wings|| Bts

By adi_agassi

50.2K 2.9K 2.2K

מה קורה ששני העולמות נפגשים? האם יצליחו לגרום לשלום בין שתי העולמות? • על טבעי • דמיוני • קללות • מכיל תכנים... More

הכירו אותם:
טאהיונג השחצן
הפגישה
אין מצב!
הוסוק לא!
שד מזוין
הולכים לאליוואל!
איפה היונג'ין?
ארס שדים
חיוך קורן
חשוב לקרוא!!
לא מוקדם לאהבה
אנחנו נצליח, אנחנו חזקים
משימה ראשונה
אמת או חובה
הצילו...
בשביל מה אנחנו חיים?
בחיים לא אכנע
גזר דין; מוות
תישתוק לנצח.
אולוי
הסוטוס חזר!
הארמון קורס
ביצוע משימה
בוקר טוב לדפוק
גנב מסריח!
להיות מוכן
אני אוהב אותך.
אין פרידה קבועה
שלב הסיטו

אבקת שדונים

1.2K 59 82
By adi_agassi

תודה על 29k!!!
⚠️סמאט מינהופ⚠️

הודעה חשובה: בגלל האירועים האחרונים עם ווג'ין, החלטתי להחליף את הדמות שלו בסיפור, שמו יהיה עכשיו לוקאס, אני לא מוכנה שאדם כזה יהיה בסיפור שלי, מקווה שאתם מסכימים איתי, תהנו♥︎

גין עמד במטבח, מבשל ארוחת בוקר לכולם ורץ ממקום למקום במטבח הגדול.

יונגי צעד לתוך המטבח, מסתכל עליו ומגחך מעט, "לא פלא שאתה רזה" אמר יונגי והתיישב על השולחן מולו, מסתכל עליו מבשל. גין הסתכל עליו לשנייה ואז חזר לסיר, "ולא פלא שאתה שמן" אמר בציניות ועירבב את התכולה שבסיר.

"איך הולך עם צאן?" שאל גין בסקרנות, מניח את המכסה על הסיר ומסתכל עליו, "אפשר להגיד שאנחנו זוג רישמי עכשיו" מלמל, קם אל המקרר לקחת תפוח, "מה אתה חושב שאתה עושה?!" סגר מהר גין את המקרר בבום.

"אוכלים בדיוק עוד 40 דקות. תחכה בסבלנות" אמר באזהרה ויונגי הרים את ידיו כחף מפשע והתרחק מהמקרר חזרה לשולחן. "רק אל תהרוג אותי עד אז" גיחך והתיישב.

"אז זוג רישמי אה?" חזר גין לנושא, יונגי הנהנן, "הגיע הזמן, לא?" הסתכל עליו וגין הנהנן גם כן, "אתה שלם עם זה?", "כן" ענה יונגי בלי היסוס.

גין הנהנן בהבנה והרים את המכסה מהסיר ועירבב את התכולה מחדש, "תקרא לכולם לארגן את השולחן" ציווה גין ומהר יונגי התרומם על רגליו, "מה זה משנה אם בסופו של דבר אתה זה שתערוך אותו?" גיחך ועף אל החדרים של כולם.

-

גימין פקח את עיניו והסתכל על הוסוק שהיה ער ובדיוק התלבש, עומד על רגליו מול המיטה וקושר את הכפתורים בחולצתו, "בוקר טוב" שפשף גימין את עיניו בעייפות, נראה כל כך חמוד, הוסוק הסתכל עליו וחייך, "בוקר טוב בייבי" אמר והתכופף אליו ונישק לשפתיו.

גימין מיד החזיר ונישק לשפתיו, הנשיקה לאט לאט התחילה להתעמק, הוסוק עלה מעליו וגימין נשכב אחורה במיטה, כורך את ידיו סביב צווארו ומצמיד אותו אליו, הוסוק עזב את חולצתו והכניס את ידו לתוך חולצתו של גימין.

אנחה נפלטה מפיו של גימין לנשיקה מידיו הקרות פוגעות בעורו החם, הוסוק חייך מעט לנשיקה והוריד את מכנסיו של גימין, מנתק את הנשיקה ומסתכל עליו.

"אחרי מלא זמן" אמר בחיוך והסתכל על גופו של גימין, חולצתו מעט למעלה, עוצרת באיזור חזהו והבוקסר השחור מסתיר את איזורו התחתון, "כל כך סקסי" מלמל הוסוק מהופנט ובשנייה טרף את שפתיו של גימין, מתחיל להפשיט אותו ושולף את איברו ממכנסיו.

