Arkadaslar stay degilim artik ama Stray Kids sarkilari dinledim ben de hadi hikayeye Stray Kids de girsin dedim 😍
Ana karakterler disinda hepsi Stray Kids uyesi olucak, ship yazamiyorum garip hissettiriyor.
TW: bu hikaye yeme bozuklukları ve kendine zarar verme ile ilgili konulara değiniyor.
Önündeki yemek ve elindeki telefonundaki yansıma arasında gözleri kayıyordu.
"556 kaloriye değer mi?"
Değmezdi, hiç bir şey değmezdi ama yemezse Ji Sung kızacaktı.
"Yesene Jin Hwa?"
Tamam belki bir tadına bakabilirdi, değil mi? Bakabilirdi...
"Ben aslında evde yedim Ji Sung ama..."
Hep utanırdı böyle şeyler hakkında bahane bulması gerektiğinde. "Tadına baksaydın en azından." Ji Sung'un sinirlendiği belli oluyordu, onu kırmak istemiyordu aslında Jin Hwa, o yüzden yemeğinden bir kaşık aldı; ve bir kaşık daha ve bir kaşık daha... Ve Jin Hwa bilmeden tabak bitmişti.
.
.
.
Uzun çocuk eve ağlayarak girdi. Zaten 2 gündür sabit kalan kilosuyla şimdi de adeta yemeği sömürmüştü. Arabadaki hesaplarına göre tam olarak 3500 kalorilik yemek yemişti. Hemen odasına ve odasındaki tuvalete girdi.
"Ne yapman gerektiğini biliyorsun Jin Hwa..." İki parmağını boğazına göndermişti. Daha yeni yediğinden kolay olucaktı büyük ihtimalle. Yaklaşık 30 saniyelik bir uğraştan sonra kusmuştu. Parmaklarını tekrar boğazına gönderip midesini olabildiğince boşaltmaya çalışıyordu.
Kilo almayı göze alamazdı.
Artık kusamamaya başlayınca uğraşını da kesti.
"Yarın oruçlusun" kendi kendine konuşup ellerni yılamaya gitti.
