[C] 𝐈𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐩𝐬𝐲𝐜𝐡𝐨

By cnvysa

5.6K 330 77

" aku tak psiko " Culik , bunuh , itu sudah menjadi hobi buat lelaki yang bernama xiaojun . Dia menculik gad... More

1
2
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
author note

3

352 19 1
By cnvysa

" dengar cerita , kes penculikan dah jadi dekat korea " ujar yifei sambil meletakkan cawan di atas meja winwin. 

" ye , tadi pegawai polis dia call aku bagitahu yang negara diaorang pulak jadi sasaran penculik tu " beritahu winwin sambil minum coklat panas yang dibuat oleh yifei sebentar tadi .

" aku rasa kan , penculik tu mesti ada sijil tinggi dekat universiti . Bijak sangat sampai kita pun tak dapat tangkap " yifei memandang winwin dengan pandangan curious .

" jap , aku rasa aku ingat . YE LELAKI TU ! dia mencurigakan . Tapi aku tak ingat sia muka dia . Kalau aku ingat , senang sikit kerja kita . Haih , kenapa la aku tak ingat muka dia " winwin menyerabutkan rambutnya .

" kenapa kenapa ? " soal yifei ingin tahu .

" masa tu , aku minta yuqi jalan sorang sorang kat lorong pastu aku nampak ada seorang lelaki ni dekat ngn dia . Masa aku tengah intip , lelaki tu ternampak aku . Dia terus blah " cerita winwin .

" kau kenapa tunjuk diri kau ?! " bulat mata yifei memandang winwin .

" aku tengah rushing masa tu . Aku kejar dia dari belakang . Sumpah , dia lari laju gila . Aku rasa dia bukan manusia do " ujar winwin lagi .

" kau ni kenapa ? Aku rasa kan , sebab kau hampir tangkap dia , dia lari pergi korea . Tapi , masa kat airport takkan orang tak periksa dia . " yifei menggaru kepalanya yang tidak gatal itu .

" Kau kata tadi dia ada sijil tinggi . Bila ada sijil tinggi , automatik kerja pun bagus dan banyak duit . Ha " ujar winwin sambil memandang yifei .

" pening la aku nak tangkap penjenayah ni . Kenapa la aku ditugaskan dalam bahagian ni . " yifei pula yang serabutkan rambutnya .

" terima jela yifei . Dah kerja kita , kita tak boleh nak menyungut sebab ini memang tugas kita sebagai inspektor " winwin menepuk bahu yifei yang berada di sebelahnya itu .

*****

Sudah pagi tetapi bilik di mana minha dikurung tetap gelap kerana tingkap bilik itu dipaku oleh papan supaya cahaya tidak masuk ke dalam bilik tersebut .

Bosan .

Itu sahaja yang mampu diungkapkan oleh perasaan minha ketika itu . Sudah la malam tadi dia tak dapat tidur memikirkan apa yang akan terjadi pada nasibnya selepas ini .

Sedang sedang minha termenung sendirian , tiba tiba pintu bilik itu dikuak dari luar . Cepat cepat minha buat buat tidur . Minha dengar bunyi tapak kaki menghampiri dirinya .

" woi bangun ! " xiaojun menampar nampar pipi milik minha . Ha terus terjaga si minha . Minha memandang xiaojun dengan pandangan yang amat tajam .

" pahal pandang aku gitu ? fikir aku takut ? " xiaojun membalas pandangan minha sambil itu tangannya membuka ikatan yang mengikat mulut minha . Terus minha menjeling xiaojun dengan jelingan yang agak tajam . Ya , muka minha dari tadi masam je .

" kau boleh tak jangan biadab sangat dengan aku ? Kau memang nak mampus awal ke ? " tajam xiaojun memandang minha . Geram sungguh xiaojun dengan perangai minha ni .

" siapa yang biadab sekarang ni ? Kau yang biadab sebab culik aku . Dasar bodoh , takda kerja " minha memandang xiaojun sekilas lalu menjeling lelaki tersebut .

