Dollhouse

By SanneTuinhof

423 10 14

More

Verhuizen 02-02-15 3:13
Het nieuwe huis 02-02-15/17:36
Comment
02-03-15/03:11
Het akkerparkje

Het nieuwe huis 02-02-15/17:45

74 2 0
By SanneTuinhof

We reden de straat in. Het zag er sober uit. Ik dacht. Hoe komt het nou dat ik door de verhuizing zo somber word. Lang kon ik niet denken want ik hoorde dat de motor was gestopt. Nu waren we er echt, en we konden niet meer terug. Ons vorige huis is verkocht. Vanuit het autoraam kijk ik naar ons nieuwe huis. Het was een huis met bordeauxrode en grijze stenen en een grijs, houten dak. "Wow" zei mijn broertje "hoeveel verdiepingen heeft dit huis wel niet". "3" antwoordde mijn moeder. "Wessel, jij mag ons nieuwe huis openmaken" en mijn vader gaf hem de sleutel.

Continue Reading

You'll Also Like

957 14 7
Als Elena op school is en de nieuwe knappe jongen ontmoet veranderd haar hele leven Dit verhaal mag niet gekopieerd worden!!! Als ik bekende st...
4 0 1
Jij bent de dochter van lucius malfidus jij bent draco's zusje genaamd y/n,,jij bent altijd heel intersant....draco was meer een persoon die iedereen...
92 9 9
Eva is samen met haar broer Koen en zijn vrienden mee naar een Halloween festival waar hun die avond zullen optreden. Wat een gezellig avond zou moet...
192K 9.1K 35
De bloedweg terug is een verhaal over een groepje leerlingen van de middelbare school. Zij zijn met school op kamp en op het programma staat een drop...