גימין הסמיק וחייך לנשיקה, התגעגע לתשומת לב הזאת והפך אותם, יושב על איברו החשוף של הוסוק ומסתכל עליו מלמעלה, ידו נחה על ביטנו של הוסוק, "תן לי לפנק אותך" חייך את חיוכו הקסום, מהפנט את הוסוק שנשך את שפתו והנהנן.

גימין התרומם מעט וכיוון את איברו של הוסוק לחורו, בשנייה אחת יורד ומחדיר את איברו לתוכו. גניחה נפלטה מפיו של גימין שהתחיל לעלות ולרדת על איברו של הוסוק במהירות, מעיף את ראשו לאחור ובוהה בתקרה שגניחות נפלטות מפיו.

הוסוק גנח חלושות בעונג, מסתכל על גימין, בהלם מכמה שהוא יפה, אוחז במותניו ומוריד אותו חזק על איברו, עוזר לו להחדיר עמוק יותר.

"ה-הוסוק!" גנח גימין בהלם ממעשיו והניח את ידיו על חזהו, התחיל לזוז במעגלים עליו, מתכופף וטורף את שפתיו באהבה, גונח לנשיקה.

"אתה כל כך יפה גימין" מלמל הוסוק לנשיקה, גורם לפרפרים בביטנו של גימין, גורם לו לקפוץ על איברו מהר יותר, גונח לנשיקה, "פאק בייבי" מלמל הוסוק לנשיקה ולא יכל יותר להתאפק, מסובב אותם ומתחיל לחדור מהר לתוך גימין.

"ה-הוסוקי!!" גנח בהלם גימין ואחז מהר בסדינים, מעיף את ראשו לאחור בזמן שהוסוק חודר עמוק בתוכו, משגע אותו. "א-אני קרוב!!" גנח גימין ושפשף את איברו גם כן, מרגיש שהוא שנייה מלהתפוצץ.

הוסוק הגביר את מהירותו, וכך גם ידו של גימין על איברו, מגיע לפורקן בשניות ואיתו גם הוסוק.

גימין התנשף בכבדות, מעכל בזמן שהוסוק יצא ממנו ונשכב לצידו בהתנשפות גם כן. "התגעגעתי לזה" גימין אמר בחיוך, מפנה את מבטו אליו והוסוק ליטף את שיערו. "ואני התגעגעתי אלייך" חייך, משגע את ביטנו של גימין וטורף את שפתיו.

"בוקר טוב נשמ- הולי שיט!!" נכנס יונגי לחדרם ללא דפיקה, תופס אותם מתנשקים עירומים על המיטה ומיד סוגר את הדלת בבהלה, "יונגי!!" צרח גימין ומיד כיסה אותם בשמיכה, אדום לגמרי.

"תשימו משהו על עצמכם!! שני סוטים!!" צרח יונגי מאחורי הדלת, מובך כל כך, הוסוק צחק בהלם, "תלמד לדפוק שרלוק" אמר והתרומם על רגליו, מתחיל להתלבש, "תלמדו לא לעשות את זה בבוקר!!" צרח ועף משם מהר.(תרתי משמע)

"מישהו קיבל את הטראומה שלו להבוקר" גיחך הוסוק שהרים את מכנסיו וסגר את כפתוריו.

"סתום אידיוט" אמר גימין מובך, רץ להתקלח.

-

יונגי נכנס אל חדרו של צאן שהפך לחדרו גם, מוצא את צאן שוכב במיטה מכוסה כמעט כולו, שפתיו מעט פתוחות שנחירות קטנות יוצאות מפיו, כל כך חמוד. חיוך קטן עלה על שפתיו והוא התקדם אליו, מנער אותו מעט.

"צאן, קום, גין קורא לכולם לארוחת בוקר" ליטף את שיערו, גורם לצאן להאנח בעייפות ולפקוח את עיניו מעט, "אני רוצה לישון" אמר בעייפות ועצם את עיניו שוב.

יונגי חייך וציחקק מעט, מלטף את פניו, "אין ברירה, קום לאט להתלבש, אחרת גין יתעצבן" אמר בציחקוק והתרומם על רגליו, זורק לצאן בגדים מהארון, "אללה אני אלך להעיר את האחרים, תקום בנתיים בייבי" פעם ראשונה קרא לו ככה, מיד מעיר את צאן שפקח את עיניו בשנייה והתרומם לשישיבה שכל שיערו פרוע, חמוד כל כך.

