BuLlIyInG LoVe[BxB]

Autorstwa Nad_Shah

115K 3.3K 262

Kalau nak tahu baca kalau tak nak sudah Tak tahu nak buat sinopsis macam mana>.< #bl #yaoi #bXb #mXm #No Bash... Więcej

Chap 1
Chap 2
Chap 3
Chap 4
Chap 5
Chap 6
Chap 7
Chap 8
NOTE
Note AGAIN?!
Chap 9
Chap 10
Chap 12
Chap 13
Chap 14
Chap 15
Chap 16

Chap 11

2.5K 111 6
Autorstwa Nad_Shah

Hi guys i'm back😅 sory sesangat sebab hilang lame giler so this time sis akan cuba settlekan ape yang patut harap korang maafkan sis ye😘 ape² just PM me okeh 😋





















"Maru?!" Al yang seharian berkurung di dalam biliknya menjengulkan kepala di muka pintu bilik Fujimaru.

"Apa kau nak?" Fujimaru yang baru selesai merokok muncul di balik jendela biliknya apabila mendengar orang memanggilnya.

"Aku bosan terperuk je dekat rumah kau tak ada plan ke nak keluar?"tanya Alfred sejak beberapa hari ini asyik terperuk je di rumah tanpa melakukan apa apa dan pergi ke mana mana sama sekali. So siapa je yang tak akan bosan kan?

"Why? Kau nak pergi mana mana ke?" Alfred menepuk dahinya apabila pertanyaan dibalas dengan pertanyaan pula jadinya. Someone please help me!!

"Kau ni kan!? Aku tanya kau sebab aku dah lama tak balik sini so kau lah bawakan aku pergi jalan jalan alang alang kita ada kat sini. Weh! Kita bukan duduk sini lama tau kau kena ingat tu! Lain lah kita dah habis belajar memang tahun depan pon aku okay terperuk je dalam rumah." bidas Alfred. Apa punya soalan lah Fujimaru ni.

"Iya aku tau lah kalau macam tu kau siap siap lah dulu sebab aku pon baru nak bersiap."

"Aku dah siap dah pon tunggu kau je lah." laju buat kerja si Alfred ni nampak gayanya.

Fujimaru tanpa berlengah terus masuk ke dalam bilik pakaiannya sementara itu Alfred bermain main telefonnya.






















"Hah!? Sini kau ajak aku?" tanya Alfred apabila Fujimaru memberhentikan kereta di sebuah cafe. Walaupun tidak ramai pengunjung di kawasan ini tapi cafenya nampak sangat famous.

"Kau ikut je lah jangan banyak bunyi aku dahaga!" ujar Fujimaru lalu keluar terlebih dahulu. Alfred yang melihat bergegas keluar dari kereta.

Kring kring

"Sela-" Iruka yang berada di kaunter terdiam apabila melihat kelibat yang ditunggu tunggunya selama ini.

Perasaan Iruka bercampur baur antara gembira marah kecewa terkilan sedih dan bermacam macam lagi. Sampaikan dia tidak tahu mahu menatap raut wajah Fujimaru pada saat ini.

"Kau nak apa Maru!?" Alfred yang sudah berada di depan kaunter terus memesan air berdasarkan menu yang tertera. Fujimaru yang mengelamun kembali ke alam nyata apabila disapa.

Fujimaru pon memesan airnya sambil matanya asyik melirik ke arah wajah Iruka yang manis. Sudah lama die mahu menatap wajah tersebut tapi apakan daya kerana meraka berjauhan sekarang ini.

Selesai memesan air dan sedikit dessert. Mereka berdua duduk di meja yang berdekatan dan Fujimaru duduk di bahagian yang boleh memandang ke arah kaunter supaya dapat mencuri lihat akan raut wajah orang yang dirinduinya.

"Oi!" jerit Alfred sampai melambaikan tangannya di hadapan Fujimaru yang sibuk mengelamun sampaikan tidak dengar sebutir apa pon yang dia katakan daripada tadi.

"Hmm." tu je yang keluar dari mulut Fujimaru? Alfred yang mendengar hanya mampu mengeluh halus dan menggeleng kepala.

"Lepas ni kau ada nak pergi mana mana ke?"

"Kenapa?"

"Aku tanya je. Ya lah mana lah tahu kan kau tiba tiba hilang aku macam mana?"

Fujimaru terfikir fikir akan soalan yang terpacul daripada mulut Alfred. Kalau ikutkan dia mahu berjumpa dengan Iruka memandangkan sudah lama die tidak bersua muka dengan Iruka. Tapi kalau dia hilang macam mana dengan si Alfred ni pula? Dia dah la lama tak balik Jepun kan sesat dia jugak yang susah nanti.

"Kalau aku nak pergi mana mana aku call pemandu suruh ambil kau kat sini jangan risau lah." balas Fujimaru akhirnya.

Alfred yang mendengar hanya mengangguk tanda faham. Ya lah siapa dia mahu menghalang kalau Fujimaru mahu pergi ke mana mana tanpanya, kan?

Selesai minum makan dan sembang punya sembang sudah sampai masa mahu tutup kedai memandangkan hari pon sudah semakin lewat.

"Kau nak balik bila ni?"

Fujimaru terus mendail nombor pemandu yang bekerja di rumahnya untuk menjemput Alfred di tempat mereka lepak sekarang ini.

"Kau tunggu je lah kat luar cafe ni. Sebab aku call dah pemandu suruh ambil kau."