" kau ni memang tak takut mati la perempuan " xiaojun terus mencabut tali pinggang dari seluar yang dipakainya .

" nak pukul aku ? pukul la ! aku lebih rela kena pukul dari ikut cakap kau yang gila ni ! PSIKO ! " jerit minha di hadapan wajah xiaojun .

Xiaojun yang mula hilang sabar terus membuka ikatan yang mengikat minha lalu ditariknya gadis itu bangun . Ha meronta jugak la si minha tu . Xiaojun terus menolak minha ke dinding dengan kasar .

" aduh " jatuh terduduk minha menahan sakit . Siapa je tak sakit bila kena hentak macam tu .

" ini la padah orang biadab " xiaojun terus memukul minha menggunakan tali pinggang miliknya . Menangis meronta gadis itu minta xiaojun berhenti .

" eh eh sayang sakit ke ? " xiaojun mencampak tali pinggangnya ke lantai lalu terus mencengkam rambut milik minha . Terdongak gadis itu dibuatnya .

" hiks hiks " minha mengeluarkan air matanya di hadapan xiaojun .

" ala sayang jangan la nangis . Ala sikit je saya pukul , tak sakit pun . Sayang saya ni kan kuat " xiaojun mengusap lembut pipi minha sambil tersenyum sinis .

" psiko " mata minha tajam memandang xiaojun yang sedang senyum sinis kepadanya . Air mata masih bersisa di pipi minha .

" sayang cakap apa tadi tak dengar la " xiaojun memberikan pandangan yang agak menggoda kepada minha .

" LEPASKAN AKU LA GIL- " tidak sempat minha ingin menghabiskan ayatnya , xiaojun sudah mengucup bibir minha . Bulat mata minha dengan apa yang xiaojun lakukan padanya lalu terus dia meronta minta dilepaskan .

Perlahan lahan xiaojun meleraikan ciuman tersebut lalu xiaojun tersenyum sinis memandang minha yang sedang terkejut memandangnya .

" you have very sweet lips , i like " bisik xiaojun di telinga minha lalu terus xiaojun mencapai tali di atas kerusi yang diduduk oleh minha tadi .

" diam " xiaojun mengikat minha . Gadis itu tidak pula meronta seperti tadi . Minha seakan akan terpaku seketika . Selesai mengikat minha , xiaojun mencapai tali pinggangnya lalu terus dia keluar dari bilik tersebut .

" hiks hiks " minha terus menangis sendirian . Ya , lelaki itu telah mencuri first kissnya .

" AAAA BODOH PUNYA XIAOJUN ! AKU BENCI KAU !!!!! " jerit minha sekuat hatinya sambil menghentak hentakkan kepalanya di dinding bilik itu . Ketika itu dia tidak fikir sakit dah . Sumpah , dia benci lelaki itu . Sedikit pun dia tidak tergoda dengan ayat manis lelaki itu .

tbc .

kat multimedia tu minyoung tau. 

Continue Reading

You'll Also Like

44.2K 3.5K 68
1st series of Darkness. 𝐍𝐚𝐢𝐫𝐚 𝐄𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐱 𝐊𝐲𝐭𝐨𝐫/𝐀𝐫𝐢𝐳 𝐋𝐮𝐭𝐟𝐲 𝐊𝐲𝐭𝐨𝐫- kacak, pendiam, pendendam dan seorang anak yatim piatu...
40.6K 1K 75
Kisah seorang wanita yang dijodohkan dengan CEO kacukan orang putih yang pendiam akibat mempunyai kisah silam yang gelap. Setelah bertemu dengan jodo...
87.2K 3.1K 47
Arrangements married? Seawal umur 17 tahun? Hani sofeya seorang gadis yang tidak pernah bercinta,dan mempunyai angan-angan untuk berkahwin dan bercin...
218K 8.5K 53
SYED EIJAZ HAIDER. Dingin, beku. Itu semua sudah sebati dengan orang sekeliling yang mengenalinya. Seorang yang bekerjaya dan amat meminati dunia per...