InS"EX"pectors 01
ආහ් අහ ,,, යාහ් ,, what a ass baby ...
ඔහ fu@k yaah ,,,
රෑට කෑම කාල ඉතුරු ටික fridge එකට දාන්න නැමුන ඩිංගට මේ කැරිය මට jack එක ගහන්න සෙට් උනා ,
අනේ අම්මප උබට නම් තියෙන්නේ එසේ මෙසේ මෝලක් නෙමෙයි ..
පල අහකට ..
අසහනේ උබට ,
fridge එක වහලා නැගිටින ගමන් මං කිව්වා ..
අඩෝ මේ ,
මට ඇති අසහනයක් නෑ ,,
දෙවියන්ගේ පිහිටෙන් අවශ්ය වෙලාවට ගාන්ට සහන සැලසෙනවා ..
අනික උබ ඉන්නවනේ මගේ අසහනේ දුරු කරන්න ...
මු එහෙම කිව්වේ fridge එකටම හේත්තු කරලා මගේ nipples දෙක මිරිකලා ,,,
රිදෙනවා හුත්තෝ ...
හිතට ආපු කේන්තියත් එක්කම ඔෂානයාවත් අහකට තල්ලු කරන් බාත්රූම් එකට රිංගුව දත් මදින්න..
මු මට එකවත් නිදහසේ කරන්න දෙන්නේ නෑ ,
එහෙම්මම පස්සෙන් ඇවිත් සරම උස්සන චු පාරකට සෙට් උනා ..
අඩෝ රුකියා මේ මට කියන්න අමතක උනා උබ duty ගිය වෙලේ අර කෑල්ල අවා පොලිසියට ..
ඇයි මොකෝ ඒකිව කව්රුහරි RAPE කරලද ?
එහෙමනම් මොකෝ බං ... වරදට සමාව දෙන්න තිබුනා .. එකී අවේ ඒකිගේ husband ට පොලිස් report එකක් ගන්න ..
හිකිලා තියෙන්නේ ඔය ..
මන් කිව්වා නේද ඕකි බැදලා කියලා දැකපු ගමන් , දැන් ඉදපන් පැත්තකට වෙලා මිනිසුන්ගේ පවුල් කඩන් නැතුව ..
උබ දුක් වෙන්න එපා සුදු මල්ලි පැටියෝ .. උබට රිංගන්න ඊට වඩා හොද හිලක් හොයලා දෙන්නම්කෝ ..
චුකරලා ඉවර වෙලා හැන්ඩ් ෂවර් එක අල්ලන ගමං මු එපාර මල්ලි
හුරතල් කරනවා ...
මුයි මුගේ මල්ලියි ගැන ඉතින් මොකට කියනවද...
ඔෂාන් දත් මදින අතරේ මාත් චු පාරක් දාලා කාමරේට ආවා ..
ඔෂානුයි මමයි මෙහෙම එක ගෙයි කන්න අරන් දැනට අවරුදු දෙකක් වෙනවා ..මුව මට හම්බුනේ Sub Inspector කෙනෙක් විදිහට promote වෙලා කුරුදුවත්ත පොලිසියට අපු මුල් දවසේමයි .. දෛවයේ සරදමකට වගේ ක්වාටස් එකත් මුත් එක්කම share කරගන්න set උනා , මු කරන වැඩ වලට මල පැන්නත් දැන් නම් ඉතින් මට මු නැතිව ජිවිතයක් ගැන හිතන්නවත් බෑ .. කත් කව්රුත් නැති මට හැමදේටම සහෝදරයෙක් වගේ ලගින් ඉන්නේ මු .. ඔෂාන් ගේ ගෙදර කට්ටියත් මට තමන්ගේම දරුවෙකුට වගේ සලකන්නේ ඒගොල්ලෝ ඉන්නේ ගාල්ලේ... ඔෂාන් දැනගෙන හිටියා උ මොන බුලක් කෙළියත් මොන අවුල දා ගත්තත් බැන බැන හරි උව cover කරන්න මං ඉන්නවා කියලා .. ඔෂාන් ට ටිකක් ඉක්මනින් තරහා යනවා ඒ නිසාම පිට එවුන් එක්ක විතරක් නෙමෙයි අපේ Departmentඑකේ එවුන් එක්කත් නිතරම කොකු දා ගත්තා ,, එහෙම වෙලාවට ඉතින් මේ කුළු මීමව මෙල්ල කරන්න මට ඇරෙන්න වෙන කාටවත්ම බෑ ,, කොච්චර කේන්ති ගියත් පිස්සු කෙලියත් මුගේ හිත කණ්නාඩියක් වගේ පැහැදිලි පිරිසිදු බව මම දැනගෙන හිටියා ..
දෙවියන්ගේ පිහිටෙන් පෙනුමෙන් හැඩරුවෙන් වගේම සල්ලිවලිනුත් අපිට අඩුවක් නොතිබුන නිසා අර කිව්වත් වගේ සැප වලින් නම් අඩුවක් නෑ ...
ඕන තරම් කෙල්ලෝ , කොල්ලෝ සෙට් වෙනවා පස්ස මිරිකෙන්න
tight එකට අදින කලිසම, body ෆිට් uniform ඇදල සග දාලා බැස්සම ඉතිංකැලි නිකම්ම සෙට් වෙනවා .. කොහොමහරි සතියකට සැරයක් හරි ඔෂානයා කොහෙන් හරි ලස්සන කිරි කජු කොල්ලෙක් ගෙදරට දක්කන් එනවා .. ඔෂාන් තරම් sex පිස්සෙක් නොවුනත් ඒ වෙලාවට ඉතින් මාත් පස්ස ගහන් නෑ .. දෙන්න එක්ක දෙපැත්තට තියන් එන එකාට උන ගැනෙන්න ඇරලා තමයි යවන්නේ ..condoms pack එකක්ම කොයි වෙලෙත් refill වේවි cupboard එකේ තියනවා ..
අඩෝ තෝ හීනෙන් මටද පුකේ අරින්නේ ,
ඔන්න සරම ටෙන්ට් ගහලා ...
මගේ ඇදට සමාන්තරව එහා බිත්තියට හේත්තු කරලා තියෙන උගේ ඇදට පනින ගමන් ඔෂානයා මගේ පැත්තට කොට්ටයක් විසි කරා ,,
මං එහෙම්මම නිදි වගේ හිටියා .. නැත්තම් අද නිදියන්න වෙන්නේ නෑ .. මොකක් හරි කෙල්ලෙක් ගෙ හරි කොල්ලෙක්ගේ හරි ජාතක කතාවක් දිග ඇර ගන්නවා ..
නොදකිං ගොබ්බයා ...
මට බැන බැනම ඔෂානයා වැටුන කෝට්ටේ අහුලා ගත්තා ..
පේනවද .. Inspector කෙනෙක් තමන්ගේ senior ට කතා කරන විදිහ ..
ආ මට කියන්න බැරි උනානේ ..
මම Deputy Inspector රුක්මල් සේනාධීර ..
එතකොට මේ ඉන්නේ මගේ Sub Inspector ඔෂාන් සම්පත් පිංටෝ ,
කව්ද කියවන්න කැමති අපි දෙන්නගේ කතාව ...?
YOU ARE READING
InS"EX"pectors [21+]
Mystery / Thrillerකැරිම පොලිස් කාරයෝ දෙන්නෙක් ගෙ කතාවක් අතිශයින් ම වැඩිහිටියන්ට පමණයි! (21+)
![InS"EX"pectors [21+]](https://img.wattpad.com/cover/404633571-64-k459035.jpg)