[C] Vampire I [FangBoy] [✔️]

By Dahaniah

64.8K 3.7K 486

Vampire? wujudkah makhluk seperti itu diantara berjuta-juta manusia di Bumi ini? tetapi... sebenarnya mereka... More

NOTE
#01
#02
#03
#04
#05
#06
#07
#08
#10
#11
#12
Last Note
Vampire II
Information! PENTING!

#09

3.6K 250 22
By Dahaniah

Pair : FangBoy a.k.a Fang x Boboiboy

No power yet, REALLY2 OOC, just borrow the character and dont make it seriusly real story. Language campur Malay dominan. Send it when its done a.k.a NO EDIT

Shonen-ai, Yaoi maybe(?)



















🌟🌟🌟🌟🌟














Pihak sekolah membuat suatu program bina diri. Jadi, perkhemahan akan diadakan di sekolah. Dan sekarang topik gosip para pelajar hari ini tentang perkhemahan hari sabtu ini.

Tetapi, fokus kita hanya pada watak utama kita hari ini...

" kau pergi tak Boboiboy? " tanya Gopal yang sesuka hati dia sahaja memasuki kelas orang lain tanpa kebenaran.

" tak past- "

" takutlah tuuuuu~ " seperti biasa, ada yang mahu mencelah kata-katanya dengan ayat pedas

Boboiboy segera menoleh pada Fang , orang yang suka cari masalah dengan dia. " Eleh! Kau pergi ke? "

" well of course~ " jawab Fang dengan sombong. " aku bukan macam orang tu~ "

Bengang dikatakan sebegitu, " well  aku tak pergi, doesn't mean im scared! "

" kalau berani sangat , pegi la " cabar Fang

" ada masalah eh kalau aku tak pergi? "

' ya hati aku... ' " mesti~ sebab kau penakut~ "

" FINE! Aku pergi! " pantang lelaki dicabar, Boboiboy akhirnya sahut cabaran Fang.

Gopal hanya mampu geleng kepala melihat mereka.







🌟🌟🌟🌟🌟















Hari sabtu berlalu dengan pantas.

Dengan terpaksa rela, Kaizo kena sertai. Ini semua salah cikgu disiplin yang ada di sekolah itu. Katanya tidak sehat, dan cikgu disiplin itu mempercayai yang dia boleh bimbing.

Masalahnya Kaizo garang. Tangannya ringan mahu libas pedang biru kesayangannya.

Nasib semua pelajar mengikut sahaja arahan , aturan dan segalanya dari Kaizo. Kalau tidak, pedang birunya mesti dah mendarat di salah satu punggung seseorang.

Baru sahaja Kaizo mahu simpan dengan aman, tiba-tiba dia terdengar suara jeritan dari 2 orang. Seperti bergaduh. Kaizo keluar dan mendekati 2 orang yang bergaduh entah apa itu.

" jangan harap! "

" kau yang harap kan?! "

" Mana ada!! "

Pasti para readers sudah tau kan siapa mereka berdua.

" EKREM! "

Keduanya terkejut. Dengan gerakan yang patah-patah dan sedikit slow motion, mereka nerdua memandang horror pada Kaizo yang memeluk tubuhnya.

" ada masalah apa korang berdua hm? "

Salah seorang dari mereka berdua, Fang menjawab , " ka-kami.. kami c-cu-cum- "

" CUMA APA?! "

" taknaktidursatukhemah-! Ukh... " jawab Fang laju kerana sergahan Kaizo tiba-tiba.

" itu pun jadi masalahkah? Aku tak kira, korang-satu-khemah . Dan aku taknak dengar apapun alasannya "

" b-baik.. " jawab mereka lemah seperti berbisik.

" FAHAM KE TAK?! "

" F-FAHAM!! " jawab mereka kuat terkejut kali kedua.







🌟🌟🌟🌟🌟












Boboiboy membuka topinya. Dia mula mengambil tuala dan mengelap rambutnya yang agak basah. Air peluh mengalir ke lehernya membuat orang di belakangnya meneguk air liur kasar.

Fang melihat Boboiboy mula baring dan memejamkan mata. Daripada memikirkan leher Boboiboy, Fang membuat keputusan untuk tidur juga.













🌟🌟🌟🌟🌟













Tengah malam..

Terasa ada yang berada di atas Boboiboy juga menahan tangannya. Boboiboy berasa rimas membuka matanya. Terkejut melihat sosok di atasnya ialah Fang.

" FA-UMPH!! "

Belum pulih dari terkejut yang tadi, Fang kiss Boboiboy cepat. Lidahnya mula menjelajah ke seluruh ruang mulut Boboiboy.

