[C] α΄Šα΄‡α΄Šα΄€α΄‹α΄€ ʟΙͺᴍΙͺᴛᴇᴅ ᴇᴅΙͺα΄›Ιͺᴏɴ [οΏ½...

By ParkKpopperz

99.6K 8.6K 1.7K

[❌Before ; HCD] [ βœ“Now; JLE ] " The reality is painful , right? " " Sekejam mana takdir yang telah ditetapkan... More

Jejaka Limited Edition
001
002
003
004
005
006
007
008
009
010
011
012
013
014
015
016
017
018
019
020
021 (edited)
022
023 [little edit]
024
025 [15+]
026
027
028
029
030
031
032
033
034
035
036
037
039
040
041
042
043
044
045
046
047
048
049
050
051 (open Q&A)
052
053
054
055
056
057
058
059 [Rindu tak?]
060 [Ending]
Announcement🌼
Just Read This

038

1.4K 128 21
By ParkKpopperz

❤️❤️❤️

And Yeah Aku tahu chapter ni bosan!
Aku merapu! Aku tengah kumpul untuk buat boom klimaks!

Aku tahu bosan tapi komenlah weh.
Sendunya Komen sikit.

Makin sikit komen korang makin lembablah aku update! 😂✔️


++++


JLE : 038💜
CHAPTER : Bodyguard +Open one by one 💜


++++


“Changwook hyung jaga pintu ni.”Pesan Jungkook kepada bodyguard yang bekerja dengan ayahnya. Dia cuma pinjam buat sementara. “Baik Tuan Muda. Tugas saya.” Changwook menunduk hormat. Jungkook tersengih bila Changwook masih memanggil nya Tuan Muda. Banyak kali menghalang , tetap juga dipanggil sebegitu.

Jungkook masuk ke dalam bilik persalinan dia dan Eunbyul. Dia lihat Eunbyul melangkah kearah satu arah. Tandas.

“Kook, sayang masuk tandas dulu.” Eunbyul meminta diri ingin ke tandas kerana dia rasa tidak selesa. Tergedek-gedek gadis itu melangkah kearah tandas.

Jungkook melihat Eunbyul yang menuju ke tandas. Telefon bimbit nya diletakkan diatas meja berhias. Sengaja dia menepuk bahagian meja berhias berdekatan dengan beg tangan Eunbyul. Bagi amaran dulu.

“Sayang hati-hati jangan kunci pintu.” Ujar Jungkook sedikit kuat. “Okay Jungkook!” Balas Eunbyul.

Jungkook menahan perasaan nya. Dia dah bagitahu Eunbyul tentang hal itu dan mereka bercadang untuk buat tidak tahu dan mereka akan kawal tentang percakapan mereka tentang bayi kerana tidak mahu membahayakan kandungan tersebut. Jungkook mendekati beg tangan Eunbyul, dia meneliti beg tangan Eunbyul di bahagian zip bahagian belakang beg tangan.

Peranti suara tersebut melekat di situ. Jungkook menahan nafas dan meneliti peranti suara tersebut. Nampaknya ia bukan sekali dengan camera jadi Jungkook senyum lega.

Macam mana Jungkook tahu?

Mingyu pernah tunjukkan dia macam mana rupa segala peranti kerana dulu Jungkook selalu juga menolong Mingyu. Jungkook menarik kerusi empuk dan dia duduk dihadapan beg tangan Eunbyul. Dia mahu bermain-main dengan lelaki misteri itu.

Seronok bukan?

“Apa ya nak buat kalau ada orang cuba nak ambil hak kita? Nasihat? Pukul? Atau gantung dia sehingga terbalik?” Nada suara yang perlahan tetapi cukup membuatkan telinga anda berdesing saat mendengar nada suara yang kedengaran psiko.

“Semut yang kecil pun manusia boleh pijak apatah manusia mahu memijak manusia? It's sounds good like paradise.”

“Ah, Jeon Jungkook kenapa kau cakap dengan diri sendiri? Aaah mesti tak sabar nak buru mangsa kan?”

“Let’s comeback Jeon. Ingat, Jeon Jungkook bukan pisau mainan tetapi pisau tajam yang mampu buat kau tak mampu bercakap.”

