Marvel memes

By Percabeth18_8

51.7K 3.9K 579

מיועד לאנשים שמכורים למארוול כמוני:) או סתם משועממים More

daddy issues
בהמשך לפוסט הקודם- daddy issues
מלחמת האינסוף
קפטן הקרח
ציפיות
הנוקייה של לוקי
חברים לנצח
לוקי 😍
הכלבלבים של מארוול
מלך האריות
חתלתולים לנקמה!!
אומיגאדדדד
מלחמת המינים
תנו לחיות לחיות מארוול😂
אהבה 😻
לוקיייי!!!! 😍😍😍😍😍😍😍
מלחמת אזרחים שנייה
ספיישל לוקי 😻
דוגמני על!!
מונהלוקי
שאלה לחיים
טיפים שימושיים
כריסמססססס🎄🎄🎄
הדברים שקורים כשת'ור שתוי
המוח שלי התפוצץ😱😱
אם מארוול היה די. סי
מיץ החיים
טוני משתעמם....
טוני מוצא את הנפש התאומה שלו
הדור הבא של הנוקמים
הרגע הזה ש...
נסיך ונסיכת השנה 😻
פטיש ממוצע לאדם ממצוצע
מוזר...
אם פפר הייתה באותו רגע
היושששש
טוני חסר מילים
לוקי ונטשה
הודעה
ת'ור צופה מלמעלה
רומנטיקה עם האלק 😂😂
ת'ור והפטיש
סיפור חדש
פיורי הפך להיות PG13
לוקי מקבל סדרה משלו!!!!!
אם אנטמן היה במלחמת האינסוף
המכונה של קוויל
Disney VS Marvel
התיאור של החיים שלי 😭😂😂
ברוס וטוני...
בן כמה אולטרון
קפטן מארוול
קשרים קשרים
מה הוקאיי צריך??
ת'ור מתנהג כמו שמוק😂😂
ספר חדש!?
ספיידי
ספיידרמן הולך למות!??!!!???
לוקי לא מאומץ??
הסכין הכיפי של לוקי
תודה😍😍😍😍
הכנתי שאלון מארוול 🤗🤗
חתולי האינסוף
אתם פאקינג מדהימים!
מה קורה כש..
אני צריכה עזרה 😫
הקדשה
ת'אנוס המפוקסל
מה באמת קרה כשויז'ן פגש את ת'אנוס
marvel VS dc
איירון מן VS באטמן
פיטהובן
כל השיפים של מארוול!!
המשך
אחרון ודי
האיחוד המרגש (טוני ופיטר)
הזנחה??
דוקטור סטריינג
התיק המושלם
סטאקי😻😻
איך לגלות בוגדים
ונום
כמו הקפטן
מה אתם רואים?
למה הוקאיי לא היה במלחמת האינסוף
כולנו היינו במצב הזה
המספיילר
R. I. P Stan Lee
אולטרון
קוויקסילבר
OMG
שומרי הגלקסיה
Barbie girl
הבז הנוקם
הנסיכה הקסומה
סיפור חיי
מרתון ספיידיפול ❤❤
שינוי קטן
סוגי אנשים
הפתעה!!
הנוקמים 4
נעלי בית לחורף
גאמורה ❤❤❤
מטורף!!
איך (לא) להרוג רובוט
סיפור אהבה
הנוקמים 4!!!!
מלפפון האימה
אגדות?
שינויים?
פיטר😔😔
אתגרים
שייכים למארוול!!
הנוקמים 4
גניבות בעולם הסרטים
עדכון
הקרנת הבכורה
החתולייה של מארוול
הם גדלים כל כך מהר...
חיילי השנה
מלך האריות
מם מקורי!!(:
הודעה\בקשה
מידע סודי
איך ספיידי הפך לנוקם
😍🐕
OMG!!!!!!!!!!!😲😲😲😲😲😲😲
צפיות בטריילר
ברכת האוונג'רס
3K
קהוט, שוב...
גם גיבורים בוכים
...
איך ספיידרמן יחזור
גאוני
טריילר האימה
ציפיות ומציאות
הדונאטס האחרון ☠☠
מה לעשות ביום יפה
מעלית אל העתיד
מה באמת קרה להוקאיי
סוף כל סוף
ספיידי
בוב הבנאי
טום נגד טום
מה באמת חשוב בחיים
מאחורי הקלעים
האלק מולד
הצד האפל של ספיידי
נעלוקי 😂😂
כשת'אנוס גילה את הרשת
חבר חרא
נקודה קטנה למחשבה
כל כך נכון!!!
אבולוציית העכביש
פלייליסט פיטר פארקר
חייל השנה
מונולוג
התבגרות
Marvel VS DC
One Last Time
Get Help
R. I. P Avengers
ביי
אכזבות בחיים
סקוטי
Some people
תביעות וזה
סטאר לורד VS הצרעה
הפכים?
רצון
I Love You 3000
הסבר (לפרק הקודם)
מה קורה כשלוקי שיכור...
כולם אוהבים את גוס❤️❤️
בדיחות טוק טוק וזה..
הכפפה האולטימטיבית
סגנונות שיער
איזה שנה אתם בוחרים?
טום הולנד עוזב😭😭😭😭😭😭😭
הלוואי
איך מלחמת האינסוף היה אמור להסתיים
תכשיטים שכל אחד חייב!!!!
ששששש
שתי מצבים
סוגי נסיכים
לוקי....
לוקי כל יכול
איי איי קפטן
💔
אני הולכת לגרום לכם לבכות
המלתחה של ספיידרמן
We Love You
פיטר וכפפת האינסוף
אז מה קרה כשראיתי את הנוקמים מלחמת האינסוף
תמיד איתך
מה קורה בינתיים עם טוני ונטשה בחיים שאחרי
פיטר ומורגן ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😭💔💔💔💔💔💔💔

