Chapter 3

Pasha Sahib said, "You already know him." 

Umeed replied, "Baba, I know many men around me. Mujhey batain wo hain kaun jin ko apnay meray liye pasand karlia." 

Pasha Sahab replied, "Farjad." 

Umeed asked, "Meri dost Mimi kay bhai Farjaad?" 

Pasha Sahab nodded, and Umeed said, "Lekin." 

"Koi lekin nahi, Niggo Jee nay itnay pyar se rishta manga hai. Hum na nahi karain gay. Aur dosra, main Farjaad ko uskay bachpan say janta hoon."

Niggo replied, "Hay koi, you know her already, balkay bohat achay say jante ho."

He said, "Maa, please sidhay tareeqay se bataye mujhe samajh nahi aa rahi aap kis ki bat ka rahi hain." 

Niggo replied, "Main Umeed ki baat kar rahi hoon. Umeed, Umeed Pasha, woh Mimi ki dost."

Niggo nodded and said, "Maa, main us se shadi nahi kar sakta. I never thought of her that way."

Niggo sighed and said, "Baby, ab mainay Pasha Sahib say baat karli hai. Ab agar inkar karain gay to bura lag jaye ga unhein. Aur dusra, I know Umeed since her childhood, woh bohot cute, sweet aur innocent hai and above all, she's such a good match for you."

Farjad replied, "Maa, aap nay mujh say pochay baghair mera rishta teh kar dia hai. And don't you know just like me, Umeed is not interested in shaadi. Mujhe tou ap mana lain gi us ko kaise manaye gi." 

Niggo replied, "Pasha Sahab usay mana lain gay." 

Mimi quietly threw out the conversation as she knew this would happen.

In the afternoon, Haya, Umeed, and Sameer were sitting in the lawn. Umeed said, "Pata nahi, baithe bithaye kaisi musibat aayi hai, ab main kia karoon." 

Sameer replied, "Shaadi ki tyaari." 

Haya said, "Sameer, chup karo, dekho toh sahi kitni pareshaan hai woh." 

Umeed gave a deathly stare to Sameer. 

Sameer said, "Acha ghorna tou band karo, ankhain bahir gir jain gi." 

Umeed said, "Kathay Angrez, chup kar." And started hitting him. 

Haya said, "Umeed, Sameer larna band karo, larnay say hal nahi niklay ga." 

Umeed stopped and looked at Haya and said, "Haya, mujhay lagta hai Pasha Sahab iss dafa meri shaadi kar kay chorain gay." 

Haya replied, "Lagta toh mujhe bhi aise hi hai, tum aise karo Mimi ko call karke us say mashwara lo, ho sakta hai woh koi help kar sakay."

She was about to call Mimi when her phone started ringing. It was Farjad. 

She turned her phone and showed the screen to Haya. 

She said, "Maybe he wants to talk about something important." 

She picked it up, Farjad said hello and then asked her if she could meet him today. He wants to talk to her. Umeed agreed. He told her that he will pick her up till 5.

She got ready and changed into a beautiful olive green dress and straightened her hair. She was looking gorgeous. Farjaad came exactly at 5 and was sitting in the drawing room. She was just about to wear her sandals when Sameer came to call her. 

He looked at her and said, "Lagta hai Farjaad bhai ko jaan se marne ka irada hai." 

Umeed said, "Chup kar ja kathay Angrez." She then went downstairs. 

Farjaad was talking to Pasha Sahab when she came to the drawing room. She said, "Assalamualaikum." Farjaad replies with, "Waalaikumsalam." She looked gorgeous. Farjaad couldn't move his eyes, he already was feeling attracted to Umeed. He came out of his thoughts and asked Umeed if she was ready, she nodded and she left with Farjaad.