Cha Eunbyul keluar daripada tandas tanpa seluar legging nya. Jungkook yang mendengar derap kaki Eunbyul memandang kearah gadis itu yang meletakkan seluar legging nya atas sofa.

“Sayang.. wae?”Soal Jungkook pelik bila melihat raut wajah Eunbyul seperti memikir sesuatu. Eunbyul memandang Jungkook. Dia menarik Jungkook ke dalam tandas. Pintu tandas ditutup. Eunbyul mengambil seluar dalam miliknya yang diletakkan atas penutup tandas.

Dia tunjukkan pada Jungkook. Jeon Jungkook melihat seluar dalam milik Eunbyul. Ada tompokkan merah terang tidak seperti darah haid yang pernah dia lihat semasa membersihkan nya waktu Eunbyul bocor dahulu.

Jungkook mula teringat kata-kata Seokjin semasa berjumpa waktu petang di rumah Eunbyul.

“ Panties saya basah sikit ada darah.”Ujar Eunbyul seakan risau. Tangan Jungkook menepuk-nepuk lengan Eunbyul.  Dagu Eunbyul dipegang dengan ibu jari dan jari telunjuk. Jungkook merendahkan badannya sedikit.

Gojeongma~ Jin hyung cakap jangan risau, kalau ada darah tu tanda embrio menempel dekat dinding rahim sayang.. Jangan risau okay? Tak lama pun sayang, tempoh yang singkat je.” Jungkook mengulang kembali apa yang Kim Seokjin cakapkan. Eunbyul angguk sedikit.

Dahi Eunbyul dikucup lama kemudian dia melepaskan dagu gadis itu.

“ Kau berdiri dekat sini. Tunggu aku sekejap.”

Disebabkan Jungkook lelaki yang budiman. Jeon Jungkook melangkah keluar dari tandas menuju kearah beg galasnya. Dia mengambil seluar dalam milik Eunbyul dan tuala wanita. Sabun yang diatas meja berhias diambil.

Dengan cekapnya Jungkook meletakkan tuala wanita tersebut pada spender milik Eunbyul. Cha Eunbyul hanya melihat tindakan Jungkook. Dia tersenyum melihat betapa cekapnya Jungkook.

“Nah pakai, duduk dekat sofa . Selebihnya biar aku basuh.” Seluar dalam mula bertukar tangan. Eunbyul ambil yang baharu dilengkapi tuala wanita dan Jungkook mengambil yang terkena darah. Bibir Eunbyul jatuh menandakan dia kasihan dengan Jungkook.

“Eh Jung tak apalah saya basuh.”

“Sayang, tak apa Jung buat.
Duduk dekat sofa ya? Nanti aku datang.” Ujar Jungkook. Seusai memakai seluar dalam Eunbyul mula beransur keluar daripada tandas tetapi matanya Masih melekat pada Jungkook yang sudah mencangkung.

“Sayang I'm okay, duduk dekat sofa dulu.” Ujar Jungkook tanpa memandang kearah Eunbyul.

Eunbyul mencebik macam tahu tahu saja orang pandang dia lagi. Dengan pasrah dia berlalu  duduk di sofa. Badan disandarkan dengan rasa bersalah yang menebal.

Tidak lama kemudian Jungkook keluar daripada tandas sambil lap tangan pada bajunya. Anak mata hazel Eunbyul merenung Jungkook.

“Jungkook, duduk sini saya nak cakap dengan awak.”  Suara Eunbyul yang menggamit Jungkook kedengaran perlahan. Jeon Jungkook tanpa banyak cakap melangkah kearah sofa.

Tangan Jungkook yang sejuk kerana membasuh sebentar tadi Eunbyul genggam. Mata hitam berkilat itu ditenung lembut.
“Awak buat macam-macam untuk saya. That I change you to much Jungkook? I'm so lucky to have you.”  Rambut Jungkook diusap-usap. Pandangan yang penuh berterima kasih diberikan.

“Tak ada hal lah, kau gadis aku. Kalau aku cakap kau dah berjaya ubah aku. Maknanya kau berjaya. You taught me a lot baby, from
A to Z thanks for everything. ” Senyuman terbit di bibir manis Jungkook. 

