[✖] ᴍʀ ᴘʟᴀʏʙᴏʏ ʟᴏᴠᴇʀ ➳ᴋᴛʜ

By EatNiss

3.4K 348 274

Sebuah Novel Fanfic Kim TaeHyung... Kim TaeHyung merupekan seorang pelajar di sekolah tinggi Seoul. Lelaki... More

[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]

[1]

496 34 39
By EatNiss

Di hospital...

"Arghh!!!"

"Sikit lagi puan. Sikit lagi anak puan akan keluar." pujuk salah seorang doktor yang menguruskan gadis tu.

"Erghhhh!!!" gadis itu meneran dengan sepenuh tenage nye. Air mate mule mengalir. Peluh nye juge semakin deras. Tibe-tibe...

'Uwekk Uwekk'

Tangisan bayi mule kedengaran. Beberape orang yang menunggu diluar juge dapat mendengar tangisan itu. Perasaan lega dan terharu mule timbul.

"Tahniah puan. Anak lelaki puan telah pun dilahirkan dengan selamat." ucap doktor itu sambil tersenyum gembira. Bayi itu diangkat lalu diletakkan disebelah ibunye.

Gadis itu melihat anaknye dengan sayu. Tidak lame kemudian, pandangan gadis itu mule gelap. Akhirnya gadis itu pengsan kerana keletihan. Tibe-tibe kenangan lama mula muncul dalam mimpinya.

Flashback... (Setahun sebelumnya)

Seorang gadis yang cantik berjalan memasuki perkarangan sekolah. Kehadirannya telah membuatkan ramai sang jejaka terpukau. Tibe-tibe ade seorang gadis mendekatinya.

"Yu Soo Young!" jerit gadis itu dari jauh.

Yu Soo Young nama seorang gadis yang berdarah kacukan Korean-German memang sangat cantik bak bidadari. Perwatakan yang ceria dan sentiasa tersenyum cukup membuatkan ramai orang cair. Malah seorang gadis yang lemah lembut telah menjadi pujaan ramai lelaki.

Mendengar jeritan sahabat baiknya, gadis itu lalu berlari kearahnya dengan senyuman. "Hai Sujung!" sapanya dengan riang.

"Asal kau lambat? Kau tahu tak sekarang pukul bape?" marah gadis itu.

Han Sujung seorang gadis yang bijak dan pandai. Die merupakan seorang pelajar cemerlang dan telah menjadi harapan sekolah. Digelar sebagai singa betina kerana mempunyai sifat garang bak singa. Walaupun begitu, disebalik mukanya yang dingin, tersembunyi senyuman yang sangatlah manis bak gula.

"Erkk... Sorrylah... Tapi aku takdelah lambat sangat. Kelas pun belum bermule lagi." balas Soo Young lembut.

"Kau lambat pun mesti kau post gambar kat sosial media kau lagi kan?" tekaan Sujung betul. Soo Young terus tersenyum macam kerang busuk.

"Macam mane kau boleh tahu?" tanye gadis itu pelik.

"Ni..." Sujung memaparkan gambar Soo Young yang baru sahaja dipost di account media sosial milik gadis itu.

"Kau sempat pergi cafe lagi! Memang patutlah kau lambat!" perli Sujung lalu menggelengkan kepale.

"Hehehhe... Janganlah marah. Kite baru jumpe balik setelah cuti sekolah yang panjang. Kau tak rindu aku ke?" tanya Soo Young masih tersenyum macam kerang busuk.

"Tak! Kau ni... Cubelah jadi macam adik kau sikit. Selalu datang awal. Tak macam kakak die..." perli Sujung.

"Ermm... Mane Jihyo?" tanye Soo Young cube menukar topic.

"Korang! Aku kat sini!" jerit seorang gadis dari kejauhan. Gadis itu berlari kearah mereka dalam keadaan yang tak terurus. Yang paling teruk, kasutnya bukan dikaki malah ditangan.

"Sorry aku lambat. Ade masalah sikit tadi." ucap gadis itu dalam keadaan yang tercungap-cungap.

Im Jihyo digelar sebagai budak kurang matang kerana sifatnya yang keanak-anakkan. Cantik? Sudah semestinya antara yang paling cantik dan sempurna. Wajah gadis itu yang manis telah pun memikat ramai lelaki.

Muke Sujung dan Soo Young terus kemerahan kerana malu. "Soo Young, ni kawan kau ke? Aku... Tak kenallah die ni siape." tanye Sujung. Muke Jihyo tak dipandang.

