Ada bana soran gözlerle baktı.Kafamla onayladım.

" I was drunk alone in a nightclub I didn't know, and I was passing out. Someone even gave me drugs. Ayaz took me out of there and took me to the hotel. Then they took our pictures. Even though my father loved social life, I didn't like it. He kept saying you will get married."dedi Ada. (Hiç bilmediğim bir gece kulübünde tek başıma sarhoş olmuş kendimden geçiyordum.Biri bana uyuşturucu hap bile vermiş.Ayaz beni ordan çıkarıp otele götürdü.Sonra bizim resimlerimizi çekmişler.Benim babam cemiyet hayatını sevsede ben sevmezdim hep kaçmışımdır o hayattan.Otele girerken gazeteciler bizi çekmiş sonra babam evleniceksin diyip durdu.)

" Why did you agree to marry?(Niye kabul ettin evlenmeyi?)

"He didn't offer me any other option, unfortunately, I was a weak woman. Even the house I lived in belonged to my father. He threatened me to get him fired from his job and said that he couldn't find another job."(Bana başka bir şık sunmadı malesef ben güçsüz bir kadındım oturduğum ev bile babamındı.İşten kovdurmakla tehtit etti başka iş bulamazsın dedi.Mecbur kabul ettim ama iyikide kabul etmişim.)dedi Ada sonrada gülümseyip elimi okşadı.

"Why did you accept it, so you know what kind of life you have?" (Sen niye kabul ettin peki biliyorsun nasıl bir hayatının olduğunu?)dedi bana bakarak.

"I didn't accept it, I couldn't risk the life of someone I don't know. But they said that Ada accepted it and that she would leave after the divorce."dedim. (Ben kabul etmemiştim tanımadığım birinin hayatını tehlikeye atamazdım.Ama Adanın kabul ettiğini ve boşandıktan sonra burdan gidceğini söylediler babamda işlerimizin zarar göreceğini insanların hakkımda konuşcakalarını söyledi bende 6 ay sabredirim diye düşünmüştüm ama öyle olmadı.)

" What happened."dedi Diego.(Ne oldu?)

"We fell in love. We tried to break up, but we couldn't." (Biz aşık olduk.Ayrılmayı denedik ama beceremedik.)dedim Adanın gözlerine bakarak.Ada da gülümsedi.

"Live long, ask your love, I don't understand exactly what is the contract?"dedi Diego. (Yaşayın aşkınızı sorun ne tam olarak anlamadım sözleşme mi?)

"There is a contract, but that's not the problem. The problem is the rules in the Underground. The island's father went underground and they cooperated with İdris Hakan and the others and became enemies to us. The life of the island and Berkin's fiancee is in danger. The island's is in extra danger because his father wants to marry the candidate to Hakan's son."dedim. (Sözleşme var ama sorun o değil.Sorun Yeraltındaki kurallar Adanın babası Yeraltına girdi ve ordakilerle İdris Hakan ve diğerleri ile iş birliği yapıp bize düşman oldular Adanın ve Berkin nişanlısının hayatı tehlikede.Adanınki ekstra tehlikede çünkü babası Adayı Hakanın oğlu ile evlendirmek istiyor.)

"I'm so confused, don't you have a word? When I say Turkey, the only person I think of is you, I know how strong you are."dedi Diego. (Kafam çok karıştı senin sözün geçmiyormu? Türkiye diyince aklıma gelen tek kişi sensin ne kadar güçlü olduğunu biliyorum)

" Yes it was, but they found my weak spot, the island, I couldn't do anything so that she wouldn't be harmed, I waited for her to leave, but we couldn't be apart.In this process, my say is gone, the horn blew and the Underground is their control."dedim.(Evet öyleydi ama benim zayıf noktamı Adayı buldular ona zarar gelmesin diye ben bir şey yapamadım onun burdan gitmesini bekledim ama biz ayrı olmayı beceremedik.Bu süreçte söz hakkım gitti onların borusu öttü ve Yeraltı onların kontrolünde.)

" Why isn't his father with you?"dedi Diego.(Babası niye sizin yanınızda değil?)

" Because Ada's father doesn't care at all. That man's only concern is money and being strong. First he forced his daughter to marry me, now he wants to marry someone else after divorce."dedim.(Çünkü Ada babasının hiç umrunda değil.O adamın tek derdi para ve güçlü olmak.Kızını önce benimle zorla evlendirdi şimdi boşandırdıktan sonra başka biri ile evlendirmek istiyor.)