yaz tatili

10 0 0
                                        


Bugün ailemle beraber  köydeki babaanneme gidiyoruz. Koyede gitmek istemiyorum.Odamda yanlız kalmak ve uyumak istiyorum.Annem işte zorla beni köye gönderiyor.Aslinda annem benim doğayla iç içe olmamı istiyor.Sonucta şehirdeki sorun dört duvarın arasında kalmak.Arkaslarimin yanına bile gitmeyen ben köye şuan gidiyorum.Morali  tam bozuk offf .Bana rahat vericekler.Evet şuan annem bağırıyor offff.

Mom: Hadi kalk yatagindan
Me: tmm of 😑
Mom: Üstünü giyin hemen birazdan gideceğiz hadi kızıl
Me: kaç kere dicen anne haziirlaniyorum
Mom: aferin ben çıkıyorum tatlim

Her zamanki gibi annem işte aynı lafı tekrar eder .Neyse eşyalarımı ve üstümü değiştireyim.  Cok sükur hazirladim ve şuan arabaya katıyorum bavulu. Arabaya geçip kulaklıklarımi taktım.Uzun yolculukta en sevdiğim şey müzik açıp yolları seyretmek. Hava çok güzel, güneş her zamanki gibi parlak. Gökyüzünde bulutlar pamuk şeker gibi.  Köye gitmek düşüncesi her zaman ki gibi kafamda. Her sene gidiyoruz. Yine bu sene köy işlerini yapcam. Köye gitmenin en güzel yani dağlara tırmanmak, geceleri yıldızları seyretmek ve köy kahvaltıları enfes oluyor. Köy güzel aslında ama bu sene evden dışarı çıkma isteğim yoktu. Odamda sadece muzik dinlemek istiyorum. Listelendiği filmleri bu yaz bitirmek istiyordum. Annem işte her sene illa köye zorunlu götürüyor. Evde kalmak istiyorum desemde yok derdi annem.

Yol çok uzun anca sabah yetişiriz. Artık ezberledim ne zaman köye yetisecegimizi. Akşam oldu hala yolları seyrediyorum. Oturmaktan kıçım ağrıyor. Her defasında yön değiştiriyorum. Şuan için rahat etti. Akşam yollar ne kadar güzel mis gibi. Izlemektem artık uykum geldi. Hadi ben uyuyayım. Sabah olursa köye yetişmiş oluruz. Her sene olduğu gibi uyuyamıyordum yatak çok rahat ama araba koltuğu değil. Işte bi şekilde uyudum. Sabah oldu köye yetiştik çok şükür.  Arabadan hemen inip rahat bi uyku çekmek istiyorum. Arabada hiç rahat uyuyamadım. Arabadan indim ve babaannemi hemen sarıldım çok özledim ama köyü değil. Sarıldıktan sonra hemen uyumam lazımdı. Oradan hemen uzaklaşıp hemen bir odada uyudum.

Oha öğlen oldu bi yandan acıkmıştım . Hemen dolaba bakmaya gidiyorum. Bakalım bu sene dolabta neler var .Geçen doluydu dolap bu senede dolu. Hemen yoğurt, tereyağ, zeytin, peynir falan filan aldım dolabta. Karnım çok acıkmıştı. Çay hazırdı önceden. Çayı issitip yedim . Karnımı doyurup biraz temiz hava almak gibisi yok. Dışarı çıkıp hayvanlara baktım. Geçen sene keçiler daha fazlaydı bu sene yok . Oh be dedim bi yandan ama sevdiğim keçide satılınca üzüldün. Her sene gelsem sevdiğim keçiler satılıyor. Köydeki besledikleri keçi, inek , koyun hep satarlar. Sonuçta hayvancılıkla uğraşıyor.

Havanlara baktıktan sonra karşı tarafta yeni ev yapıldığını gördüm. Merak edip gittim. Acaba babaannem yeni komşularından haberi varmıydı. Dedikten sonra kapıyı çaldım açan yoktu dedim. Gidecekken ve birini açtığını farkettim....


Devamı için bol bol yorum yapın 😘

HataliStories to obsess over. Discover now