[TSUBURAYA] Ultraman Ribut...

By Ridha_19

2.1K 71 0

cast(s): Ridha Syammir & Rizqy Safawi with cameo guests More

(Part 1) Ultraman From Another Dimension
(Part 2) Training Session
(Part 3) Separation
Trapped
Last Mission
Friend & Ally
Belial Attack!
(Part 1) Thank You for Everything...
(Part 2) Shining Miracle Ribut
{Special Episode} You Make Me Feel Special
Intense Fight
(Part 1) Shinya's & Kai's Plan
(Part 2) Ribut & Zett VS King Zetton & King Gomora
Belial's Power
Our Hopes is Back!
(Part 1) Sana has been Kidnapped!
(Part 2) Ginga,Ribut & Victory!
Ribut's Power Up!
(Part 1) Same but Different
(Part 2) I Will Protect This Planet!
(Part 3) Hiding The Identity
(Part 4) Little Date with TWICE
(Part 5) Goodbye TWICE
(Part 1) Darkclops Ribut?!
(Part 2) Ribut & Zero VS Darkclops Ribut & Darkclops Zero
New Kaiju(s)?
I'm Sorry,Please Move On
The Legendary Heroes,Six Ultra Brothers!
Tregear Is Back?!
(Part 1) Mako in Another Universe!
(Part 2) Show Yourself,Punk Seijin!
(Part 3) Heisei Trinity
Bond,Nexus!
(Part 1) Evil Ribut
(Part 2) A Scientist Who Inherits The Darkness
Unite with X!
Sitting Around Doing Nothing Will Get Us Nowhere!
The End Was Near
(Part 1) The Plan
(Part 2) The Light & The Darkness!
Season 2!
{Special Episode} Happy Jeongie Day!
This is Our Fight!
(Part 1) Separated
(Part 2) Rescue Mission
{Special Episode} Save the Birthday Girl [Ridha X Sana]
(Part 1) TWICE Shattered Dimensions
(Part 2) Ridha Shattered Dimension
(Part 1) Another Parallel World
(Part 2) New Environment
(Part 3) The Deal
(Part 4) Investigation
(Part 5) The Antibody
(Part 6) The Deadly Weapon
(Part 7) The Final Fight!
Dumbest Kaiju...
War or Peace?
2 New Ultra [Teaser]
The Demon Beast
Zero's Feeling
The Space Pirate
From the Past to Save the Future,TIGA!!!
(Special Episode) Happy Penguin's Day!
Our Legendary Ultraman!
He's Back!
Like Father,Like Son
Two Different Dreams
How can we love each other?
Rasengan Training
Season 3 & New Cover
(Part 1) Shine Bright,Flash! Decker!
(Part 2) The Return of Space Dinosaur!
Save the Bunny Girl!
The Return of Dyna!
Second Showdown,Petir & Decker!
Planet Shadow's New Civilization
Anyone Can Be the Light!
Secret Mission & Little Fanmeet
Cure the Giant Cat Kaiju!
No Limit Power!
Farewell,Ultraman Jack! (Tribute to Jiro Dan)
The Cosmo Beast Style
Protecting the maknae!
Saving the Idols!
(Part 1) With Me,Blazar!
(Part 2) The Robot's Invasion

This Not The End {Promotion}

18 1 0
By Ridha_19

Kelihatan Ridha telah berdiri di hadapan poster series Ultraman yg terbaru bersama dgn Ribut di sebelahnya. "Assalamualaikum & selamat sejahtera semua! Nama saya Ridha Syammir & saya memegang watak Ridha sebagai Ultraman Ribut! 😊 Terima kasih kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut ini sehingga episod terakhir! 👏Ha,korang mesti terfikir yg Series Ultraman Ribut dah tamat kan? Jawapannya tidak kerana Tsuburaya Production akan menayangkan series baharu yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Wah!!! 😄👏Series ini adalah sambungan daripada Series Ultraman Ribut yg asal selepas kekalahan Dark Empera. Dlm series ini,saya menjadi pengurus kepada sebuah kumpulan Girlgroup yg bernama TWICE! Kenapa saya tidak menjadi kapten di R-TWICE lagi? Itu kerana saya telahpun pergi ke TWICE Universe utk mengejar sesuatu yg bernama Devil Shadows! Devil Shadows itu ape?😞 Kalau korang nak tahu lebih lanjut,sila setia menunggu bersama kami utk membaca perjalanan saya sebagai Ribut di dlm series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Atas nama Galaxy Rescue Force,saya Ultraman Ribut akan tiba! Semoga kita berjumpa lagi semua,bye-bye!😊👋" kata Ridha sambil tersenyum & melambai kepada kamera bersama dgn Ribut.

