TEASE

By _nrxlz

445K 8K 671

[O N - G O I N G] My anak angkat 。 •́ ✿ ( TEASE ) ✿ •̀ 。 SILENT II - Love Story Between Shah Amri and Gina I... More

。 •́ ✿ ( 00 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 01 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 02 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 03 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 04 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 05 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 06 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 07 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 08 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 09 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 10 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 11 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 12 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 14 ) ✿ •̀ 。

。 •́ ✿ ( 13 ) ✿ •̀ 。

24.8K 562 22
By _nrxlz

💋💋💋

"Pulau Tioman? Ew noooo! I tak nak!" Gina berpeluk tubuh sambil memandang Amri yang sedang memegang ipad ditangan kirinya membaca news. Tangan kanan pula memegang secawan kopi, sesekali dihirup. Rasa pahit manis kopi melegakan tekaknya.

Mata Amri mengerling Gina, bibir cuba ditahan dari senyuman. Wajah merah Gina yang merah menahan marah benar – benar mencantikkan lagi wajah jelita itu.

"Apa salahnya honeymoon dekat Pulau Tioman?"

Gina sudah ternganga, "Excuse me? Apa class honeymoon dekat Malaysia! No I tak nak! I nak Venice! You tahu tak, I dah save tempat tu untuk honeymoon kita," Gina mula merengek, kaki mula mendapatkan Amri yang duduk di sofa. Gina duduk melutut di tengah kaki Amri.

Dia teringin sangat nak pergi Venice. Walaupun dia boleh saja menjejakkan kaki ke sini. Tapi dia sudah save dalam wish list dia, 'nak pergi Venice pergi bersama Amri' a.k.a untuk honeymoon mereka. Tetapi, boleh pula Amri kata honeymoon mereka di Pulau Tioman?! Dia tengah buat lawak antarabangsa ke?

Amri menghela nafas dalam, dia mula mengalih perhatiannya pada Gina. Riak sedih Gina ditenung. Gina mula mencebik, dia menaikkan sedikit tubuhnya berdiri dengan lututnya. Pinggang Amri dipeluk, dagu di sangkut pada dada bidang Amri.

"Please..."

Amri menahan senyumannya. Kedua tangannya didepa pada sofa. Dia menunduk sedikit memandang Gina. Riaknya seakan berfikir, sengaja dia mahu mendera perasaan kekasih hatinya.

"Tapi I dah pernah pergi Venice,"

Gina mengigit bibir, dada bidang Amri di pukul.

"Tapi I tak pernah pergi!"

Amri mengangkat bahu, "Bukan masalah I,"

Gina mengecilkan matanya, geram pula dengan sikap tidak endah Amri hari ni.

"You sayang I ke tak ni?"

Terangkat kening Amri dengan pertanyaan Gina.

"Sayang,"

"Dah tu! Kenapa tak nak tunaikan permintaan i!"

Hujung bibir Amri terangkat, "Tak semua permintaan you I kena tunaikan,"

Terus bulat mulut Gina, tidak percaya itu yang keluar dari mulut Amri.

Sampai hati!

Gina mengetap gigi, "Okay fine! You nak pergi sangat Pulau Tioman tu, pergilah. I tetap nak pergi Venice!" Terus Gina bangkit meninggalkan Amri dan menuju ke biliknya.

Orang nak pergi Venice dia sibuk nak pergi Pulau Tioman. Pulau tioman tu bila – bila boleh pergi. Sudahlah Amri tu selalu sibuk dengan kerja. Ini pun, selepas dua bulan kahwin baru mereka bincang mengenai honeymoon mereka. Cuba bayangkan honeymoon dekat Malaysia je, silap – silap tak sampai seminggu Amri sudah mengajak balik sebab fikirkan kerjanya. Ni, at least ajak jauh sikit boleh dia bawa lari Amri dari kerja dia. Ni je masa mereka dapat bersama dan sebab tu dia memilih Venice sebagai tempat honeymoon mereka. Tapi.. Eeee apa lelaki tu kisah!

Gina berdiri di tengah – tengah bilik. Kakinya dihentak – hentak melepaskan rasa geram terbuku di hatinya.

Terlepas ketawa kecil Amri, kepala di geleng. Telefon yang berada di atas meja di capai. Bibirnya tersenyum melihat 'sesuatu' di skrin telefonnya, sebelum 'sesuatu' itu di hantar pada contact nama Gina.

Tak sampai 10 saat, kedengaran bunyi kaki Gina berlari.