אז מה השלב הבא של מארוול???

164 11 3
By Percabeth18_8

אז... אני הולכת לשתף אתכם בכל מה שאני יודעת על השלב הבא של מארוול (למרות שרוב הסיכויים שאתם כבר יודעים, אני פשוט ממש מתרגשת לקראת השחרורים שאני אעשה את זה בכל מקרה 😅😅😅😅😍😍😍😍😍😍) 


Eternals

בימים אלה מתחילים לעבוד במארוול על עיבוד קולנועי ראשון ל"נצחיים", The Eternals, דמויות ותיקות בעולם הקומיקס של מארוול, שהוצגו לראשונה בפני הקוראים בשנות ה-70, אך לא זכו עדיין לחשיפה נרחבת בסרטים או בסדרות של מארוול. כמו רוב הדמויות הבולטות של אימפריית הקומיקס הוותיקה, גם הנצחיים נהגו על ידי ג'ק קירבי, ונהנו מריצה מוצלחת בשנות ה-70, אחריה יצאו לפגרה של כמה שנים, חזרו לקאמבק קצר בשנות ה-80 והוקמו לתחייה (כולל מתיחת פנים עלילתית יסודית) על ידי סופר הפנטזיה ניל גיימן ב-2006.

הנצחיים הם קבוצה של אנשים בעלי כוחות מיוחדים שהונדסו על ידי השמיימיים (Celestials) - קבוצה של טיטאנים קוסמיים, שנהגה לבצע ניסויים בשלל גזעים מרחבי היקום, והנדסה גם בני אדם, ויצרה מהם גזע בעל כוחות על. הנצחיים נוצרו על מנת להגן על העולם מהתוצאה של הניסויים שפחות הצליחו - קבוצה שנקראת הסוטים (Deviants). הנצחיים הם בעלי עוצמה פיזית על-אנושית, וחלקם יכולים גם לעוף, להקרין ולשגר קרני אנרגיה שונות מידיהם ועיניהם, ליצור אשליות חזותיות, ליצור שדות כוח שמגנים עליהם מפני התקפות ולהשתגר מנקודה לנקודה.