"בייבי!?" שאל בחיוך ויונגי ציחקק ובלגן את שיערו עוד יותר, "קום להתארגן" נישק לראשו ויצא מהדלת, משאיר את צאן בחיוך ענקי.

-

כולם התייצבו ברחבת האימונים החיצונית, מסתכלים על גין, נאמגון והוסוק.

"אז היום יהיה אימון שונה מהרגיל" אמר הוסוק שהסתכל על כולם, "היום תמצאו את הנפש התאומה שלכם" המשיך הוסוק וכולם פערו את עינייהם, "אתה מתכוון לדבר הזה שאתה וגין עשיתם במשימה הראשונה?!" שאל גונגקוק בהלם וגין הנהנן.

כולם התרגשו, סוף סוף מגיעים לשלב האחרון של כוחותיהם, "אבל אני מדגיש, היום אתם רק תמצאו את בן זוגכם, עדיין לא תגיעו לשלב בו אתם מאחדים כוחות" הדגיש נאמגון וכולם הנהנו מהר, מסתכלים על השני בהתרגשות.

הוסוק הסתכל על גין ומשך אותו לצד כך שלא ישמעו אותם. "איך נעשה את זה? חלק מהם עדיין לא מסוגלים להלחם בשד, ואין סכנה אחרת מאיימת" אמר הוסוק וגין הניח את ידו על ראשו, חושב על רעיון.

"יש משהו אחד יותר חזק משד.." מלמל גין שהסתכל על הוסוק בחשש, "ראית מה קרה בפעם האחרונה שהוא החליט להופיע. אני לא מוכן לעבור את אותו כאב, והם לא יצליחו להביס אותי ולא נצא מזה בשלום כמו פעם קודמת" אמר הוסוק שהבין את כוונותיו של גין וגין הסתים את פיו עם ידו לפני שימשיך בדבריו.

"לא התכוונתי לזה טיפש. התכוונתי לשור רדוף" אמר והוסוק העיף את ידו מפיו והנהנן בהסכמה.
"יש לנו כמה מוחזקים בקומה הראשונה, אני אלך להביא אותם, בנתיים תסביר לכם מה הולך לקרות" אמר הוסוק ומיד הלך.

כולם הסתכלו על הוסוק הולך וגין נעמד מולם, "אז זה מה שהולך לקרות עכשיו" אמר גין והרים את ידיו, מתחיל ליצור את המגן השקוף סביבם תוך כדי דבריו, כולם הסתכלו על מעשיו וסביב, לא מבינים מה קורה. טוב, כולם חוץ מגימין, טאה וגונגקוק שמזהים את המשימה מהטראומה האחרןנה שלהם.

"אתם הולכים להלחם נגד שור רדוף" אמר גין וכולם נבהלו, "מה?!" צעקו בהלם, "מאיפה השגתם כאלה בכלל?! זה נדיר!" אמר יונגי בהלם וגין גיחך. "זה לא מה שחשוב, תתכוננו" אמר גין וניפנף בידיו וסימן להם להתרחק ולהתפזר.

נאמגון וגין צעדו רחוק מהם והוסוק נכנס השור הזועם תפוס בחוט הזהוב בידיו. השור ניסה להלחם אבל כמובן שהוסוק השתלט עליו והתקדם אל המתלמדים שהתרחקו בפחד.

הוסוק נעצר מולם והסתכל עליהם "בהצלחה" חייך בתמימות ובכך שיחרר את השור מהחוט, עף למעלה ובכך גם נאמגון וגין, מסתכלים על המתלמדים מלמטה.

"תעיפו אותו מכאן!" צעק צאן בפחד ורץ כמה שיותר רחוק מהשור שהתחיל לנהום, מסתכל עליהם ברעב. יונגי הלך אחרי צאן, מפחד עליו וגם על עצמו.

השור התחיל לרוץ לכיוון צאן שצרח בבהלה.
צאן ניסה לירות בידיו אל השור אך הכל עבר דרך השור, מאחר והשור רדוף על ידי שד, יש לו את אותן התכונות של השד.