"Sayanggg.....!" Terus Gina berlari ke arah Amri dan melompat duduk di atas riba Amri. Leher Amri di rangkul dan bibirnya naik mengucup keseluruhan muka Amri.

"Thank youuu," Dan ciumannya berakhir pada bibir Amri lama.

Amri yang bersandar hanya melayan saja karenah Gina. Dia reda saja wajahnya di gomol oleh Gina.

Gina sudah tersenyum lebar, skrin telefonnya yang memaparkan tiket penerbangan ke Venice ditayang di hadapan wajah Amri.

"Betul? You tak scam I kan!"

Amri ketawa besar, pinggang Gina dirangkul rapat. Dahi luas Gina dikucup.

"Betullah, I saja usik you kata nak pergi Pulau Tioman. I tahu you teringin sangat nak pergi sana kan?"Amri berbisik. Wajah Gina diusap.

Gina mula rasa terharu, pipi Amri di kucup lama.

"Thank you sayang,"

"So..." Jari Amri menguis tali halus singlet milik Gina. Kemudian perlahan – lahan turun menyentuh ke dada Gina.

Gina sudah tersenyum nakal mendengar nada perlahan Amri.

"I dah tunaikan permintaan you, you tak nak tunaikan permintaan i?" Hidung Amri mula mengusik leher jinjang Gina.

"Well..." Jari Gina mula menjalar bermain dengan collar baju t-shirt yang dipakai Amri. Bibir bawah digigit apabila tangan Amri mula meramas lembut buah dadanya.

Gina menahan wajah Amri yang makin menunduk mahu mengucup buah dadanya yang tersembul di sebalik singlet ketat di pakainya. Wajah Amri di dongak. Gina menelan air liurnya melihat wajah seksi Amri yang kemerahan, dengan mata seksi yang kuyu dan mengecil serta bibir merah yang basah itu.

"Dah nak masuk tengah hari, I nak masak,"

Nafas Amri makin tidak teratur, "Masak nanti, I nak you dulu," Tubuh Gina di tolak baring di atas sofa sebelum dia naik menindih tubuh Gina.

Bibir Gina yang terbuka, di ragutnya. Gina membalas ciuman rakus Amri. Leher Amri dirangkul sesekali jarinya mengenggam rambut Amri dan menarik rapat mahu mendalamkan lagi ciuman mereka.

Terdongak Gina dibuatnya apabila ciuman Amri beralih ke lehernya.

"Aaaahh sayang... S-stop... I nak masak dulu," Desahan Gina berselang dengan ketawa kecil. Dada Amri di tolak sedikit.

Terlepas ciuman Amri, matanya naik merenung mata Gina. Terkebil – kebil Amri melihat senyuman nakal Gina.

"Bagi I masak dulu okay baby?" Segera Gina bangkit, pipi Amri dikucup laju dan terus dia berlalu menuju ke dapur apartment mereka.

Amri merengus geram. Geram pula melihat Gina menolak keinginan. Matanya turun melihat bonggolan di tengah seluarnya dan diusapnya perlahan mahu meredakan keinginannya. Namun makin diusap, makin naik nafsunya.

Tak boleh jadi ni.

Bingkas Amri berlari mendapatkan Gina.

"I tak tahan, jom!"

Tubuh Gina dikendong dan berlari dibawa masuk ke dalam bilik mereka.

"AMRI!!"

💋💋💋

Tubuh Gina di hempas di atas katil. Tidak sempat Amri mahu naik menindih tubuh Gina, Gina sudah berpusing merangkak menjauhi Amri.

Namun, tidak sepantas Amri apabila Amri menarik kakinya sehingga dia kembali berada di bawah tubuh Amri.

"AMRI!"

Amri ketawa besar, tubuhnya naik duduk di atas peha Gina. Menghalang Gina dari melarikan dirinya lagi.

"Quickie je sayang," Amrr berbisik dengan senyuman nakalnya. T-shirt yang di pakai ditanggalnya.

"I nak masaklahh, lagi satu kenapa horny tengah hari ni!" Gina mendengus geram, tapi diangkat juga tangannya apabila Amri mahu membuka singlet yang dipakai. Mendedahkan terus pakaian dalamnya.

Mata Gina mengecil melihat riak nakal Amri, "I can't sayang, you are too tempting," Tangan Amri mula mengusap tubuh seksi Gina.

Gina mengigit bibir bawahnya, mata dipejam merasai sentuhan mengoda Amri yang sungguh mengasyikkan.