אלמנה שחורה

בפברואר 2004 "סרטי ליונסגייט" רכשו את זכויות העיבוד למסך של דמותה של , ובאפריל שלאחר מכן הכריזו על הבמאי דייוויד הייטר כמי שיכתוב ויביים את הסרט, יחד עם הפקתו של . ביוני 2006, "סרטי ליונסגייט" נטשו את הפרויקט והזכויות שבו לידיהם של . הייטר ואולפני מארוול ניסו להשיג מימון נוסף על מנת לפתח את הפרויקט, אבל הייטר "מעולם לא חש שמצאנו מקום שמוכן לקחת את הסרט, ואת הדמות ברצינות". כישלון הפרויקט הותיר את הייטר "שבור לב", אך הוא עדיין קיווה שהסרט יופק "יום אחד".

ב , אולפני מארוול ניהלה משא ומתן מוקדם עם על גילום דמותה של האלמנה השחורה ב, אם כי היא לא יכלה לקחת את התפקיד בשל התחייבות קודמות לסרט אחר בכיכובה. ב 2009, חתמה על חוזה לגילום דמותה של האלמנה השחורה, עם אפשרות לכיכוב במספר סרטים. ב , במהלך קידום הפצת המדיה הביתית של "איירון מן 2", אמר נשיא אולפני מארוול, , חשף כי התקיימו דיונים עם ג'והנסון לגבי הפקת סרט סולו שיתמקד בדמותה של האלמנה השחורה, אך עיקר המיקוד של אולפני מארוול נמצא כעת על "". ג'והנסון שבה לגלם את דמותה של האלמנה השחורה בסרט זה, וכן בסרטים שבאו אחריו: "", "", "", "", ו"". לאחר הפצת הסרט "עידן אולטרון", ג'הונסון חשפה שמספר הסרטים בחוזה שלה הורחב מאז שהיא חתמה לראשונה על מנת להתאים ל"ביקוש של הדמות", מכיוון שאולפני מארוול לא צפו את "התגובה האדירה" של הקהל לביצועיה בתור האלמנה השחורה.

בפברואר , פייגי אמר כי לאחר שהם חקרו את עברה של האלמנה השחורה ב"עידן אולטרון", הוא היה רוצה לראות אותו מתרחש בסרט סולו, שרוב עבודת הפיתוח עבורו נעשתה, כולל טיפול "די מעמיק" של ניקול פרלמן, שכתב בשיתוף פעולה את התסריט עבור "". באפריל שבא לאחר מכן, ג'והנסון הביעה עניין בכיכוב בסרט סולו של האלמנה השחורה, ואמרה שהפרויקט יתקדם על פי הביקוש מהקהל. ביולי, הייטר הביע עניין בהחייאת את הפרויקט עבור אולפני מארוול, ובחודש שלאחר מכן, הבמאי ניל מרשל אמר שהוא "ישמח לעשות סרט על האלמנה השחורה", ואמר כי הוא מרגיש שהדמות "ממש מעניינת מכיוון שאין לה מעצמות-על, יש לה כישורים יוצאי דופן, והעולם שממנו היא באה, בתור המתנקשת לשעבר של ה, אני מוצא את זה מרתק באמת". באפריל , ג'והנסון דיברה יותר על האפשרות לסרט סולו עבור האלמנה השחורה ועל הפוטנציאל לחקור "שכבות" שונות שנראו בסרטים השונים עד כה, אך גם ציינה כי "כרגע אני חושבת שהדמות הזאת מנוצלת היטב בחלק הזה של היקום". בזמן שהוא קידם את "", פייגי ציין כי בשל לוח הזמנים המתוכנן של הסרטים, כל סרט פוטנציאלי על האלמנה השחורה יהיה במרחק של ארבע או חמש שנים. פייגי הוסיף כי אולפני מארוול "מחויבת מבחינה יצירתית ורגשית" להפיק את הסרט על האלמנה השחורה בסופו של דבר.