"Aku pun tak kenal die siape. Abaikan jelah die. Jom kite masuk kelas." balas Soo Young lalu memulekan langkahnye masuk kedalam bangunan sekolah diikuti Sujung.

Jihyo yang mendengar percakapan sahabat baiknya itu mule rase sakit hati. "Yah! Sampai hati korang cakap korang tak kenal aku." marah gadis itu lalu mengejar 2 orang rakan baiknya.

Mereka juge turut berlari apabila mendapati Jihyo mula mengejar mereka dari belakang. "Kemaskan diri kau dulu, baru kite orang ngaku kawan." jerit Soo Young sambil ketawe. Sujung juge turut ketawe. Kaki mereka masih berlari. Manakala Jihyo pula masih mengejar dari belakang. Bermulalah sesi kejar mengejar disitu.

Di dalam sekolah...

3 orang gadis itu berjalan bersame-same menuju ke kelas. Tibe-tibe mereka mendapati ramai gadis sedang berkumpul mengelilingi 3 orang jejaka tampan yang sangat terkenal disekolah itu dengan memiliki sifat buruk.

Mereka bertiga hanya berjalan melepasi keadaan huru-hara itu tanpa ambil kisah. Tiba-tiba salah seorang daripade lelaki itu memberhentikan langkah mereka.

"Stop!"

Terus 3 orang gadis itu berhenti mengejut. Pandangan mereka dialihkan kearah pemilik suara. Salah seorang dari lelaki itu berjalan kearah mereka dan berhenti tepat dihadapan Soo Young.

"Annyeong, Soo Young~ Hari ni kau makin cantiklah. Kalau hari-hari bertambah cantik macam ni, kau buat iman aku tergugatlah~" sapa lelaki itu dengan senyuman menggoda. Helaian rambut Soo Young disentuh dan dibelai lembut.

"Jangan sentuh rambut aku dengan tangan kau yang kotor tulah. Dasar buaya!" marah Soo Young lalu menepis kasar tangan lelaki itu. Riak mukanya terus bertukar dingin.

"Ouch~ Garangnye~" balas lelaki itu tersenyum gatal.

Kim TaeHyung sebuah nama yang tak asing bagi setiap warga sekolah. Orangnya tinggi dan berwajah sangat tampan. Senyumannya cukup manis. Yang melihatnya, pasti tidak jemu menatap. Yang mendengar suaranya, pasti akan merindui bicaranya. Suaranya bagaikan dadah. Membuatkan si pendengar ketagih untuk mendengarnya lagi dan lagi...

"Oi, anak Kim. Kau asal suruh kite orang berhenti?" tanye Sujung sakit hati.

"Saje... Just nak tengok kecantikkan Yu Soo Young bak bidadari ni~" balas lelaki itu sambil memandang muka Soo Young dengan penuh menggoda. Gadis lain yang melihat gelagat lelaki itu, hanya mampu menyimpan geram di hati.

"Kesian... Die nak tengok muke kau pun, rase nak termuntah. Hak tui!" balas Jihyo dingin lalu ludah ke muke laki itu. Belum sempat lelaki itu membalas...

"Yah! Tae! Tak payah kacau diorang tu." panggil salah seorang kawan baik lelaki itu.

Min Yoongi seorang lelaki yang swag dan selalu bermuka dingin. Tapi sekali menunjukkan senyumannye, seperti sedang mengunyah gula-gula. Senyuman yang digelar gummy smile hanya dimiliki oleh jejaka itu. Kulit putih bak puntianak cukup membuatkan para gadis cemburu.

"Yelah..." balas TaeHyung mengalah lalu berjalan kearah 2 orang kawan baiknya. Lelaki itu sempat mengenyitkan mate kearah Soo Young lalu tersenyum manis.

3 orang gadis itu pun memulakan langkahnya masuk ke kelas. Sujung sempat memandang tajam kearah 3 orang lelaki itu sebelum pergi.

Di dalam kelas...

"Soo Young... Abang kau tak datang sekolah ke hari ni?" tanye salah seorang rakan kelas mereka tibe-tibe. Soo Young yang berade di tempat duduknya dipandang sayu.

"Rasenya tak. Die ade latihan bola keranjang hari ni dengan kumpulan die." balas Soo Young pelik.

"Aloo... Tak dapatlah jumpe Minjae oppa hari ni..." balas gadis itu kecewe.