Amri menahan senyuman melihat Gina mula menyerah padanya. Telapak tangan mula naik mengenggam buah dada Gina yang masih berbalut bra yang di pakai. Sebelah tangan pula menanggalkan short pendek Gina. Tubuh Gina kini hanya tinggal pakaian dalam saja. Mata Amri mula berpinar menahan nafsunya. Tambah lagi desahan Gina yang asyik di telinganya. Matanya turun melihat panties Gina yang mula basah.

Amri menjilat ibu jarinya kemudian mengusap bahagian sensitive Gina.

"Amri!" Gina makin tak tahan dengan godaannya. Bibirnya dari tadi tidak henti mengeluarkan bunyi yang mengasyikkan.

"No foreplay okay baby?"

Terus Gina membuka matanya, wajahnya di sapa dengan wajah Amri yang kemerahan dan tampak serious itu. Matanya turun melihat bahagian bawahnya. Terlepas keluhan Gina melihat pembukaannya yang sudah bersedia mahu menelan milik Amri yang semakin tidak sabar mahu meneroka bahagian bawahnya. Entah masa bila lelaki itu menanggalkan seluarnya dan juga panties. Matanya kembali memandang mata tajam Amri.

Gina menelan air liur melihat senyuman nakal Amri. Seakan dia dapat baca fikiran lelaki itu.

Amri mengenyit mata melihat wajah pucat Gina.

"I nak rough hari ni, so I will not be gentle today. So baby, be ready,"

💋💋💋

Amri menahan senyumannya. Matanya mengerling pada Gina yang berjalan perlahan menuju ke arahnya.

Gina mengetap bibir, matanya menjeling Amri tajam. Kerusi meja makan di tarik dan di duduk di situ. Bahagian bawahnya masa terasa sakit akibat aktiviti mereka beberapa jam tadi.

Amri ketawa kecil, gelas yang berisi air apple juice di hulur pada Gina.

"I hate you," Kata Gina dengan nada perlahan dan geram.

"Nah, you like it sayang," Amri mengusik sebelum dia menuju ke sinki dapur. Melihat bahan basah yang di keluar oleh Gina tadi sebelum dia 'menculik' Gina.

"But not in the middle of such a bright time," Gina merungut, kalau malam dia boleh terima lagi. Eee, dia memang akui yang Amri ni memang agak 'kuat nafsu'nya jadi tidak kisah siang ke malam ke tengah kerja ke. Janji dia dapat. Walaupun di sudut hatinya Gina suka, tapi ee! Agak – agaklah!

"So you admit it, right? Do you like me having rough sex with you?"

Mendengar akan itu, terus naik merah wajah Gina dibuatnya. Dia mengigit bibir bawahnya. Tidak menjawab soalan Amri. Hanya diam di tempat duduknya. Jawab ya kena bahan, jawab tidak kena bahan. Jadi diam, lebih selamat.

Amri senyum apabila tiada balasan daripada Gina. Dia kembali focus untuk menyiapkan makanan tengah hari untuk mereka.

Gina diam merenung Amri yang berulang alik di hadapannya.

Dia termenung melihat Amri.

Bibirnya ternaik sedikit. Dia rasa... beruntung dapat Amri.

Tidak sangka perempuan seperti dia, boleh dapat lelaki sebaik Amri. Walaupun dia akui, yang dia sememangnya tidak layak untuk Amri. Dia bukanlah perempuan yang baik, dia banyak kekurangannya. Tapi Amri tetap memilih dia untuk hidup bersama keakhirnya. Dan di sebabkan itu, dia cuba. Dia cuba untuk menjadi seorang isteri yang baik dan solehah untuk Amri.

Dengan Amri, dia jadi lebih konfident dan percaya akan dengan dirinya sendiri.

Jika dulu, tubuhnya sentiasa menjadi santapan mata nakal lelaki. Dia dulu ada masalah untuk berhadapan dengan orang ramai. Dia takut, dia takut dengan penerimaan orang ramai dan dia langsung tiada keyakinan diri. Jadi dia mengubah dirinya, jadi seorang perempuan yang seksi. Dia rasa, apabila dia memakai pakaian seksi. Keyakinan dirinya makin naik, walaupun tubuhnya menjadi santapan mata nakal lelaki. Dia tahu perceptive sebegitu agak kolot. Tayang badan untuk menaikkan keyakinan diri. Tapi, itulah dia.

Sehinggalah...

