TEASE

Autorstwa _nrxlz

445K 8K 671

[O N - G O I N G] My anak angkat 。 •́ ✿ ( TEASE ) ✿ •̀ 。 SILENT II - Love Story Between Shah Amri and Gina I... Więcej

。 •́ ✿ ( 00 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 01 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 02 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 03 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 05 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 06 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 07 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 08 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 09 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 10 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 11 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 12 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 13 ) ✿ •̀ 。
。 •́ ✿ ( 14 ) ✿ •̀ 。

。 •́ ✿ ( 04 ) ✿ •̀ 。

28.8K 540 21
Autorstwa _nrxlz

💋💋💋

Jam di dinding sudah menunjukkan pukul 3 pagi. Amri mengiring badannya menghadap balkoni yang dibiarkan pintunya terbuka. Membenarkan angin malam masuk menyejukkan tubuhnya. Matanya memandang langit gelap tanpa bintang mahupun bulan.

Keluhan kasar dilepaskan, matanya langsung tak bagi kerjasama! Nasib baik esok hari sabtu, tidaklah dia kisah sangat kalau dia tidur lambat malam ini. Tubuhnya kembali baring menghadap ceiling putih dia atasnya.

Matanya menjeling Naufal yang sudah hanyut di buai mimpi di sebelahnya. Amri mengusap mukanya, telefon yang terletak di meja sebelahnya di capai dan terus dia bangkit. Dia langkah perlahan keluar dari bilik.

Suasana banglo 3 tingkat milik keluarga Naqib sunyi pada waktu kini. Pukul 3 pagi, apa yang kau harapkan?

Amri turun ke tingkat bawah sekali, dia mahu membasahkan tekaknya terdahulu sebelum memaksa matanya untuk tidur. Kakinya menapak masuk ke bahagian dapur berbekal cahaya dari telefonnya, Amri mencari keberadaan peti ais.

Gelas yang sudah di gunakan dibasuhnya kemudian  di letakkan kembali ke tempat asalnya. Dia kembali menuju ke biliknya. Kakinya yang baru melepasi ruang tamu terhenti. Bunyi seseorang yang seakan cuba untuk membuka pintu utama di pandangnya.

Amri mengetap bibir, siapa pula pagi – pagi betul datang rumah ni melainkan ada orang yang cuba nak pecah masuk rumah.

Perlahan – lahan Amri menuju ke pintu, sekali lagi langkahnya terhenti apabila pintu itu berjaya di buka dari luar. Amri sudah bersedia kalau perompak yang masuk, dia sudah sedia nak belasah perompak tu.

Terkebil – kebil matanya memandang susuk tubuh Gina yang melangkah masuk ke dalam rumah dalam keadaan terhuyung – hayang itu.

“Gina?”

Gina yang sedang menahan sakit kepalanya mengangkat kepala apabila ada seseorang memanggilnya. Matanya tidak dapat melihat dengan jelas siapa orang itu. Baru dia mahu bersuara, tekaknya mula rasa loya.

Terkial – kial dia lari menuju ke dapur dan memuntahkan segala isi perutnya ke dalam sinki.

Amri yang dari tadi memerhati mengikut langkah Gina menuju ke dapur. Dari pakaian Gina serta bau tubuh Gina sudah dia agak yang Gina baru pulang dari nightclub. Sudah 2 tahun dia tidak berjumpa dengan gadis itu, tidak sangka akan berjumpa dalam keadaan gadis seperti ini.

Kecewa? Tidak, dia tidak rasa kecewa melihat gadis pujaannya seperti itu. Tapi lebih kepada suka… dia suka melihat sisi Gina versi ‘bad girl’.

Gina mengesat bibirnya, tubuhnya masih dalam pengaruh alcohol. Entah berapa gelas tadi dia teguk. Sudah menjadi rutin dia pulang lewat malam dalam keadaan mabuk. Gina memejam mata, cuba untuk menenangkan dirinya.

Selepas berjaya menenangkan dirinya, dia membuka matanya. Dia berundur kebelakang sedikit namun ada sesuatu yang menghalangnya. Apabila matanya sudah dapat lihat dengan jelas, baru dia perasan ada sepasang tangan yang sedang mengepungnya dari belakang.