ביולי 2016, , במאי הסרטים "הנוקמים" ו"עידן אולטרון", הצהיר כי הוא פתוח לבימוי סרט סולו על האלמנה השחורה, מתוך תחושה שהוא מסוגל לעשות "מותחן ריגול", כמו סרט בסגנון של . באוקטובר, ג'והנסון התייחסה לסרט הפוטנציאלי כ"פריקוול", ואמרה: "אתה יכול להחזיר אותו לרוסיה, תוכל לחקור את תוכנית 'האלמנה השחורה', יש כל מיני דברים שאתה יכול לעשות עם זה". היא הזהירה שאולי היא לא תרצה "ללבש חליפת-עור ​​הדוקה" במשך זמן רב. בפברואר הבא, ג'והנסון אמרה שהיא תתמסר להפקת כל סרט פוטנציאלי על האלמנה השחורה שיהיה "מדהים, זה צריך להיות הגרסה הכי טובה שהסרט יכול להיות, אחרת לא הייתי עושה את זה... [זה] חייב להיות בעל עצמאיות וסגנון משלו וסיפור משלו". בעקבות הפיתוח והתמיכה הציבורית בסרט סולו לדמותה של האלמנה השחורה, אולפני מארוול החליטו בסופו של דבר כי "הזמן הטוב ביותר להתקדם עם הפרויקט" יהיה בתחילת השלב האחרון של היקום הקולנועי של מארוול בשנת 2020.

באוקטובר 2017, פייגי נפגש עם ג'והנסון על מנת לדון במציאת הבמאי לסרט הסולו הפוטנציאלי, עוד לפני שאולפני מארוול החלו להיפגש עם תסריטאים לפרויקט, כולל ג'ק שייפר. שייפר נפגשה שוב עם פייגי בדצמבר, ונשכרה לכתיבת תסריט לסרט לפני סוף שנת 2017. שייפר וג'והנסון היו אמורות לדון על בימוי הסרט בתחילת פברואר 2018. אולפני מארוול החלו להיפגש עם במאיות פוטנציאליות שיסכימו לקחת על עצמן את הפרויקט. בסוף אפריל, האולפנים נפגשו עם יותר מ-65 במאיות פוטנציאליות לפרויקט תוך כדי חיפוש "יסודי ביותר", כולל הבמאיות דניז גמזה ארגובן, - שבסופו של דבר נבחרה לביים פרויקט אחר של אולפני מארוול, "" - אמה אסנטה ולין שלטון. בחודשים הבאים, רשימת הבמאים צומצמה לכדי 49 במאיות, שמתוכן שלוש הבמאיות , אסאנטה ו נפגשו עם פייגי וג'והנסון ביוני. שורטלנד קיבלה את תמיכתה של ג'והנסון, שהעריצה את הסרט הקודם שביימה " בשנת , וחודש לאחר מכן היא נשכרה למלאכת בימוי הסרט

הפלקון וחייל החורף

בהמשך לעלילות "הנוקמים סוף המשחק", סאם וילסון/פלקון ינסה להיכנס לנעליו הגדולות של בהסתגלותו לתפקידו החדש כקפטן אמריקה, לאחר שקיבל את נטל התפקיד מידיו של רוג'רס המזדקן. גם ידידו הוותיק של רוג'רס מימי מלחמת העולם השנייה - ג'יימס בארנס - יאלץ להסתגל לעולם מחדש, וזאת לאחר שמרבית חייו שירת כחייל שטוף מוח את ארגון תחת הזהות חייל החורף. 

Shang-Chi

ז מי זה שאנג-צ'י? שאנג-צ'י הוצג לראשונה בשנת 1973, בחוברת הקומיקס Special Marvel Edition מספר 15, ונוצר על ידי סטיב אנגלהאט וג'ים סטרלין.