Gina memandang Amri.

Amri, lelaki pertama yang membuka matanya. Lelaki yang menegurnya dengan ayat – ayat sinisnya. Dengan mata tajamnya memandangnya dengan pandangan jelik saja. Pertama kali bersua dengan Amri. Lelaki itu memandangnya atas bawah dengan renungan mata yang dia sendiri tidak pasti. Berbeza dengan pandangan biasa lelaki yang dia terima.

Dan...

"Your body... too erm... no, not a single part of your body is interesting to show,"

Gina tersenyum kecil, kata – kata masih tersemat di dalam hatinya. Disebabkan kata – kata itu dia jadi lemah dan jatuh. Dia tidak tahu kenapa kata – kata Amri boleh buat dia sebegitu. Boleh saja dia tidak ambil endah dengan ayat itu, persis ayat mahu menidakkan keinginan lelaki itu or we called it ego? Terlepas senyuman sinis Gina, apabila dia teringat selepas kejadian itu. Mata Amri sering mengerling ke arah badannya apabila mereka saling berselisih.

Lelaki, mulut kata lain mata menunjukkan lain. Tapi dia akuinya, dia suka Amri melihat tubuhnya. Rasa macam dia yakin dengan dirinya, walaupun lemparan sinis yang di terima. Tetapi mata lelaki, mata itu yang buat dia rasa yakin. Hanya santapan mata lelaki itu saja yang dia terima dan suka...

Tapi apa - apa pun adalah sekarang. Di mana, dia sekarang adalah hak mutlak milik Amri dan Amri adalah selamanya milik dia. Dia sudah sayang Amri sedalam - dalamnya. Datanglah beratus lelaki. Amri tetap menjadi pilihan dia.

Dia yakin dengan Amri, dia tahu lelaki itu sayang dengan dia. Tapi kadang kala, dia rasa macam insecure? Lelagi lelaki seperti Amri, ramai saja gadis di luar sana mahukan Amri. Dia yakin dengan Amri, tapi dia tidak yakin dengan perempuan di luar sana.

Perempuan zaman sekarang, penuh dengan muslihat.

Tapi, well ni Gina lah. Dia tak akan senang - senang menyerahkan kalah kalau ada yang mahu merampas Amri dari dia. He, tunggulah kalau nak tengok perangai 'bitch' dia keluar balik nanti. Sejak dia dengan Amri, dia sedaya upaya jadi sopan, jadi jangan paksa dia keluar perangai sebenarnya.

Kalau nak tengok perangai dia, silalah try rampas Amri dari dia.

Tubuh Gina tersentap dari lamunan apabila terasa ciuman di bibirnya. Matanya naik memandang Amri yang sedang bersandar pada meja di sebelahnya.

"Fikir apa tu?" Pipi Gina di usap.

Gina ketawa kecil dan digeleng kepalanya.

"Tak ada fikir apa pun,"

Amri mengangguk kecil, kemudian mahu menyambung kembali kerjanya. Tapi pegangan dari Gina menghentikan langkahnya. Wajah Gina kembali di tatap.

Gina merenung lama mata Amri.

Terangkat kening Amri kemudian ketawanya terlepas apabila Gina merenungnya tanpa berkelip.

"Why sayang?"

Gina menarik nafas dalam, tangan Amri diusap.

"I love you," Dengan perasaan cinta dan sayang Gina melafazkan kata cintanya pada Amri.

Amri tersenyum lebar, pipi Gina kembali di usap.

"I love you more,"



💋💋💋

Hi

erm well~ i student so you knowww sometimes i have no time for updates.

hehe mianei

So how?

Mischievous, maybe this week?

💋💋💋

Continue Reading

You'll Also Like

161K 10.3K 32
Adam Hirdy | Azalea
88.7K 7.4K 27
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐌𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐃𝐢𝐚 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐍𝐮𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐮𝐝𝐡𝐚𝐡 | 𝐌𝐮𝐡𝐚𝐦𝐦𝐚𝐝 𝐙𝐚𝐲𝐫𝐚𝐧 "𝐓𝐚𝐤𝐡𝐭𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐠...
66.1K 3.7K 61
"You drive me crazy, Yara Alyssa. Most people say that the cure for falling in love is marriage. And now I'm in love. Do you want to be the cure for...
207K 14.2K 75
Mengisahkan tentang seorang gadis yang bernama Adellea Zayra. Dia merupakan anak yatim piatu dan mengusahakan bisnes kecilnya. Dia seorang yang tegas...