Pipi gebu Eunbyul ditekup dan bibir Jungkook mengucup bibir merah jambu merekah dan munggil tersebut. Sengaja diselitkan bunyi MUAHH!

“Selesa ke kau nak menari nanti?”Soalan diberikan setelah bibir mereka terlerai. Eunbyul mengerdipkan mata. “Boleh je janganlah risau.” Eunbyul bersandar pada badan sofa sambil memegang bawah perutnya.

“Dah pukul 2:30 ni kita kena get ready untuk berkumpul nanti. Aku tukar baju dulu okay nanti aku tolong kau.” Jungkook mula bangun dan menuju kearah suite mereka yang berada dalam beg khas. 

Eunbyul hanya melihat tingkah laku
Jungkook yang ingin menuju kearah tandas tetapi ditahan oleh Eunbyul. Jungkook memusingkan badannya, apa lagi mak buyung ni nak?

Eunbyul menayangkan sengihan melihat wajah Jungkook yang berkerut tu. “Awak nak tukar dalam tandas? Tak payahlah . Depan saya saja lah, nak tengok badan ketak-ketak awak.”

Jungkook akur, macam tak biasa pula main tanggal-tanggal baju dengan Eunbyul. Jungkook menanggalkan t-shirt besar hitamnya. Mata Eunbyul ralit melihat otot badan Jungkook macam tak pernah tengok.

Kemeja hitam dicapai oleh Jungkook dan disarungkan pada badan. Jungkook pandang cermin untuk butangkan baju. Butang dua teratas dibiarkan terbuka.

Bahagian pinggang seluar tracksuit yang bergetah itu sudah dipegang bersiap-sedia ingin ditanggalkan. Jungkook memusing menghadap Eunbyul.

“So sayang, seluar ni aku tanggal sendiri ke kau nak tolong?”Jungkook sengih nakal, sengaja mengusik Eunbyul mana tahu terpancing. Eunbyul mengangkat sebelah keningnya.

“Kalau saya tolong tak keluar kita sekejap lagi.”Ringkas tetapi padu. Eunbyul tertawa kecil. Jungkook turut ketawa, gatal punya bakal bini.

Selesai menukar seluar dan tuck-in baju, Jungkook mengemaskan rambutnya. Sesekali dia mencuri lihat Eunbyul yang menggeledah bakul sederhana yang dia letakkan beberapa paket biskut.

“Sayang selesa tak tuala wanita tu? Ke senget?”Manalah tahu kan dia letak senget,
tak ke naya Eunbyul nanti terbela-bela seluar dalam. Eunbyul yang mengunyah biskut tu mengangguk. “Tak ada semuanya perfect.”

Jungkook melepaskan nafas lega. Dia mula mengimbau kembali step tarian mereka. Tangan nya mula sibuk melakukan gerakan.

“Eunbyul waktu point tangan tu sharp tahu.” Ujar Jungkook seperti jurulatih. Eunbyul hanya memasang telinga sambil mengingati segala bahagian dari awal hingga akhir.

Jeon Jungkook lelaki itu mula nak membebel tentang tarian mereka kerana dia teruja dengan tarian hebat ini. Bambi eyes milik Jungkook membulat menandakan seorang Jeon Jungkook sedang fokus.

“Nanti masa bahagian tengah aku pakai dulu topi lepastu aku bagi kau.” Bebel Jungkook. Jejaka itu mula bercakap sendiri. Cha Eunbyul yang melihat pasang senyuman sahaja.
Comel betul!

“Bahagian samcheon Jim tu catchy sikit so kau kena catch-up.” Tergelak Eunbyul mendengar perkataan samcheon Jim itu, amboi dia. “Arraseo sayang boleh buat lah. No hal~ ” Eunbyul menunjukkan ibu jarinya.

Jeon Jungkook memusing menghadap
Eunbyul yang masih bersandar. Tangannya menggamit supaya Eunbyul datang kearahnya.

“Sayang come here, your turn. Let me change it. You're my baby right?”Jungkook menepuk tangannya seperti memanggil bayi. “Absolutely!” Balas Eunbyul yakin dan kuat.

