Chapter Nine-Romania-1554

Section VI

Part Nine

Treptele de piatra duce în sat pătrat.

Vklac se ruga în timp ce se uita la organismul mort de tanara lui sotie.

"Ea e un vampir; a murit".

Pelerina neagră a lui infasurat in jurul trupul cald, ca s-a simtit rece, patinare, vântului suflare din Europa de Est muntii unde vocile a murit spulberat pace în seara tirziu...si pe sateni" sangele scurs ca au dormit in camere private.

Vklac, care era 24, era un furtunos om. Ştia că, adânc în inima lui, ca vampiri, vrajitoare, magicieni si de raul arts, utilizate pentru lor magick infernala tortura, biciul, şi de a miza în organismele lor de mort la putrezire morminte în vechile cimitire in Bucuresti.

"Vklac, Nadja au apărut", Gerta spuse.

"Rezultat! Nu! Te inseli. Ea- ".

"Ea era putred mâini; avea mâinile demonică. Au rupt peste altoit solului; acestea altoit de alimente, şi murdare. Şi suntem în frica de ei".

"Vorbeşte despre tatăl ei. Şi un Preot. Dacă she's...Ea trebuie să moară. Satul va fi transformat intr-o infernala masinarie de groaza de vampiri...daca nu facem ceva ... ".

Gerta, care purta o rochie roşie. Sânii erau ascunse de vizualizare, din cauza ei modestie, ca ei negru papuci batu peste pavaje din Bucuresti.

Brusc, soc, ea a remarcat un sinistru negru transportul ca pasageri era plin de romani. Transportul om, un înalt sinistru figura în întuneric lumina lunii, afumat o conducta. Prevenea depunerea de miros de putrefactie lui gura, în timp ce el se inclina...şi lăsaţi în interiorul ei.

"Luaţi-mă la Biserica, Peter. Este foarte important".

"M'Lady".

Şi, după cum el a terminat fumatul, inchise de pasager cu mainile inmanusate, şi se prind de cai" orwell...şi călărea pe calea pavaje, pe langa peretii arcuite, si spre Biserica din Bucuresti...in cazul in care cel mai invatat oamenii de religie, de lege, şi de supranatural, toate adunate pentru o reuniune pentru a preveni preluarea de vampiri din Europa de Est.

***

(English translation of Romanian text-full)

The stone steps lead into the village square.

Vklac prayed as he stared at the dead body of his young wife.

"She's a Vampire; she's dead".

His black cloak wrapped around his warm body, as he felt the cold, biting, wind blow from the Eastern European mountains where the voices of the dead shattered peace in the late evening...and the villagers' blood was drained as they slept in their private chambers.

Vklac, who was 24, was a strong-willed man. He knew, deep in his heart, that vampires, witches, and magicians of the evil arts, used their infernal magick to torture, whip, and drive the stakes into the bodies of the dead in their rotting graves in the ancient cemeteries in Bucharest.

"Vklac, Nadja has arisen", Gerta said.

"Arisen! No! You're mistaken. She-".

"She had rotten hands; she had demonic hands. They ripped across the tainted soil; they tainted the food, and soiled it. And we're in  fear of her".

"Speak to Father about her. And a Priest. If she's...She must die. The village will be turned into the infernal horror of the vampires...unless we do something...".

Gerta, who wore a red gown. Her breasts were hidden from view, due to her modesty, as her black slippers tapped across the cobbled road of Bucharest.

Suddenly, to her shock, she noticed a sinister black carriage  that was full of Romanian passengers. The carriage man, a tall sinister figure in the dark moon's glow, smoked a pipe. The smell wafted out of his rotten mouth, while he bowed...and let her inside.

"Take me to the Church, Peter. It is very important".

"M'Lady".

And,  as he finished smoking, he closed the passenger-side door with his gloved hands, and gripped the horses' reigns...and rode off down the cobbled path, past the arched walls, and towards the Church of Bucharest...where the most learned men of religion, the law, and the supernatural, all gathered for a meeting to prevent the vampires from taking over Eastern Europe.

Page 10.