my world

By mostersue

ficမဟုတ္တဲ့ခံစားခ်က္ေလးေတြပါ More

2039

27 2 0
By mostersue

2039..

ိ2039ဆိုတဲ့အခ်ိန္ကိုကိုေစာင့္ၿပီးအကိုတို႔ေပးတဲ့လက္ေဆာင္ပံုးေလးကိုအကိုတိူ႔ဖြင့္တဲ့အခ်ိန္ကြ်န္မလည္းအနားမွာ႐ွိၿပီးဖြင့္ခ်င္တာ....
အဲ့ႏွစ္အဲ့ႏွစ္ကကြၽန္မအသက္၃၀ေက်ာ္မဲ့အခ်ိန္..အကိုတို႔ကေရာ..ကြၽန္မထက္အသက္၁၀ေက်ာ္ႀကီးတဲ့အကိုတို႔ကေရာ၄၀ေက်ာ္ေလာက္ေရာေပါ့..
အဲ့ႏွစ္မေရာက္ခင္ႏွစ္ေတြလေတြရက္ေတြမွာလည္းအကိုတို႔လက္တြဲေဖာ္ကို႐ွာေတြ႔သြားႏိုင္တယ္.ခ်စ္စရာအကိုတိူ႔ရဲ႕ကိုယ္ပြားေလးေတြရသြားႏိုင္တယ္...
အဲ့အခ်ိန္က်အကိုတို႔ကေလးဟာအကိုတို႔လိုေတာ္ေၾကာင္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေၾကာင္းစကားတတ္ေၾကာင္းေတြကိုမ်ားအကိုတို႔ကရႊမ္းရႊမ္းေဝေအာင္ေျပာေနမလား..မိသားစုလိုက္ေပ်ာ္ပြဲစားထြက္တာေတြအိမ္မွာမုန္႔လုပ္စားျဖစ္တာေတြshoppingထြက္တာေတြမ်ားselca႐ိုက္ၿပီးတင္ေနမလား...
ကြၽန္မ.ကြၽန္မကေတာ့အဲ့အခ်ိန္ေရာက္သည့္တိုင္႐ွင္တို႔ကိုေစာင့္ၾကဘ့္ရသေလာက္ကိုscreenေပၚကေနၾကည့္ေနမွာ..
ကြၽန္မအဲ့အခ်ိန္ေတြၾကားမွာကြၽန္မဝါသနာပါရာျဖစ္ႏိုင္တယ္လက္တြဲေဖာ္လည္း႐ွာေတြ႔သြားႏိုင္တယ္..ဒါေပမဲ့ကြၽန္မသိပ္ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့႐ွင္တို႔ကိုေမ့မယ္မထင္ဘူး........အျမဲတမ္း႐ွင္တို႔အေၾကာင္းေတြးမယ္႐ွင္တို႔ကိုscreenေပၚကေနၾကည့္ေနရင္း...ကြၽန္မအိမ္မက္အတိုငး္koreaကိုလည္းလာရင္လာျဖစ္အံုးမွာ..
အဲ့အခ်ိန္ထိလက္တြဲေဖာ္႐ွာမေတြ႔ေသးတာလည္းျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနအံုးမွာ...
ကြၽန္မကအကိုတို႔နဲ႔မေပါင္းဖက္ရရင္ေတာင္အကိုတို႔နားကရင္းႏွီးတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္တာ..
မပိုင္ဆိုင္ရရင္ေတာင္ေဘးနာကၾကည့္ေနခြင့္ေလး႐ွိေသးတယ္ေလ😇😇

Continue Reading

You'll Also Like

47.7K 752 17
DELULU & GUILT PLEASURE
1.2M 39.9K 59
Princess Nymeria is well aware that her kingdom is in decline. It has been for hundreds of years after all. Unlike her ancestors, she's willing to re...
191K 4.7K 109
As the Maid of Evil, Y/n sacrifices her life for her twin brother. As the Mist Hashira, Y/n sacrifices her life for humanity. But not anymore will Y...
76.6K 8.5K 14
Dragonwall's queen no longer remembers who she is. Her magic is locked away at the hands of an evil sorcerer. Kane hoped to deal the drengr monarchy...