Select All
  • My Husband Badboy
    3M 158K 84

    BADBOY SERIES 1 Tengku Aaron|Amanda Medina Tengku Aaron Danish-Jejaka 24 tahun ialah salah seorang most wanted yang dikenali ramai di universiti .Dia juga ketua kumpulan badboy yang terkenal di kalangan pelajar.Seorang yang kacak tapi suka permainkan hati wanita. AMANDA MEDINA-Gadis yang berumur 24 itu seorang ya...

    Completed  
  • القمر [bulan]
    929K 97.3K 28

    "matahari masih indah." > @mintytxt, | 2021 - n.

    Completed  
  • Beautiful Broken Rules ✓
    1.5M 91.6K 75

    "𝑯𝒐𝒘 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑪𝒂𝒏 𝑩𝒆 𝑺𝒐 𝑪𝒓𝒖𝒆𝒍 𝒀𝒆𝒕 𝑺𝒘𝒆𝒆𝒕 𝑨𝒕 𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒂𝒎𝒆 𝑻𝒊𝒎𝒆?" Tengku Adyan Hayder vs Qaireen Zenia TENGKU ADYAN HAYDER - Seorang lelaki yang mempunyai perwatakkan dingin tetapi kacak dan juga kaya. Dingin apabila bersama dengan orang yang baru dikenalinya. Sweet talker apabila bersam...

    Completed  
  • Penantian Cinta
    1M 30.7K 60

    Highest: [ #17 in Romance, #28 in Romance ] Kahwin Paksa? Ya, memang tipikal. Siapa sangka hidup Edrianna Rose bertukar 360° setelah di paksa untuk berkahwin dengan CEO yang keras kepala, Tengku Aiden Mikael. Mungkin sesetengah orang berasa bersyukur dijodohkan bersama seorang CEO muda yang kacak lagi berjaya, tetapi...

    Completed  
  • HeartBeat [ EBOOK ]
    229K 7.2K 17

    Hidup Niarayha berubah sekelip mata. Dia dibuang keluarga dan dihina untuk perkara yang bukan dilakukan olehnya. Kerana fitnah itu, jiwanya menangis. Tambah pula menjadi isteri kepada Shafieq Afdham, lelaki yang diminati sejak sekolah. Tak mungkin dia akan dapat kasih sayang lelaki itu setelah apa yang terjadi kepada...

    Completed  
  • Pilihan Kedua | C
    1.1M 58K 72

    Kisah seorang gadis berumur 28 tahun yang ingin berkahwin. "Korang aku nak kahwin! Tapi takde calon lagi. Macam mana ni?" -Adara Sumayyah "Wow! Amazing! Adara nak kahwin? Jap nak screenshot masuk status whatsapp" -Dian Aisya Adara tak sangka, selepas sahaja dia memberitahu dia mahu berkahwin, segala konflik telah berm...

    Completed  
  • ( Completed ) Bahagia Yang Terhenti .
    1.9M 45.3K 62

    # 1 out of 4.1k omg !!!!!! #26 out of 863 auchhh? (6/7/18) -Tamat- " Aku tak boleh terima kau dalam hidup aku . Kenapa mesti kau hadir dan musnahkan segala impian dan angan angan aku . Kenapa mesti kau bina bahagia atas derita wanita lain" - Dayyan Ariz " Jangan sampai suatu saat nanti bila senyum dan bahagia saya bu...

    Completed  
  • Kelip-Kelip Cinta ( OV ) ( ✔ )
    79.9K 4.5K 11

    Di mana salah I, sedangkan I dah lama tahu yang I hanya mampu melihat, tapi tak mampu menyentuh?" - Leyla Manja Bidadari aku cuma Maira seorang saja. Tak akan ada yang lain - Putra Amar Sebab dia sentiasa jadi mangsa keadaan, Mai hantar dia kepada Abang. Sebab Mai percaya, Abang adalah lelaki terbaik yang boleh menjad...