Gina ketawa kecil, “Naqib?” Dia beranggapan yang berada dengan dia sekarang adalah Naqib. Tidak sangka dia akan bersama dengan Naqib dalam posisi sebegini.

Amri di belakang sudah tercengang sebelumdi gantinya dengan senyuman sinis.

Gina menggenggam erat pejuru sinki. Perlahan – lahan dia menoleh ke belakang. Bulat matanya apabila melihat wajah lelaki itu. Bukan Naqib tapi… sekian lamanya wajah itu tidak muncul di hadapannya. Gina terpaku kerana terkejut, seakan tidak percaya dengan apa yang di lihatnya. Dia kembali memandang ke hadapan.

“No.. No tak mungkin..” Gina berbisik perlahan. Amri di belakangnya sudah ketawa kecil. Dia makin merapatkan lagi tubuh mereka.

Tersentak Gina di buatnya. Laju kepalanya di geleng, “Ni semua mimpi, kau tengah mabuk sebab tu nampak bukan – bukan ni,” Gina cuba untuk menidakkan apa yang dilihatnya tadi.

Terlepas senyuman sinis mendengar ngomelan Gina. Kepalanya menunduk sedikit, “Are you sure yang semua ni mimpi?” Dia berbisik perlahan di telinga Gina.

Terus Gina terbungkam. Tangannya di genggam kuat dan dia berpusing menghadap Amri. Matanya memandang wajah lelaki yang sudah menganggu fikirannya selama 2 tahun. Walaupun sudah 2 tahun dia tidak berjumpa, no bukan tak berjumpa. Cuma dia, dia yang cuba mengelak dari berjumpa dengan lelaki ini. Sejauh mana dia cuba mengelak, lelaki ini tetap hadir dalam fikirannya.

Gina memandang Amri tajam, “Apa kau buat dekat sini?” Gina cuba untuk mengatasi rasa mabuknya. Dia cuba untuk mewaraskan fikirannya sekarang sebelum benda lain jadi dengan keadaannya yang sememangnya sudah hilang waras.

Amri menundukkan sedikit wajahnya, “Kau mabuk?” Soalan Gina tidak di jawab. Matanya menjelajah meneliti wajah Gina secara dekat ini.

Gina mengetap bibirnya, “I’m not,” Tegas Gina menafikan.

“Are you sure?” Amri mengerling bibir Gina yang terbuka.

Bibirnya turun mendekati bibir Gina. Pantas Gina menjarakkan bibir mereka. Amri tersenyum kecil kemudian kepalanya turun menghidu di leher Gina.

Gina menahan debar dengan jarak mereka yang rapat itu. Tangan di sisinya di genggam kuat. Bibirnya di gigitnya, bau Amri mula menusuk masuk ke dalam hidungnya. Gina menelan air liur, cuba untuk menolak keinginannya jauh.

Amri menjarakkan kembali kedudukan mereka. Matanya memandang Gina yang turut memandangnya dengan pandangan… erm…

Terlepas terus ketawa Amri, “Bau yang melekat dekat tubuh kau tak boleh menipu sayang…” Sengaja Amri memanggil Gina ‘sayang’ mahu melihat reaksi gadis itu. Seperti dia agak, gadis itu terpaku.

“So what? Let me go, Amri…” Gina menahan rasa geram serta debarnya. Tubuh Amri cuba di tolaknya sekuat hati. Berjaya dia melepaskan diri, terus dia berjalan meninggalkan Amri di belakang. Gina memegang kerusi makan apabila terasa tubuhnya mahu tumbang.

Amri mengigit bibirnya dan sekali tarik Gina masuk ke dalam pelukannya.

“Amri!” Gina sekali lagi cuba untuk melepaskan dirinya dari pelukan kuat Amri.

“Shshh… Nak orang lain terjaga ke?”

Amaran Amri menghentikan rontaan Gina. Gina merenung mata Amri tajam. Sakit pula hatinya melihat senyuman sinis Amri itu. Seakan – akan sedang mengejek dia.

Amri mengusap rambut Gina perlahan lalu turun menyentuh pipi gadis itu. Pelukan di pinggang Gina dieratnya lagi. Matanya merenung mata Gina yang makin lama makin layu dalam sentuhan Amri.