צאן נבהל, כולם נבהלו גם כן, מנסים לירות גם הם עליו אך כלום לא עזר, השור היה כמעט מלאכול את צאן שיונגי לפתע צץ מלמעלה "תתרחק ממנו!" צרח יונגי ובשנייה ירה על השור ברקים שחורים ולבנים, כמו צבעי גופו. עיניו נהפכו ללבנות לגמרי והוא לא הפסיק לירות בשור שנפל לרצפה והתחשמל מהברק.

כולם פערו את עיניהם, צאן הסתכל בהלם ויונגי הפסיק לירות עליו ונחת חזרה על האדמה, רץ אל צאן לבדוק איך הוא.

"תכתוב, צאן ויונגי נפשות תאומות" הסתכל הוסוק על גין, "זיבי! תכתוב אתה מה אני אמא שלך!?" שאל גין שהתעצבן שהוסוק הרס את הרגע היפה שהיה מולם, הרגיש כמו בסרט.
נאמגון גיחך מהצד, "רגע, הם לא בני זוג?" שאל נאמגון בבלבול והוסוק הנהנן, "אחרי 100,000 שנה שלא יצא לי לפגוש בני זוג שהם גם נפשות תאומות, יצא לי לפגוש שוב" אמר הוסוק וגיחך.

השור התרומם חזרה, מסתכל על גימין בעצבים, עיניו האדומות של גימין נצצו בעיניו, מכעיסות אותו, הוא נהם ורץ אל גימין שבכלל היה עסוק בפחדיו.

"גימין תזהר!" צעק טאהיונג בבהלה שראה את השור מתקרב לגימין שהיה בתוך בועה משל עצמו. גימין שמע את הצעקה והתעורר מיד, מסתכל מולו ורואה את השור רץ אליו, נבהל ולפני שיכל להגיב גונגקוק הופיע מולו, רגליו מעל פני הקרקע וברק מתחת לכפות רגליו, עיניו אפורות והוא ירה כדור מכוסה בברקים לכיוון השור, פוגע ברגלו של השור ושובר אותה מהמקום, גורם לשור ליפול על הרצפה בכאב.

גימין פער את עיניו בהלם, מסתכל על גונגקוק שעיניו חזרו לרגיל וברק הפסיק לצאת מגופו, חוזר לעמוד על פני הקרקע.

"גונגקוק וגימין נפשות תאומות, לא מפתיע אותי" הרים נאמגון את כתפיו בגיחוך, ציפה לזה. "כולם ציפו לזה, אל תשחק אותה חכם" אמר גין והרביץ לראשו של נאמגון.

השור התרומם לאט על 3 רגליו מאחר ורגל אחת נשברה מגופו. הוא הסתכל על טאהיונג בכעס, ראה אותו עומד שם בשקט, בא לטרוף אותו שנאמגון מיד נבהל, שם לב למה שקורה ורואה שאף אחד לא שם לב, מיד עף אל טאהיונג, עיניו הפכו לכתומות עם מעט אדום, יורה מיד על השור מאחורה זרם חשמלי כתום, מחשל את השור למוות, לא מפסיק עד שלא ראה את גופתו נופלת לרצפה חסרת חיים.

"ולזה ציפית חכמולוג??" צעק גין מלמעלה לנאמגון שהתנשף ועיניו לאט חזרו לצבעם המקורי, מסתכל על גין ועושה אצבע שלישית, מסתכל על טאה שהיה בהלם.

-

"אז אחרי שכולכם מצאתם את הנפשות התאומות שלכם, אתם משוחררים לנוח לפני ארוחת הערב ולאגור כוחות" אמר הוסוק שעמד לצד גין מול כולם בחדר ישיבות.
כולם עדיין היו בהלם, מנסים לעכל מה קרה במגרש האימונים לא מזמן.

"מזל טןב צאן ויונגי, כנראה באמת נועדתם לשני, אתם הזוג השני בעולמות שהם בני זוג וגם נפשות תאומות" טפח הוסוק על כתפם ובכך יצא משם ביחד עם גין, משאיר את כולם להיות בהלם.

גימין וגונגקוק הסתכלו על השני ובשנייה צרחו בהתרגשות וקפצו אחד על השני בחיוך "ידעתי שתהיה הנפש התאומה שלי!!" קרא גונגקוק בחיוך והערפד ציחקק, "צריך לחגוג היום בערב!!" קרא הערפד וכולם הסתכלו עליו.