Kelihatan Nayeon telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Nayeon imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya tidak lagi memegang watak petugas di R-TWICE lagi tetapi saya ialah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows daripada terus berleluasa di dunia kami! Series terbaharu ini pasti akan lebih menarik lagi & kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Nayeon tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Jeongyeon telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Jeongyeon imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Yeay!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows di dunia kami! Kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Jeongyeon tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Momo telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Konichiwa,TWICE Momo! 😊 Arigato kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE dan saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows walaupun kami semua adalah idol! Kami semua yakin yg series ini akan berjalan dgn lancar & kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Bye,ONCE~" kata Momo tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Sana telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Konichiwa,TWICE Sana! 😊 Arigato kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh! Hehehe~👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE  seperti tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows yang menakutkan! Saya berharap series ini akan mendapat sambutan dan kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Bye,ONCE~" kata Sana tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Jihyo telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Jihyo imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang leader K-pop idol dari kumpulan TWICE seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain sentiasa membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows daripada terus berleluasa! Series ini amat menarik sekali dan kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Jihyo tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Mina telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Konichiwa,TWICE Mina! 😊 Arigato gojaimasu kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Yeay~👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE  dan sebagai rakan kepada Ridha-shii,saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantunya utk menghentikan Devil Shadows di dunia kami! Saya berharap series ini dapat menarik lebih ramai pembaca & kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Bye,ONCE~" kata Mina tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Dahyun telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Dahyun imnida! 😊 Kamsahamnida kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wohoo! Yeay!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE  seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows! Rancangan ini bagi saya amatlah sesuai utk dibaca seisi keluarga dan kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Dahyun tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Chaeyoung telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Chaeyoung imnida! 😊 Kamsahae-yo kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE dan saya bersama dgn ahli-ahli TWICE yg lain membantu Ridha-shii utk menghentikan Devil Shadows daripada terus berleluasa di seluruh alam semesta! Rancangan ini sememangnya kegemaran saya & kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Chaeyoung tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Kelihatan Tzuyu telah berdiri di hadapan poster Ultraman Ribut. "One In Million! Annyeonghaseyo,TWICE Tzuyu imnida! 😊 Terima kasih kepada semua yg telah membaca series Ultraman Ribut sehingga episod terakhir! Wahhh!!👏 Semua,tak lama lagi Tsuburaya Production akan menayangkan series Ultraman terbaru yg bertajuk 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! 😄 Di dlm series terbaru ini,lain daripada series yg sebelum ini,saya adalah seorang K-pop idol dari kumpulan TWICE sama seperti dunia realiti sekarang tapi saya dan unnies yg lain membantu Ridha oppa utk menghentikan Devil Shadows! Saya sebagai peminat rancangan Tokusatsu & Ultraman,sememangnya saya amat mengesyorkan utk membaca series ini dan kalau nk tahu lagi tentang series ni,sila setia bersama kami utk membaca series 'Ultraman Ribut II: The Devil Shadows'! Annyeong,ONCE~" kata Tzuyu tersenyum sambil melambai kepada kamera.

Continue Reading

You'll Also Like

Atin By mrk1921

Adventure

69.4K 571 5
Mengisahkn seorng isteri yg ketagih mkn lua
21.1K 1.8K 87
#1 in adventure (30/04/2018) {EMIRATES ADVENTURE BEST BOOK AWARD} Sinopsis: Zarul pergi ke kota heightstone, ukay untuk pergi bercuti di rumah kakakn...
12.1M 537K 74
[Previously known as Mr Tengku VS Miss Flower] [Wattys Awards Winner 2016] Highest ranking: #1 in Romance #1 in Viral list -- "Saya tahu yang awak ak...