שאנג נולד בסין והוא בנו של פושע בינלאומי ועשיר בשם פו-מנצ'ו (Fu Manchu) ואישה אמריקאית. שאנג גדל והוכשר באומנויות לחימה קפדניות על ידי אביו ומדריכיו, במטרה להפוך אותו למתנקש קטלני עבור ארגון הפשע של אביו ששאף להשתלט על העולם. שאנג גדל בסביבה מאוד מבודדת והיה בקשר מאוד מוגבל עם הוריו. כשהוא פגש את אביו, נתגלה לו שכל האימונים שנערכו לו היו מכוונים לאיזה יעד הומניטרי גדול. לשאנג לא היה ממש דעת ואופי משל עצמו, חוץ מאשר לכבד את אביו בנאמנות מוחלטת. במפגש הראשון שלו עם העולם החיצון, הוא נשלח למשימת רצח באנגליה. היעד שלו היה לרצוח את ד"ר ג'יימס פיטרי (James Petrie), שהיה מקושר לקצין הבריטי סיר דניס ניילנד סמית' (Sir Denis Nayland Smith) שהוא אחד מאויביו של אביו, פו-מנצ'ו. במהלך המשימה, שאנג פגש את סמית', שגילה לו את האמת על אביו, ועל כמה שהוא אדם מרושע. שאנג מצליח להימלט, ומאוחר יותר פגש את אימו שהתגוררה בלונדון. היא אימתה לו את הסיפורים על חיי הפשע של בעלה לשעבר פו-מנצ'ו, ושאנג נשבע להיות מעתה ואילך האויב של אביו, והקדיש את חייו להפלת האימפריה הפושעת שלו. שאנג-צ'ו הפך לבן-בריתו של סיר דניס ניילנד סמית', ופעל איתו בין היתר במשימות של ארגון הביון הבריטי "MI6". בשלב כל שהוא בקומיקס, הוא גם חובר לקבוצת הנוקמים.

חוץ מהיכולת של שאנג-צ'י לשכפל את עצמו לאינספור כפילויות של עצמו, הוא נטול כוחות-על. אך הוא נחשב לאחת מהדמויות הכי חזקות ביקום של מארוול מבחינת אומנויות לחימה וקרב מגע, והוא אפילו זכה לכינוי "המאסטר של הקונג-פו". בגלל השליטה שלו בצ'י (Chi – מונח שמתאר את אנרגיית החיים בפילוסופיה הסינית) רוב בני האדם הרגילים לא מתקרבים ליכולות הלחימה שלו.


וונדה-ויז'ן

ב 2018, דווח כי עוסקים בפיתוח מספר מיני-סדרות עבור שירות הזרמת המדיה החדש של , "", שיתמקדו בדמויות מ"הדור השני" של סרטי היקום הקולנועי של מארוול שלא היו להם ואף לא סביר שיהיו להם סרטי סולו משלהם, כמו דמותה של ; שחקנים שגילמו את הדמויות בסרטי היקום היו עתידים לשוב ולגלם את דמויותיהם עבור מיני-הסדרות, כולל . מיני-הסדרות השונות התעתדו לכלול שישה עד שמונה פרקים לכל מיני-סדרה, עם "תקציב [גדול] שיתחרה באלו של הפקת אולפנים מרכזית", ולהיות מופקות על ידי עצמן ולא על ידי חטיבת הטלוויזיה של מארוול שהיו אחראיות להפקת סדרות טלוויזיה אחרות ביקום הקולנועי; נשיא אולפני מארוול, התעתד לנקוט "תפקיד מעשי" בליווי תהליך הפיתוח של כל מיני-סדרה, זאת תוך כדי התמקדות ב"המשכיות של העלילות" עם הסרטים ו"טיפול" בשחקנים שיגלמו את דמויותיהם מהסרטים. בסוף אוקטובר, נודע שוויז'ן, בגילומו של , צפוי למלא תפקיד גדול במיני-הסדרה, שתתמקד במערכת היחסים שלו עם מקסימוף. בחודשים שלאחר מכן, דווח על כותרות שונות למיני-הסדרה.

בינואר 2019, ג'ק שייפר נשכרה כמפיקה בפועל למיני-הסדרה לאחר שעבדה בעבר כתסריטאית בסרטים "" (2019) ו" (2020) עבור אולפני מארוול. שייפר אמורה לכתוב את התסריט עבור פרק הפיילוט ולהפיק את הסדרה. באפריל 2019, אולפני דיסני ואולפני מארוול הכריזו רשמית על הסדרה, שתישא את השם "וונדה-ויז'ן" ("WandaVision"). בהמשך החודש, אולסן ציינה כי חלקים מהסדרה יתרחשו ב. באוגוסט, הבמאי נשכר למלאכת בימוי מיני-הסדרה, שתכלול שישה פרקים. בכנס הדו-שנתי של דיסני, D23 Expo, פייגי תיאר את הסדרה כחלק מ"סיטקום קלאסי" וחלק מה"אפוס של מארוול ", והציג טיזר לסדרה ששילב קטעים מסרטים קודמים של היקום הקולנועי בהם מופיעים מקסימוף וויז'ן עם תמונות מתוך "".

