Dairi Daddy Kuala Terengganu

157 5 0
                                        

Kerjaya aku menuntut untuk aku outstation setiap bulan di seluruh Malaysia. Kali ini aku diarah untuk outstation ke Terengganu Darul Iman selama 7 hari. 
Negeri islamik yang pada pemahaman aku mesti bersih dari kehidupan songsang. Dari JB naik flight ke KLIA kemudian ke Kuala Terengganu. Buang masa sebab transit hampir 4 jam. Bosan jugak di KLIA lama jadi aku bukak apps grindr sajer chatting mengisi ruang masa dari tak tahu apa nak buat. Kat KLIA dapat kenal sorang mamat hensem asal Pahang nak ke Lombok bercuti dgn kawan-kawan. Sempatlah juga bertukar nombor hp sebab flight dia pun dah nak boarding. Taste jugak dgn mamat tu tapi takder rezeki. Redha jer lah.

Sampai masa boarding ke Kuala Terengganu. Masa dalam flight duduk sorang sebab full fare tak ramai. Sampai Kuala Terengganu apa yang terlintas di kepala aku adalah nak cari hotel yang best dekat dgn tempat makan dan shopping.
Melangkah masuk terminal menuju ke tempat teksi aku terus booking grab ke hotel Primula sebab kawan aku keje situ. Tunggu punya tunggu datanglah grab yang di booking. Kereta honda city warna kelabu. Pemandunya seorang anak muda dalam lingkungan 25 tahun. Haikal namanya kulit hitam badan gempal ala ala sado. Dia keluar kereta angkat beg aku letak kat bonet kereta. Masa tu lah aku terpandang bentuk badan dia dan yang paling aku taste peha yang diselubungi seluar denim biru lusuh pejal dan mantap.

Untuk pengetahuan korang satu kelemahan aku ialah bila jumpa lelaki yang muda seluar ketat badan sedap. Sembang dengan Haikal dan dapat tahu dia pelajar UMT jurusan marine memang lokal Terengganu. Baik orangnya mudah tersenyum dan sangat berbudi bahasa jadi terpikat aku dengan sifat Haikal.
Haikal tanya Abang lama kat Ganu ? Aku jawab seminggu jer  Lepas tu dia tanya abg sorang ke ? Aku jawab sorang jer napa Haikal nak teman abg bawak tempat2 makan kat Ganu. Dia jawab boleh jer kalau abg sudi. Aku dengar terus rasa macam nak peluk dia best ada peneman waktu sorang2.

Selepas bertukar no telefon aku sekali lagi ajak  Haikal makan malam dan teman aku bermalam dia angguk tanda setuju kerana dia free malam dan esok takder class. Apa lagi aku punya excited lain macam maklumlah pucuk dicita ulam mendatang.
Malam tu jam 8.00 malam haikal call aku nak jumpa di lobi dah siap siap aku turun kat lobby dan kami terus pergi makan malam. Haikal hanya pakai short dan baju t beserta sport jacket. Kelihatan menarik walaupun berkulit gelap tapi tampan.

Selesai makan dia bawak aku round KT aku pun mula pegang pehanya yg pejal tu tapi dia ok jer mungkin dia tahu aku perlukan sesuatu dari dia. Lewat malam kami pulang ke hotel dan dia naik sekali ke bilik katanya nak temankan aku. Syukurlah ada jugak bantal peluk malam nie. Lepak sambil bual haikal ambil towel lalu ke bilik air nak mandi katanya aku perhatikan jer tak tahu apa yang akan terjadi antara kami. Lepas mandi haikal hanya bertowel naik atas katil dan baring sebelah aku sementara aku pulak ke bilik air gosok gigi dan apa yang patut utk dipersembahkan kepada sang raja malam ini.

Malam tu kami tido bersama dan aku mula memainkan peranan aku meletakkan muka aku didada dia sambil mengusap puting dia macam biasa top selalu diam sebab mungkin kesedapan atau kegelian. aku mula mencium bibir dia dan dia membalas ciuman aku dan bermulalah adengan yang aku inginkan bersama top idaman aku bila mulut ini mengisap keris ganu yang tegap berdiri padat dan tebal didalam mulutku.

Batang haikal memang mantap tebal dipangkal tirus dikepalanya. Malam itu kami menghabiskan masa dengan kepuasan 3 round sehingga subuh. Henjutan dan hentakan padunya membuat aku mengerang kesedapan. Selama 3 hari aku di KT selama itulah aku menghambakan diri utk kepuasan nafsu aku dan Haikal. Ibarat menghabiskan masa berbulan madu.

Menjelang Oktober ini Haikal akan mendirikan rumah tangga namun dia berjanji dengan aku akan terus bersama aku sekiranya aku ke KT pada bila-bila masa.

Haikal telah mendirikan rumahtangga dan kini telah mendapat anak lelaki. Tahniah Haikal

Dairi Daddy GanuStories to obsess over. Discover now