"Kau jangan nak menggatal boleh tak? Takkan dengan abang classmate kau sendiri pun kau nak?" tanye Sujung sambil mengerutkan dahinya.

"Biarlah! Aku suke tengok muke Minjae oppa. Handsome sangat!" balas gadis itu tersenyum malu. Soo Young yang mendengar, hanya tertawa kecil.

Heo Minjae merupekan abang kepada Soo Young dan adiknya. Mempunyai rupa paras yang sangat kacak dan mempunyai keperibadian yang sangat baik memang menjadi pujaan gadis. Malah atlet sekolah yang sangat dibanggakan. Tidak hairanlah, ramai gadis menggilai abangnya.

"Dah-dah... Tak yah gaduh. Nanti die ade jugak. Kau tengoklah muke die puas-puas." balas Soo Young tersenyum manis.

"Oh yeay!" bersorak gadis itu mendengarnya. Senyuman besarnya tidak dapat disorokkan.

Manakala di tempat 3 orang lelaki itu...

"Oi TaeHyung, asal kau masih nak kacau si Soo Young tu lagi? Dari akhir tahun lepas, kau asyik usya die je." tanye seorang lagi kawan baik lelaki itu.

Jeon Jungkook seorang lelaki berwajah kacak dengan hanya mempamerkan bunny smile miliknye. Mempunyai suara emas yang mampu mencairkan hati si pendengar. Perwatakkan yang childish dan suka bermain-main. Tapi badan? Six pax! Kau ado?

"Saje... Kenape?" tanye TaeHyung pula.

"Tak delah... Kau nampak pelik. Kau suke Soo Young tu ke?" tanye Jungkook lagi sekali. TaeHyung hanya terdiam.

"Mestilah tak. Kau tahukan, Kim TaeHyung nikan suke permainkan semue perasaan perempuan. Kalau si Soo Young tu, mestilah laki ni pandang sebelah mate je." Yoongi membalas bagi pihak TaeHyung.

"Manelah tahu. Soo Young tu cantik. Ade darah kacukan pulak tu! Kawan-kawan die pun tak kurang cantiknya... Tapi... Susah nak pikat." balas Jungkook.

"Siape cakap susah nak pikat?" tanye TaeHyung sinis.

"Dari akhir tahun lepas kau cube usya Soo Young. Ape yang kau dapat cume makian die dan kawan-kawan die je." balas Yoongi.

"Itu... Aku main-main je. Kalau aku serius tu, mesti perempuan tu melutut menangis nakkan aku." balas TaeHyung tersenyum riak.

"Tapi... Diorang tak pernah bercakap dengan mane-mane lelaki apetah lagi rapat dengan diorang. Minjae seorang sahaja yang mampu mendekati diorang. Tu pun, die abang si Soo Young tu." balas Jungkook memandang TaeHyung atas bawah.

"Kalau macam tu... Ape kate kite jadikan bende mustahil tu sebagai mungkin terjadi? Kite akan main game dengan diorang bertige." cadang TaeHyung sambil tersenyum sinis.

"Game ape?" tanye Yoongi dan Jungkook serentak.

"Hancurkan hati 3 orang gadis idaman." cadang TaeHyung. Otaknya rancak memikirkan rancangan.
.

.

.
KORANG RASE APE CADANGAN SI TAEHYUNG NI? TAKUT PULAK NISS DENGAN TAEHYUNG NI. BY THE WAY, MACAM BIASE TOLONG VOTE, COMMENT DAN ADD NOVEL NI KAT READING LIST KORANG. DAN JANGAN LUPE FOLLOW NISS JUGAK.

Continue Reading

You'll Also Like

251K 24.5K 61
Ryan and Aaruhi The story of two innocent hearts and their pious love. The story of one sided love. The story of heartbreak. The story of longing a...
229K 13.6K 15
"ဘေးခြံကလာပြောတယ် ငလျှင်လှုပ်သွားလို့တဲ့.... မဟုတ်ရပါဘူးဗျာ...... ကျွန်တော် နှလုံးသားက သူ့နာမည်လေးကြွေကျတာပါ.... ကျွန်တော်ရင်ခုန်သံတွေက...
793K 46.4K 38
|ROSES AND CIGARETTES Book-I| She was someone who likes to be in her shell and He was someone who likes to break all the shells. "Junoon ban chuki ho...
4M 169K 63
The story of Abeer Singh Rathore and Chandni Sharma continue.............. when Destiny bond two strangers in holy bond accidentally ❣️ Cover credit...