לוקי

ב 2018, דווח כי עסוקים בפיתוחן של מספר מיני-סדרות עבור שירות הזרמת המדיה החדש של , "", שיתמקדו בדמויות "הדור השני" של סרטי היקום הקולנועי של מארוול שלא היו להם ואף לא סביר שיהיו להם סרטי סולו משלהם, כמו דמותו של ; שחקנים שגילמו את הדמויות בסרטי היקום התעתדו לשוב ולגלם את דמויותיהם עבור מיני-הסדרות, כולל . מיני-הסדרות השונות התעתדו לכלול שישה עד שמונה פרקים לכל מיני-סדרה, עם "תקציב [גדול] שיתחרה באלו של הפקת אולפנים מרכזית", ולהיות מופקות על ידי אולפני מארוול עצמן ולא על ידי חטיבת הטלוויזיה של מארוול שהיו אחראיות להפקת סדרות טלוויזיה אחרות ביקום הקולנועי; נשיא אולפני מארוול, התעתד לנקוט "חלק מעשי" בליווי תהליך הפיתוח של כל מיני-סדרה, זאת תוך כדי התמקדות בהמשכיותן של עלילותיהם של מימי-הסדרות עם הסרטים ו"טיפול" בשחקנים שיגלמו את דמויותיהם מהסרטים. בנובמבר, מנכ"ל דיסני, , אישר כי סדרה שתתמקד בדמותו של לוקי נמצאת בתהליכי פיתוח ושטום הידלסטון צפוי לשוב לגלם את דמותו.

בפברואר 2019, מייקל וולדרון נשכר לתפקיד השואו-ראנר והמפיק בפועל של הסדרה. וולדרון גם כתב את התסריט עבור פרק הפיילוט. הסדרה הייתה צפויה לעקוב אחר דמותו של לוקי כשהוא "צץ לאורך ההיסטוריה האנושית כמשפיע לא סביר על אירועים היסטוריים". חודש לאחר מכן, פייגי הצהיר כי במהלך סרטי היקום הקולנועי של מארוול, לוקי הוא בן יותר מאלף שנה, כך שהסדרה תבחן את מה שעשה במהלך חייו הארוכים. פייגי הוסיף כי האינטרס של אולפני מארוול בהפקת הסדרה הייתה העבודה עם הידלסטון וחקירת דמותו של לוקי מעבר להיותו הנבל המשני בסרטים. באוגוסט, הידלסטון הסביר כי הוא ידע על תפקיד האורח שלו ב"סוף המשחק" עוד כאשר הוא צילם את מותו של לוקי ", אך הוא החשיב "מלחמת האינסוף" כסופו האמוציונלי של דמותו. לאחר מכן, נודע להידלסטון על התוכניות להפיק סדרה על לוקי כשישה שבועות לפני יציאת "מלחמת האינסוף", ושמר על כך בסוד עד להכרזתה הרשמית בהמשך אותה שנה. הידלסטון הביע התרגשות מהיכולת לשנות את לוקי בדרכים שונות על ידי לקיחת גרסתו הקודמת יותר של הדמות ואילוצו להתמודד מול אויבים אימתניים יותר שהוא מעולם לא ראה כמותם. באותו החודש, נחשף שהבמאית קייט הרון תביים את מיני-הסדרה, ובמקביל אושר שמיני-הסדרה תכלול שישה פרקים.