Eunbyul terus bangun dan terkedek-kedek kearah Jungkook. Riang rasanya dia kalau hari-hari macam ni. Eunbyul berdiri dihadapan Jungkook. Sempat Jungkook mencuit hidung mancung Eunbyul.

“Kau pakai baju aku memang senang lah nak tanggalkan.”Jeon Jungkook menarik hujung t-shirt miliknya itu keatas. “Saya suka baju awak, besar. Wangi.”Komen Eunbyul.

Eunbyul sekarang suka sangat pakai baju-baju Jungkook pastu melebeh je dekat bahu tu.

“Memanglah, Cuba aku pakai baju kau ada yang koyak.” Jungkook melipat baju t-shirt itu dan diletakkan ke dalam beg galasnya kembali.

Jungkook mencapai kemeja putih dan dihulurkan kepada Eunbyul. “Pakai kemeja putih ni.” Eunbyul menyarungkan ke badannya dan butang kemeja dibutangkan.

“Seluar slack putih~” Berima nada Eunbyul apabila Jungkook memberikan dia seluar slack putih. Jungkook berada disisi Eunbyul, bersiap-sedia jika Eunbyul ingin terjatuh atau apa-apa sahaja. Eunbyul tuck-in kemeja putih dalam seluar. Sementara Eunbyul memakai coat putihnya, Jungkook memakaikan Eunbyul chocker putih.

“Thank you Kook!” Eunbyul berterima kasih. Jeon Jungkook jejaka itu mengangkat Eunbyul dan didudukkan atas meja berhias. Dua bahagian tangan kekarnya mengunci pergerakan Eunbyul. Jarak mereka yang rapat membuatkan Eunbyul terkelip-kelip mata.

“Cium pipi.”Bisik Jungkook yang wajahnya dihadapan Eunbyul. “Bukan setakat pipi,bibir seksi awak ni sekali.” Bibir munggil merah jambu Eunbyul bertemu dengan kulit bibir merah jambu Jungkook.

Waktu ni mesti tengah gementar tetapi dia orang ni masih boleh bercium buat drama romantis tv3.

🌼🌼🌼


“Sayang, pergi bilik persalinan Tae dengan Hwa dekat depan kita ni.” Arah Jungkook, dahi Eunbyul dikucup sedikit dan memeluk gadis itu. Eunbyul memeluk pinggang Jungkook.  “Aku nak cakap dengan Changwook hyung sekejap.” Jungkook menunding kearah Changwook yang berdiri dekat dengan mereka.

Cha Eunbyul memandang Changwook,
disapa lelaki itu ramah.

“Annyeonghigaseyo abang Changwook.”Sapa Eunbyul dengan senyuman. “Cik Eunbyul juga.”Balas Changwook sopan. Cha Eunbyul mengucup pipi kiri Jungkook dan mula melangkah kearah pintu bilik persalinan Kim Taehyung dan Min Junghwa.

Macam tak jumpa balik je cium-cium tu.

Pintu bilik persalinan itu dibuka oleh Eunbyul, jelas kelihatan Taehyung yang memakan keropok udang dan Junghwa bermain telefon bimbit nya.

“Tae! Hwa! Byul is coming!”Eunbyul membuat kan matanya bila Junghwa dah lempar telefon dia dekat Taehyung dan mula menerpa kearah Eunbyul si genit itu. “Byeong!!”

Pintu bilik persalinan itu tertutup.

Jeon Jungkook memandang Changwook.

“Changwook hyung kalau ada orang nak masuk kata staff ke apa, junior senior ke, pekerja nak kutip sampah dalam bilik ke jangan bagi.” Ujar Jungkook seperti berbaur arahan.

Jungkook tak boleh nak brain apa yang lelaki misteri tu buat sebentar tadi, ambil minyak wangi milik Eunbyul. Dia tahu tak, minyak wangi tu Jungkook yang hadiah kan dekat Eunbyul. Suka hati mat lampir je nak ambik.

“Baiklah.”Balas Changwook. “Jangan percaya kalau ada orang tawarkan hyung air ke apa ke.”Jeon Jungkook memeluk tubuh.
Changwook sekadar tergelak kecil. “Baik Tuan Muda saya tahu,saya kan dah berpengalaman.” Bahu Jungkook ditepul sedikit.

