Umeed(inside): "Farjaad khan itna boring ke sath sath flirty kesa hogaya hai?"

......

In night, Umeed enters in the room while holding a tray of dinner, Umeed put the tray on a bed and sits beside her. Rahim was leaned against the bed.

Umeed: "Rahim, fever kam hogaya hai lekin ab dinner karlo please"

Rahim: "mera dil nahi chah raha" he said in dull voice.

Umeed: "mein soup lekar ayi hun, thora sa peelo bas" she said in demanding tone.

Umeed started feeding him with her hands, Rahim peacefully take his meal. After meal, Umeed gives him a medicines, sits beside her.

Umeed: "Rahim, tum itna sad kyu ho?"

Rahim: "bas aisi hai, shayad akele rehne ki wajah se" he replied innocently.

Rahim put his head on her lap, Umeed started rubbing his hairs softly.

Umeed: "to ab tum akele nahi hun, mein hun na"

Rahim: "isi baat ki to satisfaction hai, ke mere pass meri ek Umeed aur Farjaad bhai hain" he smiles.

Umeed: "aur hamesha rahenge, tumhe nahi pata ke Farjaad bhi tumse bht pyaar karte hain, shayad jitne Rayyan bhai karte the utna hi" she said with a smile.

Rahim: "Rayyan bhai to Laiba api se bhi bht mohabbat karte the, to kya Farjaad bhai bhi apko chahte hain?" He asked softly.

Umeed started recalling her moments with him, the ice cream moment, the walking moment and lost in her world❤️

"Mein tujhse hi chup chup kar,
Teri ankhein parhti hun,
Kaun tujhe yun pyaar karega,
Jese mein karti hun❤️"

Rahim: "batao api?"

Umeed: "mujhe nahi pata" she replied while thinking.

Rahim: "aur ap chahti hain inhe?"

Umeed: "pata nahi, lekin shayad ab wo meri zindagi ka khas hisa hain" she said in innocent voice.

Rahim: "api, shayad apko Farjaad bhai se mohabbat hogai hai"

Umeed: "acha tum sab choro, tumhari tabiyat theek nahi hai sojao" she was trying to change the topic.

Rahim: "ap na foran topic change kardeti ho" he said in childish tone and closed his eyes. Umeed smiles at him and started rubbing his hairs.

After sometime, Umeed leaned her head against the bed and closed her eyes. Rahim was sleeping peacefully in her lap. Farjaad enters in the room and quickly closed the door, he looked at them, a soft smile appear on his face. Farjaad take a blanket and covered Rahim from it. Umeed eyes was still closed, Farjaad went to her and kissed on her forehead. Umeed opened her eyes and smiles at her, Umeed was about to remove Rahim's head but Farjaad gestures her no. Umeed stopped and Farjaad sits on a bed from another side and sits beside Umeed, he also leaned his against the bed and smiles at Umeed. Their eyes met❤️

Umeed: "kya hua, neend nahi arahi?" He asked in slow tone.

Farjaad: "nahi, apke bagair room bht khali tha na isliye" he replied in slow tone and looked into her eyes.

Farjaad slowly rubbed his hairs smiles at him😁

Farjaad: "Rahim ki tabiyat kesi hai?"

Umeed: "theek hai lekin mera bacha mentally bht disturb hai" she said in dull and low tone.

Farjaad: "kyu kya hua, sab theek hai?"

Umeed: "Farjaad, Rahim ami aur abu ko yaad kar kar ro raha hai, mein ise aisi halat mein nahi dekh sakti aur na hi apne se dur jane desakti hun" she explained.

Farjaad: "mein bhi nahi chahta ke Rahim mujhse dur jaye, meinay bhi apne ek bhai ko khoya hai aur dusre ko nahi kho sakta, infact ye mera bhai nahi he is my son" he explained in low tone.

Umeed: "han, sab se bara masla Arsalan ka hai, isne Rahim ko trap karne ki koshish ki hai, mujhe Daniyal ki, apki aur Rahim ki bht fikar hai"

Farjaad: "han Umeed, lekin Arsalan Daniyal ko kuch nahi kahega"

Umeed: "lekin Rahim, sath mein Ahmed bhi to hai na"

Farjaad: "mujhe apne dono bachon ko Arsalan se bachana hai, infact mein apko bhi kisi problem mein nahi dekh sakta"

Umeed: "Farjaad, mujhe bht dar lag raha hai, mujhe apni fikar nahi hai lekin apki, Rahim aur Daniyal ki bht fikar hai" she put her head on his shoulder, hold his arm with one hand. He also put his head on her head.

Farjaad: "nahi Umeed, ap fikar nahi karein, sab theek hojaiga" he whispered slowly.

Umeed: "kese theek hoga, mein bht tensed hun"

Farjaad: "mein hun na, apko mere hote hue tensed hone ki zarorat nahi hai" he said and console her.

Umeed and Farjaad were talking like this, Farjaad was trying to make her calm and relaxed. After sometime, Umeed sleeps in his shoulder, Farjaad smiles at her and leaned his head against the bed, he also sleeps after few seconds❤️

.....

Next Morning, Rahim woke up, he realized that he was sleeping on Umeed's lap, he woke up and looked at Umeed and Farjaad, Umeed was still putting her head on Farjaad's shoulder, Rahim controls his smile and leaves the bed.

....

After sometime, Umeed woke up and removed her head from his shoulder, Farjaad also woke up immadiately and they looked at each other❤️

Umeed: "ap ek hi position mein pori raat sogaye?" She asked in concern.

Farjaad: "han lekin neend bht achi ai hai" he said romantically.

Umeed: "very funny, mein mazak nahi karahi hun" she make a face.

Farjaad: "to mein bhi mazak nahi karaha hun" he said with a smile. Umeed smiles and their eyes met🙈

Mera Maan, kehne laga
Pass ake na tu, dur jaa,
Chune de, honth tere,
Zara sanson mein apni basaa🤍"

Umeed take a pillow and started beating him.

Farjaad: "aree aree, ap to marne par utar ai" he giggled.

Umeed: "han, mein to aisi hi hun" she again throw pillow on him.

Farjaad also take a pillow and hit on her head, they started pillow fighting. They both were smiling and then Rahim came there.

Rahim: "ap dono subah subah kyu lar rahe hain?" He smiles and they stopped.

Umeed: "tumhari tabiyat kesi hai, tum kahan the?"

Rahim: "han kafi behtar hai, lekin ap dono mere room mein aye aur yahi sogaye?" He said in childish tone.

Umeed: "to meri jaan, ap apna sar meri goud mein rakh kar sogaye the aur mein isliye nahi gai taake tumhari neend kharab na ho" she said softly.

Rahim went to her and again put her head on her lap, Farjaad smiles and pull his cheeks.

Rahim: "han to meinay bhi apko subah nahi uthaya, kyuke mere dono parents itne pyaare lag rahe the sote hue" he said with a smile and they both innocently looked at each other.

Farjaad: "Rahim beta, you are fine na?" He put his head and check his fever.

Rahim: "jee, lekin kal ap dono mujhe yahan kyu lekar agaye, i mean kal ap dono bht tensed the, meri himmat nahi thi pochne ki, kya baat hai Farjaad bhai?" He asked to them.

Umeed: "koi baat nahi hai, tum aram karo"

Rahim: "batao na please" he insist them in childish tone.

"To Be Continued❤️"

Guys, need your responses please, i don't needs your votes only. Responses are more matter than votes, i am so glad and thankful if you all share your reviews😁🫶