Adeu tranquil·litat; hola vibora ...

8 3 0
                                        

El meu nom o qui soc és irrellevant de moment, però el que esteu a punt de llegir són secrets tan antics i importants com la història humana. Així que ho heu de guardar en secret, no podeu parlar amb ningú del que ús diré, excepte amb aquells que ja ho sàpiguen. Per tant, dissimula, calla o menteix, però sobretot no ho expliqueu a les persones que desconeixen el contingut d'aquest relat. Perquè tota persona que escampi els secrets que us he confiat tindrà un càstig mai imaginat per una ment humana.

En el principi del temps, la humanitat anava canviant, a vegades a millor i sovint a pitjor. Que hi farem, vam néixer adaptables, no intel·ligents. No, no, si fóssim intel·ligents des del principi no tindria cap sentit i molt menys seria divertit el sol fet d'observar-nos.

Fa molt poc temps, però pels humans, com per tot, fa molt de temps els humans van començar a pregar i resar a éssers d'un poder inimaginable; perquè com ja sabeu o descobrireu el temps igual que moltes altres coses és un invent dels humans que només entenen els humans. No patiu si no m'enteneu del tot, perquè us puc assegurar que al final tot us quadrarà.

Tornant al que us explicava abans, la humanitat diversos mil·lennis enrere va començar a pregar i resar a uns éssers superiors, en algunes parts els anomenaven Deus. Actualment, uns dels més famosos/coneguts, pertany al panteó de l'antiga Grècia, el rei dels Déus, Zeus; si per qualsevol cosa no us sona, també podeu pensar en Thor fill d'Odín, el déu del tro en la mitologia nòrdica.

Sabent això ara us pregunto el següent: Què va venir primer, la humanitat o el deus? Perdoneu, us ho diré d'una altra manera, en el cas que els deus existeixen, els déus van néixer de la ment humana tal com Atena va néixer de la ment de Zeus o van ser els déus qui van crear la humanitat tal com és ara.

Jo us ho puc aclarir, els déus van venir primer. Però no com us penseu, van crear a la humanitat, ara direu què és mentida perquè s'han trobat fòssils i esquelets d'homes de les cavernes. Doncs sí, i que hi hagi un esquelet d'un homínid, aquí és on descobrim el primer secret. Tots aquests homes de les cavernes són els prototips, per posar-ho més simple eren humans defectuosos, massa front, cap petit, massa baixos; "humans" els quals no satisfeien les expectatives de les seves majestats divines.

Bé, ara us he de deixar que he d'anar a classe. Aquesta feina de fer-me passar per humà és tan avorrida... No us ho podeu imaginar, cada dia sembla idèntic a l'anterior. Pensant-t'ho millor fins a arribar a la parada de l'autobús us explicaré com funciona això que el món tal com el coneixem està governat pels déus.

Per començar el món està governat per molts déus, no només els de l'Olimp o el Valhalla, també el governen els déus de l'antic Egipte, els déus celtes i fins i tot els deus de moltes altres religions com el del cristianisme. Els deus governen de la següent manera: cada família divina governa en una zona de la civilització humana. Un exemple podria ser els Estats Units d'Amèrica i Mèxic que estan sota la influència dels déus de l'antiga Grècia; un altre exemple en seria Canadà, Groenlàndia, Noruega, Suècia i Finlàndia estan en la zona controlada pels déus del Valhalla. És irònic que els déus de l'Olimp regnin als estats units, mentre que els del Valhalla regnen en països que tenen a veure amb ells, oi? Doncs sí, i això és per un motiu molt complicat com perquè algú com jo us ho expliqui.

I jo us faré la pregunta del milió: Qui creieu que governa en la major part d'Europa?

El déu de la religió cristiana és molt lax amb la part del lliure albir, és per això que tot i ser una zona gestionada per un deu, qui més treballa són els seus subordinats. I això implica des del serafí més poderós del cel, fins al dimoni de més baix rang de l'infern.

Pel que he sentit, des de la gran guerra celestial, déu ha delegat tota la feina als àngels i els dimonis.

Com que estaven molt ocupats van decidir que els humans els hi fessin la feina o que els hi posessin les coses més fàcils. Els deu manaments van ser idea dels dimonis, mentre que les festivitats van ser cosa dels àngels. D'aquesta manera dimonis i àngels poden catalogar als humans més fàcilment, o ets prou bo o vas a l'infern. També van sorgir d'aquestes maneres els convents, els monestirs i les sectes satàniques.

Els nous heralds: No enfadeu a SetOpowiadania do pokochania. Odkryj je teraz