“Arraseo, Jungkook pergi dulu.”

“Jungkook-ah buat yang terbaik.”

Changwook memberi kata-kata semangat dan tersenyum. Jungkook mengangguk dan menuju kearah bilik persalinan TaeHwa.

🌼🌼🌼

     15 minit sebelum acara bermula semua perserta berkumpul di belakang pentas. Berada di suatu ruangan yang menempatkan satu board yang besar memaparkan nama setiap pasangan yang membuat persembahan tetapi ditutup oleh kain hitam.

Macam biasa mereka bergurau senda sesama sendiri.  Berkumpul dalam beberapa kelompok.  Belakang pentas yang penuh dengan gelak tawa membuatkan suasana terlihat ceria seperti mereka tidak bertarung sesama sendiri untuk pertandingan separuh akhir.

Bunyi derap tumit tinggi dari jauh membuatkan beberapa perserta memalingkan wajah ke arah belakang. Professor Kim Sunmi si guru yang sepenuhnya dalam bidang tarian ini dan juga yang menguruskan segala pertandingan mula menuju kearah mereka.

Kim Sunmi berdiri dihadapan board besar itu. Para perserta mula berkumpul memberi tumpuan.

“Annyeong, saya Kim Sunmi professor kamu semua, tahniah for all of you yang berjaya mara ke separuh akhir. And yeah I know you all ada yang bukan dalam fakulti Seni dan Kebudayaan. Which is Tzuyu dari bidang perniagaan, Yeonjun , TaeMi and Ahra dari bidang Seni lukis. Also saya bangga dengan pelajar-pelajar saya. Thank you guys.” Professor cantik dan bertubuh tinggi lampai itu menepuk tangan nya.

“Kamsahamnida ssaem!”

Kim Sunmi tersenyum, dia memulakan topik yang ingin dicakapnya. “Seperti biasa setiap pusingan yang mendapat tempat pertama untuk minggu sebelumnya dapat menentukan kedudukan persembahan selepas sahaja acara berakhir.”

Para perserta mula fokus, mereka tidak mengetahui keberapa nombor mereka untuk membuat persembahan. Jungkook memandang gadis nya Eunbyul. Bahu gadis itu dipeluk. Gadis ini memang menyukai menempel macam koala dengannya.

“Inilah kedudukan persembahan yang telah diaturkan oleh Jeon Jungkook dan Cha Eunbyul. Pemenang bagi pusingan suku akhir.”

Kain hitam tersebut ditarik.

Mata-mata mereka mula mencari nama mereka.

“Kim Taehyung dan Min Junghwa nombor satu, nombor dua Kim Mingyu dan Kim Mia, ketiga Kang Daniel dan Lee Juda, Keempat Park Jimin dan Kim Rara, Kelima Kim Jong In dan Ahn Yoona, Keenam Choi Yeon Jun dan Baek TaeMi, Ketujuh Jung Hoseok dan Lee Nara, Kelapan
Kwon Soonyoung dan Go Ahra , Kesembilan Wen Junhui dan Chou Tzuyu dan yang terakhir
Jeon Jungkook dan Cha Eunbyul.” Kim Sunmi membaca setiap satu persatu giliran mereka.

Jeon Jungkook dan Cha Eunbyul pasangan itu senyum manis. Mereka tahu persembahan akhir memberi banyak manfaat. Kim Taehyung mencuit lengan Eunbyul. Eunbyul pandang Taehyung yang disebelah nya. “Yah ni mesti kau kan yang letak aku nombor satu.” Teka Taehyung.

“Mestilah, kan kau ada kata yang kau nak buat persembahan first so I'm fulfill it.”Eunbyul membuat gaya pistol. Taehyung senyum teruja kerana dia memang mahu membuat persembahan awal kerana bahu nya sakit jadi dia tidak mahu berlama. “Gomawo!” Pipi gebu Eunbyul dicubit.

“Stanby lagi 10 minit kamu semua akan
naik pentas dan ambil tempat masing-masing. Lima dibahagian kanan perserta 1-5 dan lima dibahagian kiri 6-10.”

“Alright prof!”

