פרק 44

375 27 2
                                    

הלכנו לדרכינו. נכנסתי לקפיטריה והתיישבתי ליד הבנים. פרי הסתכלה עלי וסימנה עם שפתיה 'הצלחת?' הנהנתי והיא חייכה. אני בסך הכל רציתי חיים רגילים. אבל אין כזה דבר חיים רגילים. לכל איש בחיים יש דבר שמשנה את כל חייהם או שהם משנים. אבל אני כבר מצאתי את הדבר ששינה את חיי. יותר נכון מצאתי את האיש ששינה את חיי. קוראים לו לואי. לואי טומלינסון. המשכתי את חיי כמו מקודם. לפני המסיבה של גוליה.
פרי החברה הכי טובה שלי.
זאין אוהב אותה מאוד.
הארי נשאר הארי. אין לי איך להסביר את האיש הזה.
נייל הוא אחי בלב.
וליאם וסופיה הם נחמדים וקצת דיברנו אפילו. משהו שלא רגיל לי ולהם. במיוחד לליאם שנראה לי שהוא הילד הכי מתחבר שיש.
ולואי. שנשאר החבר הכי מושלם שאפשר לבקש. אני אוהבת את החיים האלה. אני ופרי התעדכנו הרבה. אני כנראה פספסתי הרבה שהייתי עם גוליה. למרות שזה רק 4 ימים כבר להארי יש מישהי חדשה אבל לפי דבריו הנראים כשקריים. אבל שקר לבן. הוא טוען שהיא נחמדה. וזה הופך לשקרי כי הוא הסמיק בטירוף. אני בחיים לא הסמקתי ככה. וזה הארי. הוא אף פעם לא מסמיק.

הגעתי לביתי. לא משהו מיוחד. הלכתי לישון אחרי המקלחת המרעננת שלי.

Povליאם
היום היה רגיל. כל אחד היה עסוק בבת זוג שלו. דיברנו על סרטים. אני נחמד לכולם וחברותי. היחידה שאני לא מסתדר איתה זאת אלינור. לא יודע למה פשוט לא מסתדר.
זה כאילו היה לנו משהו ובגלל זה אנחנו רחוקים. אבל אנחנו לא גרנו ביחד או בכלל אני לא קשור אליה. הקשר היחידי הוא שאני חבר טוב של לואי. והיא חברה של לואי. אנחנו די דומים.
שנינו שקטים אבל מקבלים הרבה תשומת לב. מכולם. השכבה ההורים.
לשנינו יש שיער חום שהוא קצת מתולתל. אוקי הוא הרבה מתולתל. לשנינו עיינים חומות. אנחנו דומים גם במראה וגם בפנימיות. אז למה אנחנו לא מתחברים.
יכול להיות שמה שאומרים נכון. השילוב הכי אמיתי וכנה הוא ההפך ממך.
זה היא ולואי ואני וסופיה. ההפכים שבנינו.

תגובות והצבעות!!!^_^
Love you humans!!
אנחנו מגיעים לסוף..... אז תתכוננו😊

once in a lifetime -louis tomlinsonWhere stories live. Discover now