I.

33 0 0
                                    

Už jako malá holka jsem velmi moc milovala Tomáška ze skupiny Mirai, a to se mi možná splní.

Jmenuju se Valentýna a ráda bych vám vyprávěla můj zamilovaný život. Když jsem byla malá tak jsem si myslela, že potkám toho jednoho kluka a budu s ním.

Jednou jsem takhle šla po ulici a promluvil na mě nějaký chlap. Otočila jsem se a spatřila ho. Zjistila jsem že je to ten Martin, když jsem jako malá bydlela ve Třebízi, tak tam jezdil k tetě já ho jako malá strašně milovala jednou se mnou rozešel, a neřekl mi důvod. Nebo jakoby řekl, ale podle mě to mělo úplný jiný důvod, ale co minulos je minulos nebudeme to řešit.
S Martinem jsme si chvilku povídali a já pak musela jít do práce. Pracuju jako advokátka.
Večer jsem přišla unavená napustila jsem si vanu pustila písničky a relaxovala. V tom mi zazvonil telefon tak jsem to zvedla a kdo nevolal byl to Martin divila jsem se kde vzal na mě číslo. On mi řekl že si mě našel na internetu jako advokátku a zkusil to telefonní číslo (nemám pracovní). Tak jsme asi 30 minut volali a já mu pak řekla že musím a že mu zavolám později potom jsem se osušila, oblékla, najedla se a šla si lehnout do postele ještě jsem se koukla na počítač a pak mi zase volal jestli už můžu tak jsem řekla že jo volali jsme fakt dlouho vyprávěl mi příběhy, jak se mu žilo a pak začal vyprávět něco že jsem se mu líbila, ale nevím co říkal dál usnula jsem.

Ráno bylo jako každé jiné zaběhala jsem si nasnídala prostě klasika. Po cestě jsem si v mé oblíbené kavárně koupila kafe a šla do práce při cestě do práce mi přišla zpráva: Dobré ráno, večer si nějak usla tak doufám že ti to dnes dopovím. Rozzářil se mi usměv na tváři.

Po práci jsem šla do cukrárny měla jsem sraz s Kájou. Všechno jsem jí řekla co se dělo večer a tak. Samozřejmě jsem dostala seřváno ať s ním nechodím, jak to dopadlo dřív tak jsem jí to odkývala a už šla domu.

Po cestě u baráku jsem potkala Martina šel s nějakou holkou ani mě nepozdravil naštvaná jsem odešla domů. Celý večer se mi pokoušel dovolat já jsem to nezvedala ale asi po 10tý jsem to zvedla. A on mi to vysvětlil, že to byla sestřenice tak jsem s ním zas volala.

Po týdnu mě pozval k němu domů. Pili jsme víno všechno bylo v pohodě dokud mě nepolíbil nejdřív jsem se lekla tak jsem ho odstrčila ale pak jsem si řekla: no co kluka nemám tak proč ne. Začali jsme se líbat. Ráno jsem se probudila v jeho objetí a v jeho posteli podívala jsem se na hodinky a bylo 8 lekla jsem se. Vyletěla z postele on mě objal a řekl: ,,je sobota". Upřímně nevím co to se mnou je. Nikdy dřív bych se k němu nepřiblížila ani na krok a teď? Hlavou mi kolovali všelijaké myšlenky. Nakonec po dlouhém přemýšlení jsem znovu usla.


Doufám že se vám první část mého příběhu líbí. Budu ráda za ohodnocení.
Ps: nahoře Val❤️

I sny se mohou plnitKde žijí příběhy. Začni objevovat