    Completed  
  • Mrs. Aathif Naufal (EBOOK)
    1.1M 4.5K 9

    "𝑻𝒉𝒆 𝑻𝒓𝒖𝒆 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔 𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓 𝑯𝒂𝒗𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈𝒔" Tuan Aathif Naufal vs Aura Medina TUAN AATHIF NAUFAL - Seorang lelaki berkerjaya. CEO di sebuah syarikat milik keluarganya. Dingin, sombong. Mamat kerek. Itu panggilan yang diberikan oleh seorang wanita kepada lelaki itu. Kacak? Ya, sehingg...

    Completed  
  • HAIDER LUTHFAN
    6.2M 317K 76

    [COMPLETED] "Tugas saya sebagai isteri awak dah selesai. Selamat tinggal Haider Luthfan." Larayne Xaviera x Haider Luthfan All rights reserved by thelifeof_rene Start:Januari 2022 End : Mac 2022 ⚠️Emosi Berat! ⚠️Read at your own risk!

    Completed   Mature
  • {𝐎𝐆} 𝟏𝟒𝟑𝟕.
    31K 2.6K 37

    [Slow update] 𝐂𝐨𝐝𝐞 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝟏 | 𝟏𝟒𝟑𝟕 " Jangan sesekali khinati cinta aku..." 𝐀𝐑𝐌𝐀𝐍𝐃 𝐈𝐒𝐊𝐀𝐍𝐃𝐀𝐑 Jejaka kacak yang digilai ramai wanita. Dia seorang yang terkenal dan berjaya dalam industri perniagaan ini. Namun tiada siapa yang tahu bahawa dia juga mempunyai satu pekerjaan yang dirahsiakan ole...

    Mature
  • MENGAPA AKU YANG HARUS BERKORBAN?..
    97.9K 4.6K 44

    SOFEA ARIANA wanita yang cekal, tabah, baik hati dan menerima segala keputusan yang telah ibu Dan bapanya tetapkan buat dirinya untuk mengahwini jejaka yang tak pernah terlintas dek akal untuk dia mendekati walau sekali kerana sikap jejaka itu. TENGKU EMEER NOAH dia sangat disengani oleh semua kerana sikapnya yang bai...

    Completed  
  • Airil's Angel
    439K 16.2K 48

    [Angel's Series Book 1] - Tajuk sebelum ni - I'm Belong To The Mafia. ___ Dia pembunuh. Dia licik. Dia ada segalanya. Tapi.. Aku akan menjatuhkannya kerana ingin akan kebebasan dunia luar. __________ When a love turn to obssession __________ "Woi perempuan mana kau? " jerit seorang lelaki sambil memegang sepucuk pisto...

    Completed  
  • Penawar Kasih Pawana | C
    29.5K 2.2K 83

    𝐒𝐲𝐚𝐟 𝐈𝐧𝐚𝐬 | 𝐀𝐧𝐚𝐧 𝐍𝐮𝐫𝐟𝐢𝐳𝐚 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐢𝐳 𝐔𝐦𝐚𝐢𝐫 | 𝐅𝐢𝐞𝐧𝐚 𝐀𝐫𝐢𝐬𝐲𝐚 Manis bicara sang perjaka. Tutur janji untuk menjaga belahan jiwa. Andai sahaja huluran disambut saujana. Luhur setia pernah ungkapkan tanpa curiga. Maka, mengapa perlu ada racun berbisa terselit sama? "𝑨𝒌𝒖 𝒋𝒂𝒏𝒋𝒊 �...

    Completed  
  • My Husband Mr Bully?
    1.5M 77.5K 21

    Bagi Mia Elysha, cukuplah 3 tahun dia dibuli oleh Adrian Harris di bangku sekolah. Selepas sahaja Mia Elysha tamat sekolah, dia dipaksa pula berkahwin dengan calon pilihan papanya. Dan paling teruk pilihan papanya ialah Adrian Harris! Adrian Harris. Namanya cukup gerun apabila disebut. Adrian memiliki pakej yang leng...