Alfred terus berlalu pergi memandangkan Fujimaru seperti mempunyai hal yang dia mahu lakukan.

Fujimaru turut berlalu keluar setelah kelibat Alfred tiada apabila dijemput oleh pemandu milik keluarganya tiba.

Fujimaru mengeluarkan rokoknya dan menghisapnya sambil mengambil angin malam.

















Iruka yang selesai tugasannya ingin mengorak langkah untuk balik ke rumahnya.

"Hi!" tegur suara dibalik sunyinya malam dan jalan yang sekarang dia berdiri.

"What? How can i help you? Sir?" soal Iruka apabila memandang raut wajah Fujimaru yang berada di hadapannya sekarang ini.

Dia nak cakap baik baik, perlu ke?

"Haih!! Jom aku hantar kau balik?" pelawanya walaupun nampak dari gaya Iruka tidak mahu melayannya.

"No need! Thanks!" balasnya lalu mahu berlalu pergi tapi cepat cepat dihalang oleh Fujimaru.

"Please? We need to talk!" ujar Fujimaru lembut dan akhirnya Iruka menurut nak tak nak. Ya lah kan lagi melawan lagi teruk jadinya nanti. Sebelum apa apa berlaku baik dia bertolak ansur sedikit.




















"Nah!" Iruka meletakkan secawan air di hadapan Fujimaru dengan kasar. Tanpa mengendahkan Fujimaru, Iruka masuk ke dalam tandas untuk membersihkan dirinya.

Walaupun sejuk dan dia tidak mempunyai pemanas air tapi dia tak kesah sebab dia dah terbiasa lagi pon sekarang bukan musim sejuk. Kalau musim sejuk mahu beku jadinya nanti.

Selesai mandi dan siap berpakaian tidur dia duduk di atas katil dan di hadapannya Fujimaru asyik tenung ke arah dirinya sedari tadi.

"Kau nak cakap apa? Ke memang nak tenung muka aku je dari tadi?" kata Iruka straight to the point tanpa bengkang bengkok.

Fujimaru menarik nafas dan cuba untuk mengawal emosinya dengan baik agar dia tidak buat Iruka salah faham dengannya untuk selama ini.

Iya la sape je suka kena buli kan. And then hilang tanpa khabar pula tu.

"First of all i'm want to say so sorry about everything yang selama ini jadi. Aku tahu kau benci aku sangat sangat selama ni. So please forgive me? Kalau kau nak marah aku kau marah lah aku terima. Tapi aku nak minta sangat supaya kau tak benci aku. Boleh?" katanya sambil memandang raut wajah Iruka yang seperti tidak mahu dia berada di hadapannya.

Iruka terkejut sebab selama ini Fujimaru mana pernah mahu cakap baik baik dengannya. Nak nak bila mereka bertembung. Mahunya diberi kata kata yang amat menyakitkan hati jiwa dan raga.

"Kau tahu kan apa yang kau buat selama ni? Jadi kau yakin ke aku tak kan benci kau? Are you sure?"

"Ya aku tahu and i get it. I'm understand."

"So?"

Fujimaru menjadi kusut dan sedikit serabut apabila Iruka melayannya seperti itu.

Dia tidak terbayang langsung yang Iruka akan berubah sedrastik ini.

"Ada apa apa lagi ke? Aku nak tidur dah ni lagi pon esok aku kerja and sekolah."

"Can i-"

"Nope!!" bidas Iruka tanpa lengah.

Fujimaru menghembuskan nafasnya dan berlalu pergi sebelum Iruka menghalaunya lebih baik dengan sendirinya die mengundur diri. Ya lah hati orang kita tak boleh nak paksa kan.











































Heyyo guys😂
Anyone miss me🤪 i'm so sorry ye kalau dia buat korang semua murung becozz sis tak sambung sambung citer citer sis yang terbengkalai😂 banyak ye yang sis alami so sis akan sambung buat masa ni yeyyy😂

Okay okay jangan marah ye semua sis baca walaupun sis tak balas komen komen korg and sis happy tau sebb walaupun banyak yg kurg dari citer sis korg tetap support dn beri kata kata semangat dn tak lupa juga korg vote setiap chap citer sis🥺

Tq sooo much sebb suke citer sis and sudi bg sokongan walaupun korg tak knl sis😅

Anyway harap korg stay safe ye musim musim covid ni bahaya ye semua so plis jaga diri patuh sop and keep supporting me guys😂 sangat tiber ye di situ pape pon sis harap semua urusan korg dipermudahkan 😘 sayang korg🥰


Czytaj Dalej

To Też Polubisz

Nur Ilyani Autorstwa Qila Syukri

Krótkie Opowiadania

163K 668 4
Malang seorang siswi bernama Nur Ilyani. Koleksi lama yang telah diubah mengikut citarasa sendiri.
ADIK Autorstwa symeimei

Krótkie Opowiadania

325K 3.3K 23
Salah ke kalau minat abang sendiri? well dia abang aku kan? abang.. adik? kalau ikutkan.. akulah adik. Tu nama panggilan aku sejak dulu. Aku anak tun...
26.2K 2.2K 11
(SHORT STORY) IVY LAYLA X SYED MALIK EIDRUS "Allah tak bagi semua pada you, sebab nanti you lupa diri"- Malik "Awak ni comel lah!"-Layla Ini kisah Sy...
555K 1.4K 29
As in 6 December 2022: 1st place #18sx 1st place #lucah 1st place #malay 1st place #asrama Violet memilih untuk dimasukkan ke sekolah berasrama penuh...