Gina yang masih dalam pengaruh alcohol makin hanyut lalu memejamkan matanya. Dibiarkan tubuhnya di angkat oleh Amri dan menuju ke biliknya. Dia seakan lupa yang lelaki bersamanya ini adalah lelaki yang dia benci sewaktu ketika dulu. Leher Amri di rangkulnya erat dan melentokkan kepalanya di bahu lelaki itu.

“Why?” Suara Gina berbisik sewaktu Amri membaringkan tubuhnya di atas katil. Matanya memandang Amri yang sudah membuka t-shirt yang di pakainya.

Amri senyum sebelum naik menindih tubuh Gina, “Rela?”

Gina diam sebelum mengeleng kepala, air matanya mula mengalir perlahan, “Can you stop? Please…” Dia meminta untuk Amri berhenti namun dia sendiri tidak bergerak untuk menghentikan Amri.

“I can’t, anggap saja ini balasan sebab you try to avoid me,”

Terus Gina tercengang dengan ayat Amri, “What?” Akalnya mula memberi kerjasama. Tangannya mula bergerak menolak tubuh Amri.

“Let me go!” Tubuh Amri di tolaknya kasar namun sedikit pun Amri tidak mengalihkan tubuhnya dari Gina malah di capainya tangan Gina dan di genggamnya.

“Yes! Semua ni because of you! Sebab you try nak elakkan diri you dari I !” Matanya tajam membalas mata Gina. Dia marah, sebab Gina cuba mengelakkan diri dari dia. Dia bukannya bodoh tidak nampak yang Gina cuba untuk melarikan diri dari bertembung dengan dia. Disebabkan Gina lah dia terpaksa membuat keputusan yang paling dia menyesal iaitu menjalinkan hubungannya dengan Zara!

“Nonsense!” Gina menolak tubuh Amri kuat. Merepek! Apa kena mengena Amri dengan dia jika dia mahu mengelakkan dirinya dari lelaki itu! Gila!

“Kau tak payah nak merepek sekarang ni! Lepaskan aku sekarang juga sebelum aku jerit!”

Amri tergelak, “Trylah,” Amri mengetap bibir sebelum dia tunduk meragut bibir Gina.

💋💋💋

Gina menarik selimut menutup tubuhnya, mulutnya di tekup kuat. Dia tidak berdaya sekarang ni. Tidak sangka, Amri… orang yang akan meragut kesucian sebegini caranya.

Amri menghela nafas beratnya. Mata mengerling Gina di sebelahnya yang membelakangi dia. Amri merapati tubuh Gina lalu di peluknya erat. Bahu Gina yang terdedah diusap dan kucupnya perlahan.

“Shshh, don’t cry…” Amri memujuk Gina dan menenangkan hati gadis itu.

Gina menahan esakannya, “Why?” Dia mula menyoal Amri. Pipinya yang basah di kesatnya.

Amri diam, soalan Gina tidak di balasnya.

“Tidurlah,”


💋💋💋

Buat hal eh Amri. Rumah orang tu erm


💋💋💋

Czytaj Dalej

To Też Polubisz

1.4M 13.2K 11
ℕ𝕒𝕚𝕝𝕒𝕙 𝕁𝕒𝕟𝕟𝕒𝕙 𝕃𝕖𝕗𝕥𝕖𝕟𝕒𝕟 𝕂𝕠𝕞𝕒𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕌𝕥𝕙𝕞𝕒𝕟 𝔽𝕚𝕣𝕕𝕒𝕦𝕤 𝑲𝒂𝒓𝒚𝒂 𝒊𝒏𝒊 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒓𝒆𝒌𝒂𝒂𝒏 𝒅𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒔�...
501K 5K 57
DEWASA Viewer Discretion 🔞 Explicit Content 🌚 Hidup Anggun Sufiya berubah 360° apabila terjatuh ke dalam lembah penipuan sehingga mengahwini seoran...
51.4K 5.8K 19
RAAIF MATEEN | RAIHANA MIKAILA Peluang tak pernah wujud untuk manusia sejelek dia. Peluang tak pernah hadir untuk manusia yang tak sempurna seperti d...
3.4M 304K 97
"Siapalah engkau agaknya Mr Blue?" Tindakan seorang jejaka misteri yang menyelamatkan nyawanya daripada mati lepas beberapa tahun yang lalu membuatk...