    Completed  
  • Jodohku,Classmate Ku?✅
    1.6M 91.9K 55

    ❌DILARANG SAMA SEKALI DARI MENIRU CERITA INI. ❗CERITA INI 100% DIKERAH OLEH OTAK SAYA. Akibat daripada sikap Rizq Haikal, Hanin Sofea terpaksa menjadi isteri Rizq di usia yang muda. Masing-masing masih bersekolah. Rizq Haikal seorang lelaki yang tidak diduga perangainya. Dia juga seorang badboy tetapi pelajar cemer...

    Completed  
  • BERIKAN AKU PELUANG ITU 2 ✓
    335K 12.3K 29

    Takkan pernah ada perjalanan hidup yang lancar tanpa perlu menempuh derita dan luka. Rasa itu pasti akan menyelit di setiap kebahagiaan yang sedang kau rasakan. Jadi serupa jugalah kisah hidup mereka; Hana&Naufal. Aturan Allah, rumah tangga yang dibina takkan selamanya kekal diselebungi kesempurnaan dan kebahahiaan y...

    Completed  
  • Untuk Sekali lagi ©️
    1.3M 54.6K 51

    Dia sentiasa mengejar cinta lelaki itu. Baginya lelaki itu adalah anugerah cinta yang sangat berharga untuknya. Tapi sampai bila? Hati lelaki itu terlampau beku. Seribu kali dia cuba meraih..seribu kali cara lelaki itu menolaknya. " It was a lied when you told me that you love me." - Sufi Irdina Puas dia menolak. Tapi...

    Completed  
  • IF I NEVER LOVE YOU ✔
    1.3M 62.2K 57

    SYED ZARIF IZZHAN jatuh cinta pandang pertama kepada NUHA QISRINA, adik kembar NURA QISTINA. Dia sanggup merendahkan egonya untuk meminta bantuan daripada NURA QISTINA untuk menawan hati NUHA QISRINA. Tapi dia tidak tahu ada yang lebih mencintainya. Lebih dari dia mencintai NUHA QISRINA. NURA QISTINA hidup dengan bah...

    Completed  
  • Book 2:Kau Yang Terakhir (C)
    696K 27K 72

    Book 2 of The Faith. Romance | General Fiction "Kejujuran..Itu penting." "Saya sayangkan awak." "Pilih je lah dia apa masalah kau ?!" "Kalau kau kat tempat aku mesti kau hadap benda yang sama." "Demi saya..." ________________ Hak Cipta Terpelihara . Dilarang mencetak,meniru dan memplagiat mana-mana isi dalam buku i...

    Completed  
  • Book 1:The Faith's [C]✓
    460K 20.3K 58

    General Fiction | Romance. (In Editing) ••••• Every human being lives in pairs. The faith is very important in a relationship for a long time. Living together with two united hearts of the existence of that belief. Abang akan sentiasa ada dengan sayang. Put your trust on me..Please -Kasyaf Risya akan sentiasa percayak...

    Completed  
  • 𝐓𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐊𝐚𝐬𝐢𝐡, 𝐂𝐢𝐧𝐭𝐚 {𝐂𝐄𝐑𝐏𝐄𝐍}
    108K 8.6K 22

    "𝘾𝙞𝙣𝙩𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙟𝙖𝙩𝙞 𝙖𝙙𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙞𝙣𝙩𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚𝙡𝙚𝙣𝙜𝙠𝙖𝙥𝙞." - 𝒷𝓎 𝒜𝓈𝓊𝓃𝓃𝒶𝓇𝒶𝒶 Tuan Nuh Fateh | Raisha Tuan Nuh Fateh bin Tuan Faris. Lelaki yang dingin? Salah. Lelaki yang sombong? Salah. Lelaki yang berlagak? Pun salah. Dia seorang yang pemurah dengan senyuman, tak...