"לחגוג?" שאל יונגי בבלבול והערפד הנהנן במרץ, "אני וגונגקוק נארגן הכל! תהיו מוכנים בשמונה באולם הגדול!" קרא גימין ומשך את הקטן איתו משם.

-

הערפד והקטן התחילו להכין את האולם הגדול למסיבה הגדולה. מקשטים, מביאים ממתקים אך לגמרי שכחו משתייה.

גונגקוק הסתכל על הערפד שעבד במרץ בתליית הקישוטים, "גימיני, מאיפה נשיג שתייה חריפה?" שאל הקטן והערפד הסתכל עליו, "שיט שכחנו מזה!" קרא הערפד בבהלה, "אני אלך לדבר עם גין אם הוא יכול להכין שתייה חריפה, בנתיים תמשיך" קרא הערפד ועף מהר לחדרו של נאמגון וגין.

-

דפיקה נשמעה על דלת חדרם של נאמגון וגין, נאמגון קם לפתוח בזמן שגין חיפש בגדים להיום בערב, הפך את כל החדר.

"נאמגון! גין פה??" שאל הערפד בלחץ ונכנס לחדר, דוחף את נאמגון לצד, "כנס, בכיף" מלמל נאמגון בגיחוך ובא אחריו.

"גין!" קרא הערפד שקלט את גין מתחפש בארון וזורק בגדיו לאחור כדי למצוא את החולצה המושלמת. המלאך מיד הסתובב והסתכל על הערפד בשאלה, "אתה מפריע לי לחפש בגדים" אמר המלאך בעצבים וחזר לארון.

"לחפש בגדים או לבלגן את החדר?" מלמל נאמגון לעצמו ונבהל ממבטו החודר שגין דפק לו, מיד ממלמל סליחה.

"יש מצב אתה יכול להכין לנו שתייה חריפה למסיבה? אין שתייה בכלל!!" קרא הערפד בתחינה וגין מיד הסכים, הולך להכין את השתייה הכי טעימה שיש.

-

במטבח

המלאך התחיל בעבודתו, מיד מוציא מהארונות את כל המצרכים שהוא צריך לשתייה ומתחיל להכין.

"שיט!" קרא גין שנשפך לו יותר מדי אבקת שדונים לבקבוק הכחול שהכין, ידוע שאבקת שדונים משכרת ברמה גבוה מהרגיל ולשים יותר מדי גורם לבן אדם לקבל מציאות אחרת לגמרי.

הוא נאנח וניער את הבקבוק, שם אותו במדף מעליו בשביל שלא יגעו בו, שם את כל שמונת הבקבוקים האחרים על השיש, שיקחו אותם במקום, יוצא מהמטבח להתלבש.

-

שעת המסיבה הגיעה, כולם הגיעו לאולם הגדול בא הושמעו שירים חזקים ואורות מיוחדים שגימין וגונגקוק תלו במיוחד, כולם התחילו לרקוד ולהשתולל.

כל אחד לקח בקבוק שתייה בידו, צאן חיפש בקבוק, לא מוצא ונאנח בעצבים, "לעזאזל!" קרא ביאוש ויונגי בא אליו, "מה יש בייבי?" שאל בבלבול וצאן הסמיק וכחכח בגרונו מהכינוי החדש שיונגי הדביק לו, "אני לא מוצא בקבוק שתייה" אמר באנחה ויונגי גיחך, "תחפש במטבח, אולי נשאר כאלה שלא הביאו" הציע יונגי וצאן מיד רץ למטבח.

-

צאן נכנס למטבח, מיד מתחיל לחטט במגירות התחתונות, מסתכל על השולחן והשיש במטרה למצוא בקבוק קטן ומסכן, מסתכל למעלה וקולט את הבקבוק בכחול שגין השאיר שם כדי שלא יגעו בו, "יש!!" קרא באושר ומיד התרומם לקחת את זה, רץ חזרה לאולם עם הבקבוק.

-

כולם התחילו לרקוד ולשתות, צאן התחיל לשתות, השתייה שרפה בגרונו והוא אהב את זה, רוקד עם יונגי.

צאן הניח את ידיו מסביב לצווארו של יונגי לפתע, יונגי הסתכל עליו בציחקוק והחזיק במותניו, צאן גיהק בשיכרות לאחר רק שתי שלוקים בלבד.

"אתה כל כך סקסי יונגי" מלמל צאן בשיכרות וקבר את ראשו בצווארו של יונגי, יונגי פער את עיניו, לא מבין מה נכנס בו וציחקק בהלם, "הכל בסדר צאן?" שאל שהסתכל על ראשו הקבור של צאן בצווארו.

