Sevgisiz büyüyen çocukların gelecekleri yoktur, çünkü sevilmeyen insan hayal kurmayan, kendini hep yarım hisseden insandır dedi yan masamda oturan profesör kılıklı adam, şöyle bir göz ucuyla baktım masasına karşısında büyük ihtimalle öğrencisi oturuyordu her halinden belliydi önünde kitapları duruyordu yüzüne büyük gelen de bir gözlüğü vardı sürekli yukarı itiyor, yaşlı adamı anlamasa bile kafasıyla onaylıyordu.
Çok zaman geçmemişti ama ben bu anlamsız fikirlere yeterince kulak misafiri olmuştum,çok saçmaydı ve bunu dile getirmem gerektiğini biliyordum fakat bu adama ne anlatsam boş gelecekti çünkü insanlar böyledir yaşlandıkları zaman beyin yeniliği reddeder ve hiçbir şekilde kabul etmez bu tarz insanlara yapılacak tek şey her dediğini onaylamak ve bildiğin şeyleri kendine saklamak.
Adamı duymamaya çalışarak önümdeki laptop'ıma odaklandım hala yeni mail gelmemişti saat neredeyse 11 di ve hala yeni işten haber yoktu acaba bu sefer nereye gideceğim şöyle bir sahil kenarı olsada buraların kasvetli havalarından kurtulsam.Kafamdaki düşünceler kafe'nin kapısında beliren arkadaşımla birlikte son buldu
-Lade neredesin kaç zamandır hiç haber de vermiyorsun
-Şehir dışındaydım eski bir kaç arkadaşla görüştüm, sen neler yaptın?
-hiç bitmiyor bu arkadaşların, neyse bunun hesabını daha sonra soracağım şimdi bana bir konuda yardım edeceksin
-yardım mı? Ne yardımıymış bu
-birini hack'liyeceksin son sınıflardan bir kız
-o da ne demek neden yapayım böyle birşeyi? erkek olsa neyse
-Hayır Lade kötü birşey için değil tezimi yazmam için yardıma ihtiyacım var ve o kız bana yardım edebilecek tek insan fakat ikinci sınıfta onun çıplak resimlerini okula yaydığım için benden nefret ediyor
-Ne! Ne kadar da aptalsın nasıl yapabildin bunu, sana asla yardım etmem "Z"
-ya aslında öyle bir amacım yoktu aman neyse ne bunları sonra konuşuruz sen bana yardım edecek misin etmiycekmisin? Hem bende sana bir güzellik yaparım
-neymiş o?
-laboratuvar'a yeni malzemeler geldi ve bunların arasında seninde aradığın birşey var *(IgG2/4κ)
-şaka yapmıyorsun değilmi doğru söyle?!
-tabikide yapmıyorum soliris şirketi ilacı bize yollamayı kabul etti fakat birkaç incelemeden sonra herşeyi geri yollayacağız ama ben işleri biraz değiştireceğim
-Nasıl yani, biliyorsun ki o ilaç benim istediğim tek şey!
-Tamam sakin ol sen benim tez işimi hallet,bende senin ilacını getireyim
-Tamam Z ama biliyorsun o ilaç çok pahalı eğer anlarlarsa biteriz
-'Eculızumab 10mg 700 Bin Dolar' evet güzelim biliyorum ama sen bana güven o iş bende
-Peki öyleyse cuma günü görüşelim akşam 6 sana uygun mu?
-olur olur uyğunum hadi ben kaçtım tez işini unutma
-tamam görüşürüz
Bir çocuğun geleceği 10mg lık bir sıvıda yatıyordu fakat yaşamanın, hayata tutunmanın bedeli bu kadar pahalı olmalıydı
Çünkü o minik eller bu kadar acıyı kaldıramazdı.