    Completed  
  • Tempat Sempurna
    4.3M 260K 72

    THAQIF | SAFA Mereka tidak pernah dekat lagikan mahu bercinta. Tidak! Tidak pernah terfikir dek akal Safa untuk bercinta dengan Thaqif, lelaki yang dianggap menjengkelkan. Bagi Safa, cinta pertamanya lebih indah dari kekayaan yang dia miliki sekarang. Dia bahkan berkali-kai dijodohkan dengan lelaki lain yang setaraf...

    Completed  
  • Fall for Me! - [FȺĦIM]
    1.7M 91K 60

    -"Mungkin kau bukan yang sempurna. Tapi kau lah yang teristimewa"- ---- IQBAL Fahim. Diantara kawan - kawannya, dia lah yang paling nakal. Meskipun begitu... bicaranya tidaklah sekasar mana jikalau hendak dibandingkan dengan rakan yang lainnya. Sikap pemalu Fahim buatkan mereka yan...

    Completed  
  • Harapan Tertunda
    796K 22.1K 50

    Qayra Haufia x Nazreen Fawwaz "Tapi saya dah nak kahwin dengan Dayana 3 bulan dari sekarang." - Nazreen Fawwaz "Takpa. Saya janji saya takkan jadi penghalang kebahagiaan awak dengan Dayana. Saya hanya nak peluang daripada awak. Selebihnya terpulang pada awak. Saya cuba jalankan tanggungjawab saya pada awak dalam masa...

    Completed  
  • Saya Tunggu Tau ✔
    2.9M 93.5K 63

    Airis Medina disatukan dengan Hayyan Mikael dengan kerelaannya dan keterpaksaan Hayyan. Hidup sebumbung dengan lelaki bernama Hayyan Mikael sangat mencabar tahap kesabaran Airis. Kewujudan Airis di rumah itu bagaikan orang asing bagi Hayyan. Lebih mencabar bagi Airis apabila Hayyan menyatakan hasrat untuk berkahwin de...

    Completed  
  • Suratan Takdir Untukku
    4.6M 107K 58

    Kerana satu insiden yang tidak di ingini telah menjadikan mereka sepasang suami isteri. Bukan atas kemahuan diri, bukan atas kerelaan hati. Safa Safiyyah, dirinya akhirnya dibuang keluarga. Dicurangi suaminya sendiri dan dibenci oleh semua. Dirinya dibuang ibarat anijing kurap, tanpa bantuan sesiapa kecuali Tuhan Ya...

    Completed  
  • Isteri Yang diBeli
    5.8M 149K 38

    Ithink I wrote this story around 2016. Jadi barangkali jalan cerita ni agak (atau sangat) cringe. Bahasa pon barangkali tunggang-langgang. --- Baginya, perempuan hanyalah tempat untuk dia puaskan nafsu. Petik sahaja jari, pasti wanita akan beratur untuk melayaninya. Dengan rupa dan harta yang ada, dia mampu membuatkan...

    Completed  
  • My Sweet Cupcake
    397K 29.2K 62

    Hidupnya tidak dilimpahi kemewahan dan harta, namun Erina Natasha bersyukur dengan apa yang dia ada. Dia gembira tinggal di Mahligai Zaaba, sebuah rumah anak yatim bersama ayah angkatnya, Ayah Daud dan kanak2 yang lain. Erina tak mampu menyambung pelajaran walaupun berjaya mendapat keputusan SPM yang cemerlang. Maka...

  • Barbie Doll✔
    3.9M 158K 81

    [Completed] Highest rank #1 in teen fiction (25 june 2018) Start~16 january 2018 , end~12 march 2018. TIARA DANEESYA seorang gadis cantik yang diperlakukan seperti patung. Dibenci keluarga kerana kisah dulu. Ditangkap basah pula dengan seorang lelaki dimana namanya sudah dikenali dipelusuk dunia tetapi itu tidak melem...

    Completed