Pada mulanya, Boboiboy meronta. Tetapi lidah itu seakan mengajaknya berlawan maka dia pun turut mencari cara untuk lawan balik.

Ciuman semakin dalam, nafas mereka semakin pendek. Fang menekan tengkuk Boboiboy , memperdalamkan lagi ciuman mereka. Tidak ingin melepaskan ciuman yang memabukkan. Boboiboy mencengkam bahu Fang, menyalurkan kenikmatan tanpa dia sedar. Kepalanya pening menerima kesemuanya.

Terasa nafas Boboiboy semakin pendek, Fang melepaskan dengan sungguh tidak rela. Boboiboy termengah, mencari nafas secepatnya.

Seakan tidak mahu beri masa, Fang menyelak sedikit baju milik Boboiboy dan mula membuka mulut. Mata hazel itu terbeliak besar melihat gigi milik Fang yang tajam itu terkena sinaran bulan penuh di luar. Tidak lama, Boboiboy menjerit kecil.

" arkh...! "

Gigi tajam itu menusuk terus ke kulit lehernya, membuat ruang kecil pada uratnya yang membawa darah. Terasa darah Boboiboy mula mengalir ke atas tanda Fang menghisap darahnya.

Kerana mahu menahan sakit, Boboiboy mencengkam kembali bahu Fang lebih erat. Dia tanpa sedar memberi ruang pada Fang untuk menikmati darahnya yang dihisap oleh vampire di atasnya.

Puas menghisap darah manis di alam semesta, (lebih pulak si Fang) Fang kiss Boboiboy kembali. Boboiboy kembali memberontak tetapi dia kekuarangan tenaga. Penat menghadap ciuman Fang, dia mengumpulkan sekuat tenaga menggigit bibir Fang yang sibuk melumat bibirnya.

Akibat dari gigitan Boboiboy, bibir itu berdarah dan mula mengalir deras membuat Boboiboy tertelan rasa darah Fang yang tak sangka terluka. Fang menjauhkan wajahnya dari Boboiboy. Darah itu terus mengalir dari luka yang Boboiboy lakukan.

Terdiam.

Boboiboy masih mengumpulkan nafas. Dia memandang mata Fang yang berwarna merah terang malam ini. Entah kenapa terasa mahu memandang lama pada mata itu. Cantik sangat. Dengan sinaran bulan penuh di luar menyinari wajah tampan Fang.

" k-ke.. hah.. na.. pah.. " tanya Boboiboy termengah.

" i cant control myself now Boboiboy. I have to make you be mine.... "

Ucapan lancar Fang membuat Boboiboy terpaku. Mimpi-mimpi sebelumnya pernah dia alami terjadi seperti kenyataan cuma di situasi lain.

Tetapi kesedaran Boboiboy semakin menipis dan mata hazel yang indah itu mula tertutup.













































🌟🌟🌟🌟🌟






Minna~ maaf ya lewat. Idea baru tiba di kepala~ hohoho~

Fang : //jilat bibir sendiri dari tadi sambil smirk

Bbb : gila! //seram kut

" dasar landak-ark! " //kena gigit "adudududuuhh! Sakit la landakkkk!"

Fang : //peduli apa makin eratkan pelukan

Bbb : HOI JANGAN SAKITI AUTHOR!

Duo Y : //nosebleed~

Gopal : terbalik da ni...//sweatdrop  btw, Vote and Comment pasal story gila author ni ya~ author akan kembali lepas diri dia rip. //gelak

Continue Reading

You'll Also Like

4K 153 9
Warning⚠⚠⚠ Kemungkinan ada (memang ada) unsur-unsur boy x boy ( ͡° ͜ʖ ͡°)⚠ Sinopsis⤵⤵⤵ Hanya kompilasi cerita² pendek (yang pelik) tentang Boboiboy d...
1.8K 351 28
kehidupan seokjin Dan Namjoon amat lah bahagia bersama anak-anak mereka,akan tetapi kebahagiaan itu Tak berkekal lama akibat dari perbuatan Seorang n...
1.2K 52 11
Boboiboy si tukang buli Fang book ini berisikan semua tentang boboiboy Dan fang percintaan BxB pembulian... Sedih Kekerasan Cinta Watak utama B...
2.5M 101K 70
@Choco_Lyn @Storyke-5 @MisiMemburuSuami @Romantic @2018 @MestiBaca #Wattpads Kenapa aku pilih si duda itu menjadi suami? Haha... mungkin agak kelakar...