Bir gün Eylül adındaki
Kız sevgilisiyle çok mutluymuş sonra 22 haziran cuma günü saat 03.00 beraber buluşup Eylül sevgilisine seni arkadaşımla tanıştırıyo mı?¿ Der ve arkadaşını arar.
Nisayı çagırır ve nisa gelir ve tanıştırdı sonra nisa ve eylül sevgili ömerle
Çıkarla bir plan kurarak sevgili olmuşlar Nisa Eylül canım arkadaşım makyajın bozulmuş surda lavoba düzelt gel bekliyoruz demiş Eylül gitmiş ve telefon numaralarını almişlar sonra beraber vakit geçirdiklerinden sonra nisa eve gider gitmez Ömeri arayıp konuşuyormuş 1, 2 hafta böyle yaparlarlarmış sonra Eylül bunu farketmiş 1,2 hafta sonra aglayarak gitmiş demiş ki neden neden diyerek aglamış sonra çatısını alarak bravo nisa ben sana güvenmiştim Ömer seni sevmiştim hepsi yalanmış 😭😭💔💔
Bubolumunde sonuna geldik. Okudunuz için teşekkür ediyorum