Semua perserta berterima kasih kepada Jungkook dan Eunbyul yang meletakkan kedudukan persembahan. Mereka perlu redha kerana semua dah ditentukan.

Kim Sunmi menunduk hormat dan berlalu pergi. Para perserta mula membuat hal masing-masing.

Psst! Pentas diorang macam rancangan
Hit The Stage. Boleh search ya dekat YouTube. By the way ada satu tarian dekat hit the stage yang akan digunakan bagi tarian untuk pusingan akhir untuk Jungkook dan Eunbyul.

Cha Eunbyul menarik lengan sasa Jungkook supaya duduk di tempat berdekatan. Mereka duduk atas kerusi yang tersedia. Jungkook memusing menghadap Eunbyul. Rambut perang Eunbyul dibelai-belai.

“Jungkook, saya rasa mual. Can you get me dacquoise ? Dekat meja depan tu je.” Eunbyul menunjukkan meja yang memang tidak jauh hanya dua meter dari mereka. Sejak tadi biskut tu menjadi tumpuan Eunbyul. Waktu Jimin mengambil biskut tersebut sebentar tadi Eunbyul hanya lihat. Macam sedap lah pula.

Tekak yang terasa loya disentuh.

“Tunggu sini sekejap, aku pergi ambil. Kau tengok aku tahu?”Peha Eunbyul ditepuk lembut. Tergelak kecil Eunbyul mendengar ayat Jungkook. “My eyes always on you honey.” Tangan Jungkook dikucup.

Eunbyul melihat gelagat jejaka itu yang menuju kearah bakul biskut. Diambil tiga plastik biskut yang dibungkus. Dengan pakaian all black. Membuatkan Jungkook makin kacak dan bergaya walaupun selalunya dia memang berpakaian hitam sentiasa. Tidak sampai dua minit Jungkook kembali bersama biskut dan air mineral.

(This is dacquoise!)


Tanpa disuruh Jeon Jungkook membuka plastik biskut dan biskut dacquoise  yang mempunyai krim mentega dan karemel diberikan kepada Eunbyul. Satu lagi dimasukkan ke dalam mulutnya.

“Feel better?”Soal Jungkook. Eunbyul menyandarkan kepala pada bahu Jungkook. “Urm..” Gumam Eunbyul.

“It’s good bila kita buat last Performance.” Ujar Jungkook seakan lega dengan keputusan yang mereka buat. Mereka menarikan lagi Michael Jackson jadi semestinya untuk persembahan penutup bagi separuh akhir bermakna.

Ditenung wajah Eunbyul yang tidak pernah jemu dia lihat. Sejak kecil melihat wajah ini Jeon Jungkook rasa bahagia. Setiap masa dia berdoa agar jodoh memihak kepada mereka.

“We’ll do our best and make it like our stage. We'll make the legendary stage.” Eunbyul alihkan kepalanya dan mula melahap biskut sehingga habis.

“Sayang.. krim.” Tegur Jungkook. Eunbyul membulat kan mata, tangan mula ingin menyapu kawasan bibir tetapi dihalang Jungkook.

“Jung tolong Byul.”

Rahang Eunbyul dipegang dengan lembut, tanpa menunggu Jungkook menyatukan bibir merah jambu mereka berdua.

TO BE CONTINUE 🌼
❤️2653 WORDS ❤️

For those yang muak tgk bila last scene je mesti nak cium! Hei aku punya cerita sukahati lah😂
This is romance genre.





Continue Reading

You'll Also Like

5.7K 376 10
πŸππƒ πŠπ€π‘π˜π€ πŠπ„πƒπ”π€ "The lighten of my life slowly becoming the darkness." Seseorang pasti akan berkata, lupakan kisah silam buruk yang meng...
116K 560 24
Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membangunkan sebuah syarikat yg mempunyai banya...
295K 15.1K 48
( ssars love written series 1 ) Cinta rumit Faeeq Elhan, Eryna Safia. Β© ssarserans december story 2022
289K 10.2K 101
"Aura dia... Lain macam. Susah dijangka dan susah untuk diluluhkan hati sebeku ais batu. Tunggu masa untuk dia cair dengan panahan cinta si isteri ya...