צאן עלה לאוזנו לאט, "יונגי.. תזיין אותי" לחש לאוזנו ויונגי פער את עיניו בהלם, מיד מסתכל עליו. "אני רוצה אותך בתוכי" ילל בשיכרון ומעד מעט לרצפה ומיד יונגי אחז בו ועצר אותו.

לפני שיונגי הספיק להגיב צאן התחיל לבכות, "אתה לא רוצה! אני לא מגרה אותך?! אני אראה לך מה זה!" קרא בדמעות והסתובב, מתחיל לרקוד על גופו של יונגי מול כולם שהיו בהלם, גין הסתכל על ידו של צאן שאחזה בבקבוק הכחול.

"אוי לי" מלמל גין ונאמגון הסתכל עליו, "מה יש?" שאל בבלבול וגין הסתכל עליו ואז על צאן, "מישהו הולך להנות הלילה" השיב גין בזמן שנאמגון הסתכל עליו בבלבול.

"צ-צאן כולם מסתכלים!" אמר יונגי בבהלה, לא מבין מה נכנס בצאן שרקד על גופו, בהחלט מגרה אותו. צאן הסתכל עליו בכעס, "אני עדיין לא מגרה אותך! אין בעיה! אחפש מישהו אחר לגרות אותו!" אמר בעצבים והתקדם אל השאר שהיו ברחבה, מתנדנד אל כיוונו של הוסוק שהיה לצד גימין, הוא אחז בפניו וטרף את שפתיו.

הוסוק פער את עיניו בבהלה, בכלל לא מבין מה קורה וכבר שפתיו התנגשו בשל צאן, גימין נבהל ומיד דחף את צאן מהוסוק, יונגי רץ אל צאן ועצר אותו בידיו, שלא יפול לרצפה, "מה לעזאזל צאן!?" צרח גימין בהלם, לא מאמין שהוא נישק את בן זוגו.

"צאן מה יש לך?!" קרא יונגי בהלם והוסוק ניגב את שפתיו בהלם, "א-אני חושב שצאן לא מרגיש כל כך טוב.. אני אקח אותו לחדר" קרא יונגי ומשך את צאן משם מהר.

-

נקודת מבט יונגי:

משכתי את צאן אחריי לחדרנו, עדיין בהלם ממה שקרה שם, זרקתי אותו למיטה והסתכלתי עליו, "תגיד לי מה עובר עלייך?!" שאלתי בעצבים, לא מאמין שנישק את הוסוק מול כולם ככה.

ידו אחזה בצווארון חולצתי והפילה אותי עליו, נבהלתי, מסתכל עליו. הוא גיהק והסתכל בעיניי, "תזיין אותי" התחנן שדמעות עמדו בעיניו, פערתי את עיניי, לעזאזל מה עובר על הילד הזה?!

הסתכלתי עליו, "אתה שיכור צאן, פשוט תלך לישון" ליטפתי את שערו, למרות שמאוד רציתי לעשות אותו על המקום. הוא הנהנן לשלילה וסובב אותנו, מתיישב בדיוק על איברי, מתחיל לזוז עליו וגנחתי מעט בהלם, מסתכל על מעשיו, "אני רוצה אותך בתוכי" יבב ולא יכלתי להתאפק, מסובב אותנו ומסתכל בעיניו.

"אתה ביקשת את זה." אמרתי בעצבים ובשנייה קרעתי את בגדיו.

אז בכך נגמר הפרק להיום, מקווה שאהבתם❣︎
א

יך הולך לכם בזומים? מי ממכם חוזר ללימודים עוד שבוע? אני לא☹︎
מתרגשים לקראת האלבום?



_adi_agassi✌

Continue Reading

You'll Also Like

3.4K 519 19
תקציר בפרק הראשון כי וואטפד בעייתי
23.8K 1K 26
"אני מצטערת שצעקתי עליך," היא הביטה בו. "את לא צריכה להצטער," הוא כרך זרוע סביבה והבזיק חיוך חמוד. הם ישבו ככה, אחד לצד השני, בדממה נעימה, מאזינים לק...
762K 49.6K 101
סיפור על לואי והארי. הסיפור כולל: -שפה גסה -תכניים מיניים -מדע בדיוני
85.1K 9.1K 57
[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?