"hello?!"Allysya
"hentikan kenderaan anda"Ilham
"awak siapa?! "Allysya
"awak berhentikan kenderaan awak berhentikan saya bagitahu"Ilham
"sekejap"Allysya
*manager Allysya suruh ecah call boss*
"Ecah cakap gan boss diaorang suruh hentikan kenderaan"Allysya
"okey"Ecah
"hello boss!!diaorang suruh kami hentikan kenderaan"Ecah
"cakap gan Allysya jangan dengar end je call diaorang"boss
"tapi boss? "Ecah
*boss end call*
"boss suruh end je call tu"Ecah
"masalahnye diaorang ikut kita"Allysya
"itulah"Ecah
"waduh diaorang nak buat apani?!!"Allysya
"takpe weh kau bawak je lajuu!!"Ecah
"dah laju gila dah nii!!"Allysya
*mereka dikepung*
"siallah waduh macam mana nii?!!"Allysya
"habislahh kita"Ecah
"keluar sekarang'Ilham dan Aizad
*mereka pon keluar*
"haha nak lari mana lagi?!!"Aizad
*Aizad dan Ilham tampar muka mereka sampai pengsan dan dibawa ke hotel motelis*
"dah sedar ke"Alip
*kelihatan Alip tidak puas hati*
Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
"kau nak apa"Ecah
"Ilham aku nak kau bawak budak ni keluar"Alip
*Alip memanggil Ilham*
"baik!tapi lagi sekor tu?"Ilham
"tu takyah dia je"Alip
"halau ke boss?"Ilham
"bukan bawak dia kat ruang tamu"Alip
"kau nak apa haa!"Allysya
*Allysya marah kepada Alip*
"boss?!"Aizad
"yee?"Alip
"tengok gambar ni!!cantekkan"Aizad
Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
"cantek anime?"Alip
"ye anime!"Aizad
"dah keluar"Alip
"okey haha!"Aizad
"haha diam"Alip
"bye"Aizad
"bubye"Alip
"kau nak apa gila"Allysya
"apa aku nak"Alip
"ye kau nak apa"Allysya
"aku sebenarnya ada perasaan suka kepada kau"Alip
"sejak bila?!!"Allysya
"sejak kau gan team kau tu aku buka hati gan kau!"Alip
YOU ARE READING
The Killer Demom And The Mafia/Part 4
Mystery / ThrillerAllysya mendapat call dari nombor tidak di kenali.Tetapi Allysya cuba untuk end namun nombor itu call banyak kali.Allysya cuba untuk menjawab call itu.
