුවෙන් TikTok එකේ වීඩියෝස් හදලා, share කරලා මට දීපු ආදරේට මුලින්ම ගොඩක් ස්තූතියි! ඒ හැම support එකක්ම මට ගොඩක් වටිනවා.
තව පොඩි ඉල්ලීමක් තියෙනවා මගේ ආදරණීය readers ලගෙන්.
මගේ කතා වෙනුවෙන් Wang Yibo සහා Xiao Zhanගේ pictures / video clips භාවිතා කරලා TikTok videos හදන්න එපා කියලා ආදරෙන් ඉල්ලනවා...!
මගේ කතා කියවලා, ඒ චරිතවලට ආදරේ කරලා, මාත් එක්ක මේ ගමන එන එකම මට ලොකු දෙයක්.
ඒ නිසා මේ පුංචි ඉල්ලීමත් තේරුම් අරගෙන මට support එකක් දෙයි කියලා හිතනවා. 🫶🏻 හැමදාම වගේ මගේ කතාත් එක්ක ඉන්න ඔයාලා හැමෝටම ගොඩක් ආදරෙයි. ❤️
තව එක දෙයක් කියන්න ඕනේ...
මම මෙතන මේ වගේ දේවල් කිව්වා කියලා මගේ පොත් Print කරලා පළ කරන්න බලාපොරොත්තුවක් නෑ...! ඒ නිසා ඒ ගැනත් වැරදි අදහසක් ගන්න එපා! ඒකට හේතුවත් 'මම ඇයි එහෙම කියන්නේ කියලත් ඔයාලට තේරෙන්න ඇති' කියලා හිතනවා...
මේ කතා Yizhan විදියට
Wattpad එකට විතරක් සිමා කරමු 🤍