דוקטור סטריינג' 2 Doctor Strange in the Multiverse of Madness

באפריל 2016, התסריטאי-שותף של "דוקטור סטריינג'", כריסטופר רוברט קרגיל, אמר כי אולפני מארוול קיבלו כמה רעיונות ראשוניים על הסרט ממנו, והבמאי סקוט דריקסון התרגש יותר מדי מ"דברים מוזרים" הקשורים לדמות הנמצאים בסיפור המקור של דוקטור סטריינג', אך מהאולפנים אמר לשניים לשמור את הרעיונות עבור סרטים עתידיים פוטנציאליים. באוקטובר 2016, דריקסון אישר כי יש לו תוכניות לסרט המשך, ואמר: "אני אוהב את הדמות, אני אוהב את האפשרויות החזותיות, ואני מכיר את הקומיקס כל כך טוב - [הסרט הראשון הוא] קצה הקרחון. יש כל כך הרבה שניתן להתקדם ממנו". דריקסון רצה לקחת דוגמה מ" ו"להביא נבל שאיתו אתה באמת צריך ללכת עמוק [ולחוות] חוויה יותר מטלטלת קרביים". קמברבאץ' הוסיף כי הוא חתם לפחות על עוד סרט סולו נוסף של "דוקטור סטריינג'". דריקסון קיווה להציג את דמותו של בסרט המשך פוטנציאלי, והביע עניין להמשיך ולחקור את דמויותיהם של ג'ונתן פנגבורן והאמיר בסרט ההמשך, אחרי שקיבלו תפקידים קטנים יותר בסרט הראשון. דריקסון גם הסביר כי בשל יחסיו הקרובים עם נשיא אולפני מארוול, ו, הבמאי-שותף של "" ו"", הוא נשאר "כל הזמן בלולאה" על איך שסרטי הנוקמים השתמשו בדמותו של דוקטור סטריינג'. תסריטאי-שותף נוסף של הסרט הקודם, ג'ון ספייץ, הביע עניין לראות את דמותה של מופיעה בתסריט פוטנציאלי.

באפריל 2017, דווח כי דריקסון יחזור לסרט ההמשך הפוטנציאלי, לאחר מילוי התחייבויותיו לסדרת הטלוויזיה "Locke & Key". בדצמבר 2018, דריקסון היה בשלבי סגירת עסקה על חזרה למלאכת הבימוי בסרט ההמשך. אולפני מארוול היו אמורים להתחיל לחפש אחר תסריטאי עבור הסרט, בעוד שמקביל אושר שקמברבאץ', , ו ישובו לגלם את דמויתיהם מהסרט הקודם. "" דיווח שהתסריט ייכתב במהלך שנת 2019 ושהצילומים מתוכננים להתחיל בתחילת שנת 2020, והוסיף שייתכן והסרט יעלה לאקרנים במאי 2021. ביולי 2019, הוכרז רשמית שהסרט ייקרא 'Doctor Strange in the Multiverse of Madness, ובמקביל אושר שהסרט יעלה לאקרנים ב-7 במאי 2021 ושאליזבת אולסון תשוב לגלם את דמותה של מכשפת השני בסרט; פייגי הצהיר כי קשת העלילה של סדרת המקור החדשה של , "", בכיכובה של אולסן יקושר ישירות לתפקידה בסרט ההמשך. דריקסון אמר כי הסרט יחקור יותר מהגותיקה של מוטיבי סוגת ה מספרי הקומיקס מאשר הסרט הקודם, ושהוא ייחשב לסרט האימה הראשון ביקום הקולנועי של מארוול.

אני חושבת שזהו בינתיים. מקווה שלא חפרתי לכם יותר מידי (●'◡'●)

Continue Reading

You'll Also Like

12.2K 1.4K 50
*זכה מקום ראשון בקטגורית-״הומור.״ בתחרות ״נפלתי מהירח-2023* הכותרת
303 64 9
מלחמה היא דבר רע, עם זה כולנו יכולים להסכים. אבל מה אם היא קורת בעולם שבו כיסאות פלסטיק ובני אדם היו בסכסוך מתמשך? ומנהיגה אותה גאונה פסיכופטית במסוו...
11.3K 781 80
סתם דברים קצרים ומצחיקים על 7 בנים נורמאליים מקוראיה